Capriin 2.6l turbokone?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 2.3.2002.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    olen suunnitellut laittaa Capriini turboahdetun 2.6-litraisen v6-koneen. moottorissa on kiillotetut kampiakseli ja kiertokanget sekä takomännät, liekkirenkaat ja teräksinen vauhtipyörä. kaikki on tasapainotettu. rakennan moottorin matalille 0.3-0.7bar ahdoille. kestävätkö vakiopakoventtiilit vielä vai kannattaako jo harkita natrium yms erikoisventtiilejä? entä kannattaako nokka-akselia vaihtaa jyrkempään? olen kuullut että turbokoneissa käy helposti niin että alakiekoilla ei oo mitään vääntöä jos vaihdetaan kireempi nokka. Mitä muutoksia joudun tekemään auton alustalle ja mitä tulee muutoskatsastukseen mentäessä ottaa huomioon?
     
  2. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!