Camaro 305" saastelaitteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Laszlo, 23.4.2019.

  1. Laszlo

    Laszlo 1st gear

    Tuli hankittua - 89 camaro 305 koneella. Saatelaitteet näköjään poistettu. Ja pakosarjalle menevät ilmaputket tulpattu. Mutta ei katalysaattorille menevää. Pitäiskö olla katin putkikin tulpattu??
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mihis se katin ilmaputki nyt sitten menee? Räpättää avoimena ulkoilmaan?
     
    Karpov tykkää tästä.
  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    onko pumppu paikoillaan,jos on siitä voi ottaa sisältä ne siivet pois
     
  4. Laszlo

    Laszlo 1st gear

    Ei ole pumppua paikoillaan. Pakosarjoille menevät putket on tulpattu mutta sitä katin putkea ei.
     
  5. Laszlo

    Laszlo 1st gear

    Jos pumppu olis paikallaan ja ois käytössä niin eikös se paina ilmaa katille kun moottori on lämmin. Jis yhtään oon ymmärtäny. Tässä pähkäilen että pitääkö sen katin putken olla auki vai voiko senki tulpata.
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Missä sen putken toinen pää on kiinni?
     
  7. palotila

    palotila Gearhead

    Mulla on 86 Camaro 305:lla ja siinä on kaikki alkuperäiset putket paikalla. Pumppu painaa ilmaa katille sellaisen venttiilihässäkän läpi. Kai tuo on sama tulpata jos muutkin on.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos katin putki on ilmassa niin kiinni vaan, muutenhan se puhaltaa pakokaasuja sieltä ulos.
     

Kerro tästä muillekin!