Caprice 1991 Lämmityslaite

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja coupedeville, 22.11.2008.

  1. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ok. Touko-Heinäkuussa ei ongelmaa ollutkaan muuta kuin kovalla sateella, mutta nyt taas Elokuisen kosteana aamuna kun lähtee töihin niin kestää kauan että lasi on kirkas.
     
  2. Vanha tuttu

    Vanha tuttu 1st gear

    Olethan imuroinut sen kennon puhtaaksi? Jos et, niin se voi olla aivan tukossa ja silloin kyllä pysyy klasit huurussa.. Kokemuksesta tiedän :-?
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

  4. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Oottekos ilmastoinnilla koittaneet avittaa huurun poistoa? Lähtee aika livakkaan huurut kaikista laseista pois.
     
  5. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ilmastoinnin toimivuus onkin taas toinen tarina...
     
  6. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    En ole mutta täytyy koittaa. Siitä tuulilasin altako sinne pääsee käsiksi?
     
  7. Vanha tuttu

    Vanha tuttu 1st gear

    Vänkärin jalkotilasta suojamuovi pois, etuvastus pois ja hyvä on ottaa myös lämppärin moottori niin pääsee paremmin kennoon käsiksi. Puolen tunnin juttu.
     
  8. Vanha tuttu

    Vanha tuttu 1st gear

    Niin tekee! Oli aiemmin juuri -91 Caprice, jossa manuaali-ilmastointi mutta nyt -94 Buick, jossa automaattinen. Sain ilmastoinnin kesällä vasta toimimaan niin ei ole voinut/tarvinnut vielä testata. Ilmeisesti defog-nappula käyttää ilmastointia näissä?
     
  9. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Aha.. Siellä suunnalla könysinkin viime talvena kun etuvastuksen vaihdoin. Kiitos vinkistä.

    Nyt kun aloin sitä touhuamaan niin en oikein päässyt kärryille missä kohtaa se kenno siellä on? Etuvastuksen otin jo pois mutta moottoria en vielä. Entä se iso muovikotelo siinä vieressä? Turhaan en viitsi alkaa osia sieltä irrottelemaan kun työasento ei oikein sovi ruodolle..
     

Kerro tästä muillekin!