Challenger -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jankko, 8.12.2007.

  1. jankko

    jankko Gearhead

    Minkähän verran -70 Challengereita Suomessa? Ja minkä verran Oulunläänissä? Mistä muuten löytyy tietoja Suomessa rekisteröidyistä Challengereista, muualta kuin akelta? Onko mitään kerhoa joka on kirjannut näitä?
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

  3. jankko

    jankko Gearhead

  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    4kpl ´70 ja 1kpl ´71:siä tulee heti mieleen. 3 noista ´70:stä tässä aivan lähiseudulla.
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Suomen Challengerit on kirjattuna yksityshenkilön toimesta aika tarkkaan. Hän on kyllä rekisteröitynyt tännekin eli vastailee varmaankin itse kysymykseesi.

    Vastaan itse Lapin läänin puolesta eli Kemissä maatuu akseleita myöten N-code '70 RT/SE ja Keminmaalla työn alla '70 G-code.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    + '71 L-code avo.
     
  7. Pontiac 82

    Pontiac 82 1st gear

    Kemissä maatuu akseleita myöten N-code '70 RT/SE


    Missä päin kemiä tämä on ja minkä takia tätä ei ole pelastettua 8)
     
  8. MJF

    MJF Double Gearhead

    Taitaa olla näitä kuuluisia eioomyytävänälaitanjoskusite-tapauksia :odroll: :(
     
  9. palotila

    palotila Gearhead

    Olen joskus jostain kuullut tai lukenut (V8, tmv.) että suomessa olisi kilvissä n. 100 kpl Challengereita kaikki vuosimallit mukaanlukien. Itse olen näitä bongaillut ehkä parikymmentä, kiitos Forssan pick-nickin. Taitaa olla yksi omaskin tallissa. :D
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    oulussa yks 70 kovakattoinen ja yks 70 avo sekä 71 kovakattoinen joka yksi kolmesta maahantuojan tuomasta 71 sestä.
     
  11. jankko

    jankko Gearhead

    eli Oulun/Lapinläänissä 11 ja itelle tulossa -70 alkuvuodesta= 12
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    nojoo onhan oulussa sitten se 70 korinvaihto isolohkolla.
     
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Sekotetaan pakkaa ja mainitaan että tässä on samat autot mainittu jo useaan kertaan :lol: Eli nuo mitä Cuda69 mainitti aikasemmin, oli jo mainittuna minun ja PPRCudan toimesta :)
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    eikai se sekasin mee.onhan se hyvä tietää missä autot sijaitsee :D
     
  15. jankko

    jankko Gearhead

    Ai niitä onkin 8??
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikäs tuon avon laita on? Mullakin on ollut semmonen kuva että se on '70. Matti taas vakuutti kiven kovaan että kyllä se on '71? Esko, miten tuo menee? Olen nähnyt auton viimeksi noin 15 vuotta sitten Nallikarissa enkä tainnut olla sillä kertaa poikkeuksellisesti ihan selvästi päin. Sen muistan että se oli metallivihreä, penkeissä lampaan taljat ja alla slotit. Kuulemma samassa iskussa vielä tänäänkin.
     
  17. juke83

    juke83 3rd gear

    se toinen rätti challenger taitaa alkuperäinen -70 enpä mee vannoo ku en oo koskaan nähny autoa omistajan joskus kerran pari ei oo tainnu liikkua piitkään aikaan tässä ois kuva tästä finlandia speciaalista jota kans en ole nähny ikänä liekö muuttanu oulusta pois. http://www.accoulu.fi/galleria/displayi ... at=5&pos=7
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Taitaapi olla tämä kv. Kuopion suunnalla. Samoilta veljeksiltä tuli mulle '67 Satellite joskus 1980/1990 -lukujen vaihteessa. Tämä avo oli silloin vielä työn alla. Kanta-autona tais olla '66 Belvedere 273:lla??
     
  19. KTM

    KTM Gearhead

    Se vihreä on 1970 vuosimallinen. Keulan osat valojen ympärillä ovat vielä ne kiiltävät ei mustat. Ei mitään epäilystä ja eikös se tullut muuttoautona Ruotsista samoihin aikoihin kun eräs toinen veijari toi ´69 RS/SS avo Camaron myös muuttoautona Ruotsista. Pojat osasivat aikanaan valita hyvällä maulla mitä kannattaa tuoda :D
     
  20. Onko tämä -70 avo, orkkis limelight, valkoinen sisusta, alkuperäinen isolohkoauto. Tämmösiä huhuja ainakin olen kuullut.
     

Kerro tästä muillekin!