CEE ja REE yhteen ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja maverick, 16.10.2007.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Olisha toi hyvä et C-ryhmässäkin olisi tarpeeksi kuskeja!

    Mutta kieltämättä herää epäilys, jos nyt on nitrokisoissa 5 kuskia niin onko myös kalajoella ja sit finaaleissa?

    Jos on niin hiton hyvä mut jos esim. kalajoelle ei tuu tarpeeksi C-kuskeja niin silloinhan C-ryhmä ajaa finaalit esim Ree-ryhmässä tai jossain muussa.

    Eli nyt jos ajatellaan motoparkissa ja alastarossa olleita c-kuskeja niin kannataako heidän ottaa riski jos mielii menestyä vaikka Ree-ryhmässä?

    Omalta osaltani tiedän vastauksen, jos oltaisiin Ree-ryhmässä samassa jamassa niin Ree-ryhmässä jatkettais ja sit siirryttäis vaik johonkin muuhun ryhmään jos niitä autoja ei tuu, näin on käynyt aikaisemminkin.

    Mut olishan se aika hauskaa jos vaikka C-ryhmästä löytys Ree-ryhmän tän vuoden palkittavia, siinä olis taas haastetta Ree-ukoille ja -akoille...
     
  2. maverick

    maverick Gearhead

    Mikä on Fyyran mielipide asiasta, ajetaanko Ceetä vai ei?
    Viiminen ilmottautumis päivä tais mennä jo viime viikolla, eli
    sääntöhän oli et jos ei oo tarpeeks autoja siihen mennässä niin ryhmää
    ei ajeta. Aika pieniks noi kaaviot menis taas Ceessä ja Deessä jos ryhmät
    ajaa erikseen. Yhdessä ajaessa olis jo kaaviolla kokoa ja mikäs sen mielenkiintosempaa. ELI Mun mielipide on että ajetaan yhdessä!
    mites muitten mielipiteet?

    ps. FJOORDILLA REE:n JOHDOSSA! Ja vielä PIKKULOHKOLLA! :poff:
     
  3. gremlin

    gremlin Gearhead

    Aja nyt ihmeessa tota D-luokkaa kun pisteet on tossa mallissa.
    Onko tollasessa luokassa yleensakaan mielta ajaa missa kisoihin tulee 5 kuskia, jos nyt yleensakaan koko luokkaa ajetaan :odroll:
     
  4. maverick

    maverick Gearhead

    Nyt näyttäis Fyyran sivulla lukevan mitä luokkia ei ajeta nitroissa.
    Ceestä ei puhuta mitään, eli kai ajetaan sitten. Mitä jos Mä
    haluunki ajaa Deessä, onks mahdollista ja miten toimitaan sitten?
    Mun ei ollu tarkotus tulla ajamaan koko nitroihin, mut sitku toi Deen
    piste taulukko näytti meidän suhteen hyvältä niin oli pakko jostain kaivaa
    rahat ja vapaat töistä nitrokisaa varten. Nyt jos joudun ajaa Ceessä niin voi olla että joudun
    passaa esim.kalajoen kisan, koska olis mielenkiintoa pärjää enemmän Deessä jossa ajettu kaikki kilpailut tähän mennässä ja luokassa on autoja. Ceessä muutaman kisailijan kanssa kisailu ei oiken kiinnosta. Elikkä mun mielestä nyt pitäis yhdistää luokat
    loppukaudeks, kilpailijoita tuskin on loppukauden kisoissakaan tarpeeks pitää
    Ceetä hengissä kuiteskaan!

    t. Juho Yijälä
     
  5. duster70

    duster70 1st gear

    mulla käy ainakin että ajetaan D:ssä, koska loppukaudesta ei kuitenkaan tule tarpeeksi c kuskeja kaikkiin kisoihin.. olishan se hauskaa jos c ajettais mutta ei kyllä kannata ajaa c:tä jos on pisteitä tullut d:ssä hyvin. Itsekin saatan jättää kalajoen kisan väliin niin sitten olis c:ssä taas yks vähemmän
     
  6. maverick

    maverick Gearhead

    Täytyy huomenna päivällä soitella fyyran ja tiedustella asiaa jos ei
    kerkii tulla tänne vastausta ennen sitä.
    Soittelen huomenna myös Suojasen Timpalle ja kyselen mikä on mielipide
    missä luokassa ajetaan? Veikkaan että Timpallekin kelpaa että ajetaan Ree-ryhmässä.
    Mites muitten kuskien mielipiteet?
     
  7. peheva

    peheva 1st gear

    ilmotin eilen loppuihin kisoihin ceehen mutta voijaan ajaa myös reetä. sain illalla uuden auton enskerran jytiseen hyvältä näyttää.
    cs 263 jyrki
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jos ei muuten, niin voihan sen Mavericin pannun virtuaalistroukkaa 368 kokseks, jolloin se ei enää mahdu C:hen.... Tosin, sitte siinä vois tulla myös paino-ongelmat. Mut joo, sumplikaa C-läiset mitä kukin tekee. Mä olen myös isojen kaavioiden kannalla, mut paljon on varmaan kiinni myös siitä miltä loppukauden osallistujatilanne vaikuttaa. Eli myös ne, joilla on loppukautta koskevia suunnitelmia, antakaa kuulua itsestänne, onko C:ssä cup mestaruutta tarjolla tänä vuonna vai ei?
     
  9. maverick

    maverick Gearhead

    Suojasen Timpankaa puhuin just ja oli sitä mieltä että ei ole kovin mielekästä
    ajaa Ceetä 5-auton kaaviolla nitroissa ja mitä sitten seuraavissa kisoissa onko tarvittavaa 5-autoa? Elikkä vaikuttais että 4 viidestä nitroihin tulevasta Cee-kuskista on valmis siirtymään Deehen loppukaudeksi. Mattfolkkin mielipidettä en tiedä? jos joku kaverin tuntee niin vois tiedustella asiaa ja kysyä myös samalla onko suunnitelmissa ajaa koko kautta?

    T. Juho Yijälä
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä voin yhden tutun kautta yrittää vihjasta.
     
  11. maverick

    maverick Gearhead

    Hyvä homma. Onko muuten Ree kuskeilla jotain sitä vastaan että
    Ceeläiset ajais loppukauden teidän mukana? Eipä noita Dee autojakaan ollu
    viime kisassa kun 6kpl, ei sekään hyvältä näytä. Mut yhdessä olis jo
    ihan kivasti autoja. Miltä kuulostaa?
     
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kyllä isompi kaavio on mielekkäämpi mun mielestä, tuntuu enempi kilpailulta.
     
  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ainakin meille toi on ihan yks ja sama eli meidän puolesta ei kun teretulemas kun muutenkin näyttäs sille että meillä päähuomio omissa ajamisissa jatkuu siinä että yritetään nyt taas tässä kisojen välissä löytää se joku outo nyt alkukaudesta vaivannut ongelma siihen miks auto ei oo vielä menny yhtään mihinkään eli kilpailusta viis kunhan saatas ne omat ennätykset painumaan auton nykyisten kykyjen mukaisiin tavotteisiin sinne ilosesti ysin puolelle kun se meidän missio ysin aikoihin pystyvästä kilvellisestä katuautostahan hangoittelee yhä vaan :poff:
    Mut onhan se tosiaan aina mukavampaa mitä enemmän saadaan autoja mukaan niin tuleehan sit kilpailuistakin kaikille mukanaolijoille mielenkiintoisempia ja varmasti vaihtelevampiakin :wink:
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei kyllä haittaa meitäkään, tervetuloa Ree-ryhmään!
     
  15. Ck

    Ck Gearhead

    Joo mun puolesta voidaan ajaa loppukausi REEssä. Nitroihin en kuitenkaan pääse osallistumaan mutta kalajoelle sekä finaaleihin ollaan tulossa.

    Sauli H
    CS208
     
  16. gomopar

    gomopar Gearhead

    Juuh. Meijän kuskin kans aiemmin jo puhuttu asiasta. Kyllä se käy oikein hyvin jotta C ja Ree ajaa kinpassa. Hmm... vaikka on noi C:t kyllä aika nopeita :odroll: .
    Ei muutakun terve tuloa vaan... mut kai ryhmä 'Ree' nimi kuitenkin säilytetään :lol:
     
  17. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    No tottakai säilytetään kun eiks adoptiolapset saa yleensäkin nimen sen uuden perheen mukaan :poff:
     
  18. maverick

    maverick Gearhead

    Hyvä homma että kaikille näyttäis sopivan Ceen ja Reen Yhtyminen.:eek:
    Täytyy varmaan ottaa fyyran yhteyttä, kun eivät varmaan seuraa näitä satuja. Vai riittäköhän kun Ceeläiset ilmottaa nitroissa paikan päällä
    luokka muutoksen Reehen?
     
  19. Käkö

    Käkö Gearhead

    Täytyy nyt kumminkin vielä varikolla kiertää kuskit läpi ja tehdä paperi siitä, missä on paikalla olevien kuskien allekirjoitukset, että kuljettajat nimenomaan ehdottaa Ceen ja Reen yhdistämistä.
    Mä muistelisin et tolleen on toimittu aikaisemminkin ja silloinhan peli on kaikille selvä eli pieni määrä työtä niin kaikki on tyytyväisiä eikä tule kalajoella ja finaaleissa kellekkään enään yllätyksenä.

    Nyt alkoi tuntua odottavan aika pitkältä, onx vielä pitkä aika kisoihin?
    Ei kai, eihän? 8)
     
  20. maverick

    maverick Gearhead

    Ok ja Ei oo pitkä aika enää!
     

Kerro tästä muillekin!