Challenger -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jankko, 8.12.2007.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    yv. Raaheen.
     
  2. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    on ollut viime aikoina kiirettä parinkin e-bodyn kanssa mutta ehkä viikonlopun aikana saataisiin taas aikaiseksi jotain :oops:

    ja huomasittehan halvat e-body osat :D
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikäs se tuolla takana onkaan??

    http://www.blocket.se/vi/13963991.htm?ca=1_5_s&last=1
     
  4. Make2

    Make2 3rd gear


    Tuttu auto siellä. Maailma on pieni. Näyttäisi olevan vielä Suomen kilvet paikallaan tuossa kuvassa.

    Tämä Moparien harrastamien alkoi käydä liian vaaralliseksi minulle kun on noita VIN koodien paljastajien lahtaajia ja muita prosenttien laskijoita liikkeellä .....

    En ollut ihan varma kun AKE.n kaverin kanssa keskusteltiin puhuttiinko minusta, hänestä vai autosta, mutta identiteetistä se puhui kuin jostakin elävästä henkilöstä.

    Piti vaihtaa lajia vähän turvaalisempaan.
     
  5. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    On mukavaa elää vaarallisesti. Olen tässä jopa harkinnut luopumista kaappiautosta jotta yhä paheneva B-vitaminiin puute saataisiin kuriin.
     
  7. cuda69

    cuda69 Gearhead

    MIEHEN PUHETTA!!!!!!!!!
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  9. MJF

    MJF Double Gearhead

  10. bootsi

    bootsi Gearhead

    Eikä tarvii edes kattoa leikata... mattamustaksi, scallopit kylkiin ja laulamaan. :rotfl:

    (eikös se näin ole tapana 6 mopareille tehdä?)
     
  11. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Sikamaisen halpa. Eipä ihme että olikin jo myyty...
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  13. jankko

    jankko Gearhead

    Noin sitä saadaan poijat töihin!
    Kertokaahan kokemuksia miten pellit passaa paikoilleen!
     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    HOX! Jos sinulla on omakohtaisia kokemuksia GoodMark -korjauspelleistä niin kaikki tieto on tervetullutta. On turhaa tehdä samoja virheitä kahteen kertaan.
     
  15. Z11

    Z11 Gearhead

    Goodmarkin pellit sattuivat omaan Challeen tosi hyvin, takakontin pellin sovitus tosin oli hieman hankalaa suuresta koosta johtuen. vanha takakontin pohja lähtee niin pieninä pilkkeinä irti (etenkin jos on ruosteessa, kuten omani oli), että niistä ei jää mallejakaan, eli digikuvaus kaikista irtiotettavista pelleistä on suositeltavaa. Hetikun reunapellit oli suoristettu, ja eka sovitus, niin takajalkatilat lopsahtivat paikalleen kuin tatti, ei mitään hämminkiä.

    Paineilmataltassa kannattaa olla pitkä terä, jolla voi vääntää lisää tilaa kun talttailee, ja terä tulisi olla toispuoleisesti teroitettu, että autoon jäävä pelti jää ehjäksi/ehjemmäksi. Huteja siis tulee.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Oman Barracudan kohdalta takapaksin pohjan ja välipellin osalta kokemukset ovat samansuuntaiset kuin Z11:lla.

    Lähinnä kiinnostaa noiden kokonaisten katon takatolppiin asti yltävien varttipaneelien istuvuus. Samoin olisi mukavaa kuulla mikäli joku on jo sovitellut uusia etulokasuojia paikoilleen.

    Tuo kokonaisen pohjan asentaminen tulee olemaan mielenkiintoinen operaatio koska Challengerissa on mallia ratakisko olevat subframe connectorit jotka tulevat puoliksi lattiasta läpi. Tosin Tomppa funtsi eilen niiden korvaamista hivenen kevyemmällä toteutuksella.

    Pitänee ottaa kuvia vielä Challen oviprojektista. Sen pintapelti korvataan puoleenväliin asti itsenaputella palasella. On onni omistaa kaveri joka on oikea Wanhan Kansan petiseppä +40 vuoden työkokemuksella!
     
  17. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    hyvä että saadaan oikeata tietoa Suomalaisilta harrastajilta :D

    pitäisikö laatia lista eri osien ostospaikoista eli ei tarvitsisi rahdata atlantin yli uusia romu osia, nelipyöräisiä romu autojahan sieltä jo tulee :-?

    onhan tuolla maailmalla noita foorumeja jossa kehutaan ja haukutaan mutta ehkä Suomalaisilla harrastajilla onkin eri kokemus :-?

    PPRCudahan jo kehu ruotsalaisten hyvää työn laatua koelaudan kunnostamisessa.

    joten jos omaa kokemusta on jostain osasta olkoon vaikka kuinka pieni tai halpa niin voisihan tiedot laittaa tänne. tosin pitäisi kai perustella miksi on hyvä tai huono. pääasia että ei muitten tarvitse tehdä samoja virheita ja saadaan auto nopeammin kadulle muitten iloksi 8)

    tai avataanko oma aihe E-BODY osat
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Press stop! Etulokasuoja koesovitettu ja passaa muuten tosi hyvin. Ainakaan tässä yksilössä ei ollut ongelmaa edes alapokkauksen kanssa.
     
  19. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    mikäli todella voit suositella muillekin niin laitapa etulokasuojan tiedot/koodit niin voivat muutkin saada projektit eteenpäin 8)
     
  20. Toisilla on, toisilla ei, ja joillakin on näemmä monta.

    Harvalla on tallissaan neljä '70 rättikatto Challengeria.
    http://www.youtube.com/watch?v=aLN6yTDMPD0

    Tuota pätkää kun katsoo, niin kuume vain yltyy...
     

Kerro tästä muillekin!