Camino

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Camino78, 9.11.2007.

  1. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Semmoista kyselisin. missä on kaikki 1973-1975 caminot?
    Kaikkia muita caminon malleja näyttäis löytyvän, mutta ei sitä pyöreälamppuista mallia?
    Tai sitten on pahemman kerran etsijässä vika.
     
  2. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

  3. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Kylhän noita on. Itelläkin oli 74´ camino. Ja tiedän muutan muun saman ikäluokan vehkeen..
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Kiinnostaa toki,mulla oli aikoinaan myös -73 454SS camino mut ihan "normi" 454:lla ei siis LS6:lla ja vanhalla koulukaverilla myös täältä kokkolasta on saman ikäinen camino myös 454:lla ja ompa täällä myös samaa ikäkautta oleva camino tuolla täälläkin kirjoittelevalla eballa!
     
  5. fire

    fire Gearhead

    täältäkin löytyy 2 kpl -73 caminoa . ajokunnossa ehkä joskus :odroll:
     
  6. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Täällähän sitä yksi ´74 pyöreälamppuinen tallissa työn alla, ensikesänä liikenteessä. 8)

    Mut ainakin vielä ihan pikkulohkolla :oops: , ehkä tulevaisuudessa jollakin muulla kun vauhtinälkä kasvaa.

    http://public.fotki.com/elkamiina/el-camino-74/
     
  7. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Hieno masinahan se on :eek:
     
  8. speedy

    speedy Double Gearhead

    Joskus maininnutkin, mutta olin aikanaan lähellä ostaa Kiteeltä aidon isokoppa 454 Caminon, oli Veten viilatulla LS5 koneella .. missä nykyisin lienee. Onkos kellekkään tullut vastaan Diisselöityä versiota? velimies teki vuosia sitten moisen koneena 5,7D ajeli silläkin pitkän pätkän.
     
  9. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Hyvännäköistä asiameininkiä! Tuossa huomasin yhden kiinnostavan yksityiskohdan, nimittäin tuollaista rattia ei ole tullut toista samanlaista vastaan kunnes juuri nyt! Itselläni myös samanlainen ja olen joskus kysellyt mikä se alkujaan oikein on..
    :odroll:
    Elikkäs tällainen löytyy myös omasta kokoelmasta..
     
  10. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Hyvännäkönen projekti. Itellä oli kans tollanen 74` pikkulohkolla. Nyt ois hieman haaveissa hommata isolohkoversio.
     
  11. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Tattista vaan kehaisusta :eek:

    Into kasvaa, huomaa että menee aika vauhdilla kasaan päin. :rotfl:
    Tuo ruori mulla on kyllä asiallinen, pakko olla tuon kokoinenkin kun ei ole tehostinta, eli isostakin ratista saa näyttävän.
    Ei kellään sattuisi olemaan keskikuppia tuohon missään kun on ajanmittaan hukkunut?
     
  12. kime2

    kime2 Gearhead

    Eikös tuo ole ns.perus grantin ratti?
    Kaverilla oli ainakin Rancherossaan tuollainen ja varmaan löytyy ko.ratti vieläkin!
     
  13. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Ei ole grantin tratti, puolassa lukee Indy 500 ja muuta sepustusta, samalta kyllä näyttää kun granttikin, hieman isompi kuitenkin halkaisijaltaan.
     
  14. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Tuo ei tosiaan ole se perinteinen Grantin ratti vaan joku ihan muu.. En ole missään Grantin kuvastoissa tai missään muuallakaan nähnyt edes kuvaa tuollaisesta ruorista! :odroll:

    Pullakaffit sille joka löytää linkin missä selviää tuon kyseisen ratin valmistaja, valmistusvuodet sekä optiot kuten halkaisijavaihtoehdot ym..! :lol:
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla on satellitessa tuommonen ratti ja on superior performancen tekemä.
     
  16. WTF

    WTF Gearhead

    Aika paljon samannäköinen: http://www.amayesing.com/images/vwparts ... 0wheel.jpg

    Yllättäen
    http://www.amayesing.com/vwinterior.htm
     
  17. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    miullakin on ´74 elky.. se on huollossa tämän talven, kesäksi liikenteeseen ehompana.

    et onpahan noita olemassa.
     
  18. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    No täällähän on tallissa kans tuollanen -74 camiina...
     
  19. atobee

    atobee Gearhead

    Mulla -73, "työn" alla jo reilut 10 vuotta :lol:
     
  20. OskuJ

    OskuJ 1st gear

    Löytyy -74 EX-raatovankkuri pikkulohkolla.
     

Kerro tästä muillekin!