CEE ja REE yhteen ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja maverick, 16.10.2007.

  1. maverick

    maverick Gearhead

    Aivan mahtavaa!! Oli makee nitrokisa, vaikka meidän auto ei oikeen toiminnukaan, mut 10.5 jotain aika kuiteski. 60 jalkaset saatiin kyllä
    kohdalle 1.45s! ennen paras 1.487s, alusta säädöt rupee olee kohdallaan
    lähdössä ja hyvin keulii! http://www.mek.nu/alastaro/torsdag/cont ... large.html
    Harmi vaan kun tiputtiin jo torstai iltana Suojasten Musselle, mut pääsi sit vihteelle ajoissa! :D
     
  2. elteukel

    elteukel 1st gear

    ehdotus fyyran väelle tarjotkaa noille kadunmiehen kiihdytyspäivän osallistujille vaikka 10 nopeimmalle palkkioksi mahdollisuus osallistua johonkin sm kisaan pyörällään/autollaan joka olisi samassa kunnossa kuin k.päivillä tyyliin kaikki ilmaiseksi eli maksullista on vain ruoka ja kun niille on kumminkin tullut jo vähän kokemusta kadunmiehen päivistä niin eikö siinä ole jo lisenssiä yms.

    turva vaatimukset olisi samat kuin kiihdytyspäivillä mutta nyt ajettaisiin sm pisteistä ja jos niihin kuoleviin ryhmiin saataisiin se viides osallistuja sieltä kautta niin ei kukaan kilipailija taida protestia kirjoittaa eikä narista että miksi see saa ja blaa blaa blaa

    esson baarin puheissakin olisi paljon enemmän munaa kun voisi sanoa olevansa viidentenä sm pisteissä... ja tällä voi mällätä loppuiän olin minäkin kerran...toivottavaahan tietenkin olisi että saisi kipinän ja ajaisi aktiivisesti kisoja vuodesta toiseen.

    ja katsojiahan varmasti tulisi lisää kun mummot ja vaaritkin tulisi katsomaan että siellä se meidän jälkikasvu viilettää sata lasissa ja olisihan se mukava nähdä jonkun hesarin yleisö osastolla jonkun mummun kirjoittavan että menkää vinguttamaan niitä renkaita ja ratioita sinne alastarolle eikä siihen torin laitaan ihmisten yöunia häiritsemään...

    ainakin omalla kohdalla se että oma kiesi kulkisi vaikka vaan 14 aikoja siellä 8 sek. autojen seassa ei haittaisi mitään se hetki kun se tuhatheppanen menee ohi jää varmasti mieleen tosin pitäisi ensin päästä edelle :rotfl:

    aikanaan kalajoella wcc kisoissa erehtyi jotku pojat kehumaan muistaakseni tähkäsen mikalle että heijän colffissa on turbo ja sille jää kaikki noo siinähän kävi sitten niin että järjestettiin näytöslähtö ja ykkösradalle tuli 10 aikoja kulkevalla punaisella -57 chevyllä taisi olla oulusta muuan jari. kertokoon kuka muistaa noo kuiteski colffi ei kerenny ajaa kun 60 jalkasen kun jari oli maalissa oli pojat kalpeita ja hiljaa sen jälkeen :wink:
     
  3. Savis

    Savis Gearhead

    Jos C-luokan pikkulohkon (360cid) ahtaa, meneekö se silloin REE-luokkaan automaattisesti?
     
  4. Henski

    Henski 1st gear

    Ei, vaan riippuu miten ahtaa. Ceessä saa ajaa Roots-ahtimella.
     
  5. Savis

    Savis Gearhead

    Ilmeisesti joutuu antamaan tasoitusta, vai miten? Nimen omaan Roots-ahtimesta on kysymys.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Minimipainoon tulee ahtimesta 25 kiloa lisää, mut ei taida olla mitään merkitystä tossa tapauksessa.
     
  7. Ck

    Ck Gearhead

    Varsinkaan kun tommonen 6/71 ahdin painaa kyllä sen 25kg. Plus mahdollinen extra kaasari/painavampi imusarja.
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mitenhän lienee Kalajoen osalta, yhdessä vai erikseen? Ei ainakaan ollut mitään mainintaa fyyran tiedonannossa, ja osallistujaluettelossa on erillään. Osallistujatiedoissa on kuitenkin ihan selkee virhe, kun 327 on merkattu 372:si. :rotfl:
    Toinen juttu, jota ne nyt sääntökirjasta viittinyt tarkistaa, mutta kilpailukutusussa puhutaan vain SM-arvon saavuttamiseen ryhmälle vaadittavan kolme osakilpialua, sen sijaan cup ryhmistä ei mainita mitään? Vois oikeesti joku päättävä taho ottaa näihinkin jotain kantaa, ja laittaa vaikka myös finaaliin osallistujat pikkuhiljaa esille, jo mahdollisesti ennen kilpailun viimistä ilmoittautumispäivämäärää?
     
  9. Ck

    Ck Gearhead

    Sitäpaitsi minä ilmoittauduin D ryhmään enkä C ryhmään niinkuin listassa lukee. Vaikka auto Ceehen kelpaakin. No, aivan sama vaikka olis Ö-ryhmä kunhan pääsee ajeleen. :rotfl:

    CS208
     
  10. maverick

    maverick Gearhead

    Toivottavasti jatketaan yhdessä. Vieläkin on Fjoordi johdossa Ree ryhmässä,
    ei tosin meidän! :-?
    Suojasille vielä onnittelut, erittäin kovasta vapari pikkulohko ajasta 9.370s!!
    Taitaa olla lähellä suomen ennätys vauhtia!!! Loparitkin tais olla parhaimmillaan lähes 232km/h!! Kovaa menee!!
    :D
     
  11. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Nykysäännöillä taitaa C:n enkka olla Laasosella vielä, mut mitähän se aika oli, 9.1?
     
  12. omega16

    omega16 1st gear

    Jone tais dusterilla ajaa parhaimmillaan 9,2? .
     
  13. maverick

    maverick Gearhead

    Mä oon ymmärtäny et se olis 9.3 ja jotain toi laasosen aika? mut voin olla tosiaan väärässä.
    Fyyran ennätys tiedoissa kaiketi Suojasen 9.4 ja jotain olis ennätys aika
    , mut se nyt ei oikeesti sitä kyllä ole.
    Mistähän noi ennätys ajat löytäis?
     
  14. Fireball

    Fireball Gearhead

  15. maverick

    maverick Gearhead

    Noi tiedot ei oikee ajantasalla, ainakaan Ceen ja Deen osalta.?
     
  16. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kyllähän se Suojasen aika on virallinen ennätys, ne kun ei taida olla voimassa kun kaksi vuotta. Sen lisäks ennätys täytyy virallisesti anoa ja pitää olla allek,irjotetut punnitus sun muut todistukset; mä veikkaan, ettei ihan kaikki sitä ole tehneet. Aika vähän meinaan on noita ennätyksiä ylipäänsä. Mut nykysäännöillä on ajettu vissiin vuodesta 1999(?), ja nopein aika taitaa C:ssä olla vielä Laasosella. Ei välttämättä kyllä kauaa, kun ei kai ollut edes mikään "lentokeli" tuolla nitroissa. Toinen vaihtoehto olis Forsströmin Jussin camaro, mut se tais olla vielä vanhojen sääntöjen aikaan, kevyemmillä maksimipainoilla?
    Ja kyllä tosiaan sääntökirjassa toi maininta oli vähintään kolmesta kisasta cup arvoon, vaikka kilpailukutusussa mainitaan sen koskevan vain SM-ryhmiä.
     
  17. maverick

    maverick Gearhead

    Joo, en tiiä mikä mätti kelissä, kun meilläkin puuttu nopeutta 3-4km/h 200m kohalla ja sama ongelma maalissa, vaikka 60 jalkaset saatin jo kohalle kun alustaa säädettiin 1.45s. Autossa ei vaikuttais olevan mitää vikaa, mut ei vaan menty vielä 10.5 alle, mikä pitäis onnistua kun saadaan kaikki kohdalleen.
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kilpailijafoorumilla kuulemma tehdään taas myyräntyötä V.Raiskin toimesta kautuatojen tulevaisuutta koskien. Muistaaks joku miten ja mistä ne tunnukset ja salasanat sinne piti hakea, en noin äkkisältään ohjeita löytänyt tonne salaiselle puolelle?
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Siellähän se on hyvä puuhastella salaseurana omiaan :odroll:
    Tunnuksista ei mitään hajua kun eipä meidän tiimikään oo koskaan kokenu niitä tarpeelliseks kun kaikki asiat on kyllä kestäny päivänvalon ihan täällä julkisestikin :wink:
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    Häh? Mulla se foorumi (FHRA/FDBA-kilpailijat) näkyy ihan itsestään tossa listassa tän alapuolella kun kirjaudun tänne sisään.. Vai onko joku vielä salaisempikin foorumi olemassa?
     

Kerro tästä muillekin!