Capricen madaltaminen

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Buikki Palanteri, 28.4.2008.

  1. Buikki Palanteri

    Buikki Palanteri 1st gear

    Oon täs miettiny et pystyykö lakkufarmarii pudottamaan yhtään lähemmäs tonttia??? Rupes vaa askarruttaa et miten käännettäessä ottaako etufillarit kiinni lokasuojiin ja et tuleeko muita ongelmia??? onko kellään kokemusta???
     
  2. DX

    DX Gearhead

    Aikaslailla pohjaanlyöntikumeihin läsähtäneelläkään lintta-alustallakaan ei tuntuis noissa mihinkään mikään millään rengaskoolla kiinni ottavan.
     
  3. Teba

    Teba 2nd gear

    Buickisssa otti suojan kaariin renkaat kääntäessä ku oli aika lailla pohjaan lyöntikumeja vasten keula eli kaks kierrosta jousista pois.. renkaina oli edessä 255/60. ja ei kyllä maavarankaan puolesta oikein käytännöllinen ollut,korotetut suojatiet sai kierrellä kauempaa.. Syy tohon madallukseen oli ku katkes toinen jousi nii lyhensin toisen saman mittaseksi.. Puol kierrosta pitemmät ja huomattavasti jäykemmät tiekarhun uudet jouset ku laitto nii mahtui renkaat kääntyykkin jo..
     
  4. idiot

    idiot Gearhead

    itellä oli farkku jossa etupäässä oli ilmeisesti laikatut jouset.
    talvirenkailla 235/75/15 heitoissa otta rengas kiinni sisälokariin,
    kesän tullen 235/60/15 ei taasen enää pompuissa ottanu, tosin
    tuossakin syynä tais olla kuolleentuneet iskarit :)

    viime vkl nakkasin just 76 sedanista 1½-kierrosta jousta
    edestä ja tuli passeli :wink:
     

Kerro tästä muillekin!