Challenger -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jankko, 8.12.2007.

  1. ply72

    ply72 1st gear

    Onko se jo niin huonossa jamassa? Pystytkö ottamaan siitä muutaman kuvan, joita voitaisiin porukalla kauhistella?[/quote]

    juu, muistuttaa vuosi vuodelta enemmän poron ruokaa tms.

    ashes to ashes, dust to dust :eek:
     
  2. Mikä siinä on nykyiselle omistajalle niin vaikeaa että sitä ei voi myydä pois?
     
  3. niklas_

    niklas_ 1st gear

    kiitos.

    tarkkoja kuvia löytyi

    http://www.cuda-challenger.com/cc/index ... ic=31314.0

    toi rauta mikä tulee pääsylinterin mutterien alle kiinni puuttuu näköjään multa..
     
  4. Siellä oli toinenkin kuva limelight autosta jossa se cruise oli asennettu huomattavan paljon edemmäksi. Eli ei välttämättä ole kirkossa kuulutettu se oikea paikka? Voin tähystellä näkyykö sitä puuttuvaa alustaa täällä jossain romujen seassa.
     
  5. niklas_

    niklas_ 1st gear

    kiitos, jos löytyis niin sais edes mallia siitä et millainen kuuluu olla 8)
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Luopumisen tuska? Siirtämisen vaikeus? Sopii maisemaan? Ei saa tarpeeks rahaa? Ei se mitään pyydä kun se siiinä seisoo? Ei kiinnosta? Ohan noita vaihtoehtoja. Rupee olee vissiin liki kymmenen vuotta siitä kun mä ton laitteen näin, silloin se kyllä oli tallissa. Tyköistuvassa lumitallissa. :rotfl: Harvalla kaupungilla on tarjota tollasia nähtvyyksiä, Kyllä toi nähtävyytenä sille lumilinnalle pärjää.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Onhan noita vastaavia tapauksia pitkin maata. Tääkin auto on haettu nuoruuden innolla aikoinaan Ruotsista ja nyt alkais olemaan tosiaan viimeiset hetket pelastaa se. Olen itse kysynyt autoa OIKEASTI kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla sain vastauksen ettei sitä ole ostettu myytäväksi. Suunnitelmia sen varalle siis lienee on, kaveri on käsistään enemmän kuin taitava ja jemmassa olevien NOS -osien kasa ei ainakaan haittaisi kunnostusta. Toisaalta, tuostahan ei edes puutu mitään.

    Eniten mua häiritsee tässä tapauksessa tuo pihasäilytys koska about 6 metrin päässä on iso tyhjä talli. Harmi sinänsä, Challe on aivan räpeltämätön peli ja laitettu seisomaan 12 vuotta vanhana tai oikeestaan nuorena.

    Odotamme siis aikaa parempaa.

    Uunituoretta tilastoa Ruotsista:

    Jag vill bara informera om att antalet Challenger bara ökar i Sverige.
    Just nu finns det 559 st i mitt register av dessa har 71 blivit exporterade eller skrotade, vilket betyder att det finns 488 st kvar.
    Det trevliga är att antalet Hemi (factory) bilar har blivit 2 siffrigt 10 st, tyvärr försvann den mest exlusiva från landet för många år sedan.
    JS27R0B
    JCN378 JS27R0B171715 den är idag en Saab!
    Regnr: JCN378 Fabrikat: SAAB 900 1991

    De 9 som är kvar:
    JS23R0B
    Fordonsstatus: Avställd (2006-07-19), Antal ägare: 3, I trafik första gången i Sverige: 1976-04-06

    Fordonsstatus: Avställd (2008-01-08), Antal ägare: 0, I trafik första gången i Sverige:

    Fordonsstatus: Avställd (1984-09-27), Antal ägare: 3, I trafik första gången i Sverige: 1975-06-11

    Fordonsstatus: I trafik (2007-08-29), Antal ägare: 1, I trafik första gången i Sverige: 2007-08-29

    Fordonsstatus: I trafik (1986-04-01), Antal ägare: 6, I trafik första gången i Sverige: 1975-08-12

    Fordonsstatus: I trafik (2000-05-13), Antal ägare: 4, I trafik första gången i Sverige: 1976-08-03

    Fordonsstatus: Avställd (1986-10-27), Antal ägare: 4, I trafik första gången i Sverige: 1978-06-19

    JS29R0B
    Fordonsstatus: Avställd (2005-02-28), Antal ägare: 0, I trafik första gången i Sverige:

    Fordonsstatus: I trafik (1999-05-01), Antal ägare: 1, I trafik första gången i Sverige: 1974-06-25

    Har du en Challenger så skriv några rader och berätta om din bil
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  9. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mitäs tuossa ylhäällä oikeen tuolla salakirjotuksella lukee :eek: Ruotsissa 488 Challengeria ja 71 romutettu tai viety ulkomaille? Ja yks on muutunut Saapiksi :lol:
     
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Hepun rekisterissä siis 559 Challengeria joista 71 on viety ulkomaille tai romutettu, jäljellä Ruotsissa 488 kpl. Aitoja HEMI -pelejä rekisterissä 10 kpl joista yksi myyty Englannin kautta Jenkkilään. Tosta on ollut juttuja ihan suuren maan Hotten Totti -lehdissäkin. Kyseessä Plum Crazy räbä.
    Kyseisen auton vanhalla rekkarilla ajelee nyt tuo mainittu Saabbi.

    On muuten ROHKEA kaveri. Heittelee VIN -koodeja nettiin ihan pokkana. Suomessa tosta saattais joutua piippuriviin eteen tiiliseinää vasten.
     
  11. MJF

    MJF Double Gearhead

    Oisko se tuon kaverin listoja ollut sitten mistä tuli kaverin Challengerin vin-koodi bongattua. Ruotsin tuontia nääs.
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sielä taitaa olla parikin ukkoa jotka pitää rekisteriä. Täytynee kysyä tuolta pohjois-Ruotsin kaverilta kun ollaan yhteydessä seuraavan kerran.
     
  13. 66monaco

    66monaco Gearhead

    en tiiä onko tätä jo kysytty, mutta missä mahtoo olla se chaaly mikä oli 80-luvun puol välin veekasissa esitteillä, candy punasena ja jonninnäköisillä pinnavanteilla? onko samassa asussa?
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    se on vissiin Koposen Reijon ja lienee vieläkin samalla omistajalla?
     
  15. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    challet

    yksi myyty Englannin kautta Jenkkilään. Tosta on ollut juttuja ihan suuren maan Hotten Totti -lehdissäkin. Kyseessä Plum Crazy räbä.
    Kyseisen auton vanhalla rekkarilla ajelee nyt tuo mainittu Saabbi.

    Toi kyseinen kärry oli vähän ennen "arvon nousua"
    Tukholmassa suomalaisella Olavilla (Sukunimeä en muista)
    Ja hänen vaimonsa käytti Hemi-rätti Challea ympärivuotisena kauppakassina :lol:
    Kärryähän etsi USA:n heepot urakalla kun oli tehtaan PROMO-yksilö
    Muistaakseni about -82 tai jotain toi Olavi myi Challen huimaan 38 ooo kr
    hintaan.
    Ja eipä aikaakaan kun se oli jo jenkkilässä ja puhuttiin parin miljoonan
    dollarin hinnoista.
    Taisipa olla eka e-koppa jolla hinta pomppasi miljoona-kerhoon
     
  16. Fireball

    Fireball Gearhead

    Olavi Murphy, sen lain mukaan...
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Re: challet

    Wheels lehden jutussa oli mainittu aina hinta jolla auto oli vaihtanut omistajaa. Myyntihinta Englantiin tais olla jo aika kohtuullinen, tietty nykyään aika vaatimaton jos vertaa vaikka noihin jenkkilän huutokauppahintoihin.


    Tosta candy-Challengerista sen verran että ei se ole ollut Varkaudessa enää pitkään aikaan.
     
  18. superbird

    superbird Gearhead

    Re: challet

    Välimatkaa on sen verran paljon että uskallan paljastaa auton olevan pääkaupunkiseudulla.
     
  19. jankko

    jankko Gearhead

    Näkeekö moottorin numerosta moottorin valmistus vuoden? Ja jos niin mistä löytyy tietoa?
     
  20. MudMax

    MudMax Gearhead

Kerro tästä muillekin!