capricen keulapala

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja fordgranada, 2.12.2010.

  1. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Kuinka paha homma on vaihtaa, kun meni paskaksi maski ja se lasikuituinen keulapala, joka on konepellin etupuolella? 90 caprice stw!! Pitäisi saada vaihdettua, kun konepelti ei aukea enään...painui päälle. :eek:
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Muistaakseni 11 tai 12 pulttia.
    Mikä sen sitten hajotti, että tarvitseeko jotain muuta keulapalan lisäksi.

    Mutta ei se keulapala hankala ole, jos konepellin saa auki.
     
  3. jope5

    jope5 Gearhead

    keulapalan vaihto

    eikös se ole helpoin kun rälläkällä leikaa vanhan pois läheltä kiinnityspisteitä niin on nopea homma.mitä sitä vanhaa keulapalaa säälimään.
     
  4. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    siis osui rauta keskelle maskia.. maski paskaksi keskeltä ja sieltä maskin sisältä keskeltä joku kiinnike,,, ja sitten toi lasikuitupala. ainoa mitä konepeltiin tuli oli vähäiset naarmut kun toi pala nousi vähä peiton päälle :eek: tarviiko puskuri poistaa tai jotain :eek:
     
  5. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Mulla on ehjä keulapala, puskuri ja ne puskurin iskarit Valkeakoskella.
     
  6. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    puskuri on virheetön,, ainoa mitä tarvii on keulapala ja maski ja vm 90,,onko maskissa ja palassa vuosimalli eroa,,, osat pitää olla hyviä kun auto muutenkin täydellinen helmi :rotfl: oikeasti :eek: mutta kyllähän noita kai käytettynä hyviä löytyy,, ettei uusia tarvi ruveta tilaamaan 8)
     
  7. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    vaihdoin keulapalan omaan muutama vuos sitten ja tuli otettua kuva vaikkakin -86 vuotinen,
    samaa näköä kuin -90:ssä. ei tarvi ottaa puskuria pois.
     
  8. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    no eikö tuossa ole kamala homma noi valot irroitella palasta ym ym,,, voi :mad:
     
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    On, ne valot on jokainen kolmella ruuvilla kiinni eli keulapalan 11 pultin lisäksi vielä 12 ruuvia lampuissa.

    Ylipääsemättömän vaikeaa, sen takia minäkin aikanaan buickin möin :p :rotfl:
     
  10. jani10106

    jani10106 1st gear

    turengistakin löytyy 90 capriseen maski ja keulapala,ota yhteyttä vaikka yv.jos tarvista
     
  11. vanahanaama

    vanahanaama 2nd gear

    Se on kyllä iso homma...ei kannata rueta jos ei oo useiden kymmenien vuosien kokemusta ja ammatillista koulutusta :)
     
  12. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    sanokaas sitten miten sen lamppupaketin ulommaisen ruuvin saa pois? se mikä on siellä ylänurkassa? eip ole reikää konehuoneen puolella ja alapuolelta ei mahdu. pyörä ja sisälokari veks? vai poralla iso reikä konehuoneen puolelta?
     
  13. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mulla on kans pari pitkälamppuisen keulapalaa ylimääräisinä ilman lamppuja tosin mutta äärivalot, kehykset ja maskit on. Minkä väristä pitäisi olla...? Tarjouksia!
    Vanha irti rälläkällä ja uuden ruuvaus paikalleen kun on kierteet herkistelty.
    :odroll:
    - Jani -
     
  14. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Ristus kun muisti on mikä on mutta,olen tuon pois ottanut (jotenkin) ?
    Oliko niin että kulmavilkku ja lampunkehys veks ja siitä reiästä?

    Varma en ole mutta tarkista. :odroll:
     
  15. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    nokun se lampunkehys on kiinni sen umpion takapuolelta :lol: piti olla nopee homma, vaihdanpa purkuautosta ehjän kehyksen emännän käyttikseen
     

Kerro tästä muillekin!