Capricen jarruputket

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 11.8.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    87 caprice sedan...jarruputki poikki...
    kysymys kuuluu: kannattaako alkaa vääntämään itse putkia alusta loppuun saakka vai saako esim metro autosta valmiita putkia ja mihin hintaan? onko kellään kokemuksia? ja vielä: pääkaupunki seudun "jarrupajat" minkälaisia kokemuksia niistä?
    Kiitoksia etukäteen!
     
  2. kane

    kane 1st gear

    itse laitoin 86-Caprice STW:stä kun vänkärin puolen etupään putki oli irronnut kiinnikkeestä ja hieroutunut öljypohjaa vasten puhki.
    Biltemasta ostin tyssäysvälineet ja metritavarana jarruputkea... vanhat liittimet voi käyttää uudelleen.
    Varovaisia taivutuksia ja homma oli helppo!!
    Eikös takapää mene yhdellä putkella...jakautuu takafillareille perän luona??
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    kyllähän yleensä firmat tekee mallin mukaan uusia. Ainakin American Import JKL:ssä. Ja myös muut autopajat
     
  4. Lettu

    Lettu Gearhead

    mistä kohti poikki?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Putki/putket on poikki kuskin puolelta about takapyörän kohdalta, ilmeisesti semmonen paikka mihin vuosien saatossa kaikki pas...a
    kertynyt ja tuloksena putkien syöpyminen...olin muuten just auton alla kurkkimassa että miten ne putket menee, okei edestä ne saa irti ihan ok, samoin rungossa kiinni olevat kiinnikkeet...mut kun lähestytään taka-akselia niin vot...näyttää v-mäiseltä etenkin autoa nyt tähään hätään ei saa nosturille.........kaiken maailman letukoihin sitä piääkin sortua...ärrin murrin!!!:):):)
     
  6. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Lieneeköhän hyväksyttyä vetää kaikki jarruputket kumiletkulla ?

    Suht edullinen käydä traktoritarvikeliikkeessä teettämässä vaikka kaikki putket, sopivin välimatkoin liittimiä ettei tarvitse kokonaan uusia jos katkeaa.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Väittävät että katsastus ukot vetää herneen nenään niistä liittimistä...kumiletkulla... mitähän katsastus ukko siihen sanoo?

    Jarrupoljin Oy ja Jarruteam oy molemmat helsingissä, onko kellään kokemuksia?
     
  8. Lettu

    Lettu Gearhead

    joo se on parempi että ei ala rappaileen siellä alhaalla enempää ku o miehessä psyykkistä kanttia.. paljastuu kaikennäköstä. itellä meni caprisesta ruuvimeisseli pohjasta läpi ja toppas kuskinpuolen lattiamattoon... puhumattakaan runkopalkista ja ja ja.. nooh :smile:
     
  9. Lettu

    Lettu Gearhead

    nii vaihteeksi off the topic mutta mite onko sulla muuten nuo cornerin lightsit ja takana kyljessä olevat punaset valot toiminnassa?
    ite laitoin sinne taakse polttimot ja on ihan kewlit ainakin ny ku auto seisoo öljymontun päällä.. :grin:
    ookko viriviritelly tai modifioinu mitää?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eeei...mitään virityksiä, ihan käyttö wessa se on, takasivuilla palaa kyllä punaiset valot,kääntymisvaloja edessä ei ole, suami-auto nääs!
     
  11. Lettu

    Lettu Gearhead

    jaa vessana, joo no.. niinno eipä mulla sitte muuta :smile:
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Käyttö wessa...joo kun sen ulkonäkö nyt ei enää ole uudenveroinen...hih hih enkä mä nyt tarpeitani sinne ainakaan selvinpäin tee:):):)
    btw nyt on jarruputki "työn alla" saas nähdä mitää kivaa sieltä löytyy ja kuinka monta ärräpäätä tulee kun aukoo jumissa olevia putkia yms yms!
     

Kerro tästä muillekin!