Cee-ryhmä kaudella 2009?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja maverick, 26.8.2008.

  1. Ck

    Ck Gearhead

    Entäs pontiac miehet? Eikös niillä oo sama lohko 350/400/455 koneissa. No, eipä niitä muutenkaan oo paljo tuossa luokassa näkyny.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Pilkkua viilaten niin tolla uudella säännöllä C:n maksimihan on 6700 cc ja se on tarkalleen 408.83 cid eli 410 on ylikokonen ja siis laiton. Kuten siis myös 409 cid koneet :poff:
     
  3. DS 333

    DS 333 1st gear

    l

    Joo eli jos pikkulohkoa tekee niin ottaa varman päälle ja tekee sitten 408cid motin :rotfl:
     
  4. maverick

    maverick Gearhead

    Moro, onko projektit millä mallilla? Löytyykö tarvittava määrä Cee-kuskeja,
    että saadaan kausi 2009 ajettua läpi Cee-ryhmänä??
    Tänne vois nyt ilmotella jos on suunnitteilla ajavan kisoja tai edes yhden kisan.

    Kilpailijakokous on 14.2 klo 14.00 alkaen, itse en pääse paikalle ja Nokkalasta ei tietoo eli jos joku Cee-kuski on halukas menemään paikalle
    niin voi varmaan mennä Cee edustajana.
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Jos ei C-ryhmän kuskeille käy niin mä voin mennä tuuraamaan teitä, kerrotte mulle mitä haluatte niin mä vien viestin perille.
     
  6. maverick

    maverick Gearhead

    Kilpailijoita me haluttaisiin näin eka lisää, mites se onnistuis?
    Onko yhtään uutta kilpailijaa oikeesti tulossa ajamaan? Tuoko moottorin max koon nosto, yhtään uutta kilpailijaa ensi kesäksi? Ketkä vanhat jatkaa?
    Kaikki ei ainakaan todennäkösesti jatka?
    Tiukkaa tekee motoparkkiin 5 autoa? Toivottavasti olen väärässä.

    :odroll:
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    meiltä tulee uus c-ryhmän dusteri, seuraavassa v8:ssa aiheesta enemmän
     
  8. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Moikka
    Kyllä mä kerkiin meneen. Heräsin talviunilta :rotfl:

    T CS244
     
  9. Ck

    Ck Gearhead

    Meidän on tarkotus ajaa kaikki kauden kisat jos vaan saadaan auto moottori ja auto kasattua.

    CS208
     
  10. maverick

    maverick Gearhead


    Hienoooo!!
     
  11. mafo

    mafo 3rd gear

    no eiköhän mekin tullaan mukaan

    C226
     
  12. Ck

    Ck Gearhead

    Vai on kuskeista pulaa. Ketäs ny sitten oikeesti olis tulossa ajamaan muutaman kisan tai kaikki?

    1. Hituri
    2. Mattfolk
    3. Studio57
    4. Yijälä?
    5. Nokkala?
    6. Suojanen? Vai joko auto on myyty ?

    Muita jotka ei seuraa nettiä?
     
  13. studio57

    studio57 Gearhead

     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    On se kumma kun taas koko ajan viime vuosina kasvaneista Streettien osallistujamääristä huolimatta kaikkiin niihin näyttäs alkavankin luokkia ajaneiden kilpailijoiden viime syksysistä ja vielä alkutalvisistakin suunnitelmistakin poiketen sittenkin yht'äkkiä heti FHRA:n johtokunnan uusien päätösten jälkeen tulla osaanottaja pulaa vaikka tuo johtokuntahan niillä päätöksillään yritti taas kerran vaan kovasti kurist. . . eiku kehittää Streettikisailua, ainakin niin ne yrittää esittää sen julkisuuteen.
    Mut miltäs tää näyttää, kun vaikutukset alkaa jo nyt heti näkyä tän suuntaisina niin olikohan ne kovinkaan viisaita ja asiantuntevia päätöksiä :-?
    No, saattoihan ne tietty ollakin mikäli nuo aina vaan monen johtokunnan virallisen julkilausuman jälkeen lisääntyvät epäilykset osuu oikeaan ja näiden johtokunnan mielestä kaiketikin harmittavasti taas jostain kumman syystä lisääntyneiden Streetti harrastajien karkoitus olikin koko ajan siellä homman todellinen, piiloitettu kehitystavoite :poff:
     
  15. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Lopeta jo :wc:
     
  16. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kyllä mä syyttäisin tilanteesta ennemmin yleismaailmallista lamaa, jonka FHRA:n johtokunta on viisaudessaan aiheuttanut. :rotfl:
    Ei vaan, eiköhän oo nyt jo nähty, ettei tää negaatio-osasto ja syyttely johda mihinkään hyvään ainakaan, täst pitäis nyt päästä eteenpäin ja keksiä millä sais motivoitua kilpailijoita mukaan lisää sen sijaan, että niitä karkotettais enempi ja koettaa ennemmin lisätä kommunikaatiota ja yhteityötä järjestäjän ja kilpailijoiden välillä kun vähentää sitä.
     
  17. studio57

    studio57 Gearhead

    uskon että juuri lama vaikuttaa kaikkiin ryhmiin tasaisesti !!! helpotusta ei tiedossa lähi vuosiin.
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Oot ihan oikeassa mut milläs ja mites lisäät kun olihan tota jo nytkin niin että eri ryhmien edustajat kävi esittämässä ryhmien sisällä kilpailijoiden parissa esiin tulleita asioita noille päättäjille mut mikä oli ton yhteistyön lopputulos? Osallistumismaksujen korotus ja rajoituksia osallistumisiin, eipä juuri muuta.
    Ja täälläkin kenenkään esitettämiin kysymyksiin ja perustelupyyntöihin vastaushalukkuus tuntuu olevan kokolailla olematonta.
    Eikä esimerkiks sillä kirjotanko mä täällä jotain kriittistä oo mitään merkitystä siihen osallistuuko noi muut sarjaa ajaneet kuskit kisoihin vai ei. Kyllähän jokainen ajaa jos vaan ite haluaa ja noi kuviot tuntuu mielekkäille mut jos ovat nyt empivällä kannalla niin kyllä se johtuu ihan vaan noista fhra:n ens kesäks esittämistä asioista tai sitten ehkä osin jo tosta kivasta lamastakin mikä tossa on kolkutellut mut enpä vielä ainakaan oikein usko sen olevan näin nopeesti kovinkaan merkittävä tekijä täällä Streetti-tasolla. Tosin kyllähän sekin laittaa ainakin varmuuden vuoks miettimään paljonko tuohon on tulevana kesänä varaa laittaa ja hyvinkin mahdollisesti se tulee osaltaan rajaamaan pois ainakin noita pisimpiä kisareissuja.
     
  19. maverick

    maverick Gearhead

    Yijälä on ajamassa Cee-ryhmässä kaikki kisat, mut jos ei Cee-ryhmässä
    ole tarpeeksi autoja ajamassa niin tuskin ajan jossain muussa luokassa kaikkia kisoja, Kiitos!
    Suojaset tuskin ajavat ollenkaa!

    Meidän ajaminen tai ajamatta jättäminen ei liity mihinkään protestointiin.

    ps. Tää Naurettava Paskan jauhaminen mitä täällä harrastetaan, ei ainakaan
    lisää kuskien määrää!

    Nähdään Motoparkissa!


    :mad:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, vaikkei se nykyisten aktiivikuskien tekemisiin just vaikuttaiskaan, ni uusia halukkaita toi voi jarruttaa, että tää väki näyttäytyy lähinnä rähjäävänä ja negatiivisena valittajajenginä. Mun puolestakin ton valituksen vois nyt unohtaa, pyritään parempaan ja hoidetaan toi ens eksä nyt alta pois ensimmäiseks.
     

Kerro tästä muillekin!