Capricen pa-tankin tilavuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja HenkkaS77, 6.1.2003.

  1. HenkkaS77

    HenkkaS77 1st gear

    Mikäpä onkaan Chevy Caprice -83 bensafarkun pa-tankin tilavuus? Oletin että olisi 80 litraa, mutta tankkasin melkein tyhjään tankkiin 37 litraa ja mittari meni yli puolenvälin, joten luulisi että olisi vain 60 litran tankki?

    Mitenkähän on...?
     
  2. Lettu

    Lettu Gearhead

    Pitäs olla reilu 80 litranen tankki (22galloonaa).
    mittarissa heittoo tai tankki vaihdettu (?).
    täällon tarkat speksit ton vuosmallin capricesta:
    http://www.geocities.com/onamarie.geo/chevy1983.html
    muutki vuosimallit löytyy noilta sivuilta ku vähän selailee.
     
  3. Timmo

    Timmo 1st gear

    Buickissa tuntuis olevan 60 litran tankki.
     
  4. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Mun Buickkiin (-86 LeSabre) on tankattu 63 litraa ja ennen tankkausta oli vajaa varttitankki jälellä elikkäs tuo 80 litraa kai aika lähellä.
     
  5. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mä en kanssa usko tohon 80 litraan. Kun tankkaa lähes tyhjään tankkiin 50 eurolla (n. 45 litraa) tulee tankki lähes täyteen.. siis mittarin mukaan. olisko tuo 60 litranen??
     
  6. whpracing

    whpracing 1st gear

    no mulla ainaki tuntuu olevan tollanen n. 80 litran tankki tyhjään 42 litraa ni meni puolee... en tiiä teist mut mun kummissaki stw:ssä on tuntunut olevan 80 litran tankki...ja kyseessä on -84 caprise estate
    ja buick electra estatewagon...
     
  7. G-MAN

    G-MAN Gearhead

    Mittariin ei ole luottamista. Kyllä ison farmin tankki on 22 gallonaa eli n.80 litraa.
    ´84 Capricen tankkiin sai lorotella kevyesti yli 60 litraa.

    Itsellä on nyt ajossa kaksi keskikokoista farmaria (Malibut ´80 ja ´83) ja niissä tankin kooksi on ilmoitettu 18 gallonaa eli n. 68 litraa. Parhaimmillaan olen tankannut n.65 litraa ja silloin mittari on ollut tosi pohjassa. Jos mittari toimii, sen tankin uskaltaa ajaa melko tyhjäksi.
     
  8. kmovat

    kmovat 1st gear

    Onkohan noihin saanut tilauksesta miten isoja tankkeja?
     
  9. Jamppa

    Jamppa Gearhead

    Mulla ainakin se mittari näyttää vajaana mitä sattuu. ekassa neljänneksessä, ja lisää tankataan noin 20e, mittari nousee puoleen väliin. mutta kuitenkin sinne on tankattu paraimillaan 75l kerrallaan. eli kyllä se 80l aika liki on se tilavuus. Ja täyteen kun tankkaa, neula pysyy seuraavat 200km tapissa.
     
  10. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Tehkäähän sillai että ajaa tankin tyhjäksi ja vetää sitte piri pintaan niin asia varmistuu.
     

Kerro tästä muillekin!