camry nykii...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 27.3.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eli auto vm.-87 gli camry 2.0 efi.
    Tekee seuraavaa:
    Noin kerran kuussa päivän tai pari (nyt useammin) pintakaasulla (siis veto päällä) kone rykii hieman!
    Eli on kuin tulpan johto tms löisi läpi... tämä ongelma vain häviää heti kun painaa enemmän kaasua tai nostaa kaasun kokonaan pois!!
    Tyhjä käynti on moitteeton jne.
    Missä vika/mistä alkaisi edes etsimään... sehän tässä juuri hämää, kun vika katoaa aika ajoin, esim. säästä riippumatta(on pakkasta/vettä/kuivaa!!
    Yhden pytyn tulpan reikä on täynnä öljyä, koska venakopan tiiviste ilmeisesti vuotaa... hauska puoli on, että edes tulppia ei saa normi työkaluilla irti saati venakoppaa, jossa ei ole mitään, millä se on kiinni kannessa!!
    Jos tämä yksi tulppa löisi läpi kanteen, niin luulisi sen tekevän sitä jatkuvasti???
    Olisiko ruiskun suuttimissa jotain köhnää... mutta taas miksei se nyi jatkuvasti??
    Perk... noita "uusia" autoja, kun ei näköjään enää tulppiakaan voi vaihtaa itse!!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    "kaasuläpän" asennontunnistin on kulunut; putsaamalla saat vähäksi aikaa tekohengitettyä, mutta eipä tuo kovin maltaita maksa Toyotallakaan
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jaahas, eli onko "varma"tieto... siis yleinen vika kyseisessä pelissä??
    Mikäs siinä on että se tekee sitä vain silloin tällöin... (ei sillä, että epäilisin vastauksen toden peräisyyttä, kiinnostaa vaan!)
    Missäs päin kyseinen tunnistin törröttää.. siis saako esim. ruuvattua irti ilman suurempaa purkamista( ei ilmeisesti...)
    Siis putsaaminen vai uusi kaasuläppä toyotalla??
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla auto nyki pintakaasulla, vika löytyi paskaantuneesta happianturista. Syy likaantumiseen oli öljynkulutuksessa. Jos ajoi reippaammin anturi puhdistui jonkun verran, sitten taas löysäily tukki anturin.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kiitokset vinkistä!!!
    Vika tosiaan löytyi tuosta kaasuläpän asennon tunnistimesta. Kyseiseltä laitteelta lähtevistä kolmesta johdosta kaksi oli "murtunut" irti liittimen ja johdon välistä. Tämä väli oli kumisukan alla, joten piti johtoa kosketuksessa aina silloin tällöin!
    Ainut, että auto pelasi hyvin ilman noita kahta johtoakin(kokeilin)???
    Eli joku näistä johdoista oli ilmeisesti aina välillä juuri ja juuri kosketuksissa ja koneen käydessä (tärinä) vaihtoi tilaansa jatkuvasti, mikä ilmeisesti aiheutti rykimistä pintakaasullla!!!
    Oli miten oli nyt pelaa, johan tuosta tulikin kärsittyä koko talvi!!!
     
  6. Seevy

    Seevy 1st gear

    Mahtaiskos löytyä ratkaisua samanvuotiseen 1.8 kaasariversioon?? Oireet on samat, mutta ei vaan toimi, vaikka kaikki sähköpuolen osat on vaihdettu.
     
  7. nova 350cid

    nova 350cid 1st gear

    Venakopankiinnitys on hoidettu muttereilla jotka on tulppien kohdilla. Yleinen vika nykimiseen on myös virranjakajankansi.
     
  8. dillen aspeni

    dillen aspeni 1st gear

    ostaakaa autoja mitä ei oo tehty koreassa lapsityövoimalla!!! :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!