ceprice classic stw -82 LT1

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja aatuaskare, 9.2.2013.

  1. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

  2. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Intopiukassa freimi sisään ja suunnittelemaan jonkunverran joutuu rakentelemaan omia viritelmiä.
    Ilmatoinnin kenno liian pieni alkuperisiin kiinnikkeisiin .
    [​IMG]

    Syyläri melkein samaa kokoa alkuperäisen kanssa
    toi kromi on chevy novasta, mut kyl sen siihen saa .
    [​IMG]
     
  3. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Tänään sain freimin nippuun.Ja laitettua muutaman tarran.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Onneks tuulettimien mukana tuli alkuperäinen syylärin ylätuki josta sain tarrat ja kumit syylärin kiinnitykseen.
    sitten sovittelua paikalleen.
    [​IMG]
    Yks tappio tuli. Öljyn lauhduttimen putket ja vaihelaatikon lauhdutin putket joutuu jatkamaan kun ameriikan poika on lattannu ne väärärin päin syyläriin :mad:
     
  4. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Aina ei ostokset mene putkeen joskus saa aivan väärän osan tai osa ei sovi paikalleen. Nyt kävi jälkinnmäinen :cry: eikun taas moottoripois ja peltipakopsarjoja sovittamaan
    [​IMG]
    ja ahdasta tuli onneksi kuskin puolella ei tarvinnut rattiputkea siirtää.
    [​IMG]
    mutta repsikan puolelta ilmastoinin kotelo rupes ahdistamaan.
    [​IMG]
    eikun kotelo purkuun ja pienentämään.
    [​IMG]

    [​IMG]
    ja samalla vähän ehostaa koteloa kilikalilla.
    [​IMG]

    valmista pukkaa.
    [​IMG]
     
  5. hevimies

    hevimies Gearhead

    rupeaa konttorissa olemaan aikas ahdasta :)
     
  6. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    kivoja noi kilikalalit kun niillä saa niin uutta ravistamalla ja sumuttamalla :rotfl:
    [​IMG]
     
  7. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Tankin puhdisus diiselistä ja maalaus ensin tematuuria
    [​IMG]

    ja sitten röpömassaa ja lopuksi kilikalia
    [​IMG]
     
  8. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Loma alkoi taas uuden elin luovuttajan purkamisella sääli purkaa näinkin harvinainen impala mutta lattia oli poistunut moisesta. Ja takalaatikon pohja oli vielä käyttökuntoinen. Kerrankin näippäin että vanha luovuttaa uudenmalle.
    url=http://but.f[i/225][​IMG][/url]

    muuten jos joku kaipaa vehkeestä jotain niin laittakaa sp.
     
  9. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Paksin pohjaan reikä

    [​IMG]

    ja kuntoonhan se tuli

    [​IMG]
    [​IMG]

    uudet tiivisteet oviin ja ikkunoihin
    [​IMG]

    eikun matot ja jakkaraa asentamaan.
    Vinkki ikkuna listoissa on sitten useampaa sorttia.
    autossa on jo seittemää eri farmia. Melkonen murhaaja. :rotfl:
     
  10. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    pakoputkiston asennusta. Tankki tulikin jo asenneltua.

    [​IMG]
     
  11. HT

    HT Gearhead

    Onko marteliuksen putket vain mitkä? Mitenkäs istui, pitikö muokata?
     
  12. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    joo on marteliuksesta alumiini pinnoite 2, 5 tuumaa
    istuu sikäli hyvin kun on risteytys -82 JA -96 Chevrolet caprice wagonia
    eli akselin ylitys -82 ja lyhkäset äänenvalmentajat .Etupäässä eli väliputket -96.
    Eli tulee menemään gardaanin päälle vaihdelaatikon taka päässä palkin jälkeen.
    Peltipakosarjoihin sovittaminen repsikkan puoli pieni jatko kolleltori lähdön jälkeen ja kuskinpuolelle muutaman asteen mutka. Ainoo joka jää alas on vaihde laatikon palkki kohta kuskinpuoli. Orkkis kiinnikkeet äänenväimentajan taakse akselinpuolelle ja takana puskurin pumpun kiinnikke alemmat pultit.
    Kauhea munkki lamda antureittenkassa kuskinpuoli juuria juuri
    palkiväliinmeni ja repsikanpuolella eteenpäin ihan kun joku ois oikeen suunnitellut et näin laitetaan . kollektorit tuli pakosarjojen mukana jenkeistä ja
    on tarkoitettu -96 capriceen. Eikä ne rungot ole ihan 100% samoja vaan pieniä eroja kuten vaihdelaatikon kiinnitys on eri. kuvia tulee hiukan myöhemmin.
     
  13. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Pakoputket installaatio :rotfl:
    [​IMG]
    Vielä jos olis ollu vaihdelaatikon palkissa kuskin puolella lommo niin
    olis ollu parempi.
    Seuraavaksi oli sisustan installointi äänieristeenlisäys mallia motonet.
    [​IMG]

    Maton tilailin amerikoista asti ja eihänse mikään unelma ollu verrattuna alkuperäiseen alkujaan. Kumi alusta orkkiksessa nyt joku pressu??? ja ryppynen mutta toimii.
    [​IMG]
    Eikun matto venytykseen jakkaroilla :lol:
    [​IMG]
    [​IMG]
    moottori puolellakin tuli puuhasteltua.
    [​IMG]
    Ainoo ylläri oli että imuilman äänen vaimennin ei mahdu konehuoneen puolelle joutuuvarmaan hankkimaan jonkun komian putken Heh.
    [​IMG]
    polttis linjaa pilteman Kromatusta vesiputkesta ja liitokset tietty
    helmiliitoksin jääpä sitten jottai kiristeltävää.
    ovi pahvit olis seuraava murhe, ehkä saan ratkaistua sen?
     
  14. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    nostan kyllä helvetisti hattua tälle projektille. on sitä aidan läpi tullu tihrustettuakin ;)
     

Kerro tästä muillekin!