Charger vs Challenger

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Warlord, 16.8.2005.

  1. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Toi brittiläisten tekemä Discoveryllä nähty sarja oli muiltakin jaksoiltaan omalaatuinen.
     
  2. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Saahan nykyään tehdä jarrut ja ohjauslaitteet uusiksi ilman prosentteja, turvallisuutta parantavina tekijöinä. Luulisin että samaa perustetta käyttäen alustamuutoksetkaan ei olisi mahdottomia saada näin ilman prosentteja muutetuksi.
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Täh, eikös tossa ole just homma kiteytettynä. Hyvä pätkä mun mielestä.
     
  4. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Juu, omalaatuinen pätkä, mutta positiivisestihan nuo Chargerista puhuivat.

    Noita kommentteja Chargerien alustan muuttamisesta en oikeen hiffannut.
    Kyllä niihin voi vaihtaa oikeestaan mitä lystää ja alustasta saa erittäin hyvän tehtyä - kokemusta on esim. Ahvenistolla ajamisesta Chargerilla.
    Tuskin tuolla 500 kg kevyemmälle Porschelle pärjää, mutta ajettavan kyllä saa tehtyä...
     
  5. äRTee Haastaja

    äRTee Haastaja Gearhead

    ääni chargerille! ja nimenomaan vuosimallille 68.
     
  6. Make2

    Make2 3rd gear

    Joo ei tietenkään voi verrata noita kahta keskenään. Kokemusta on molemmista ja täydentävät hienosti toisiaan vaikka ikäeroa on yli 20 vuotta. Molemmat ovat hienoja laitteita omassa sarjassaan.
     
  7. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    itte ollaan laitettu chargeriin uretaani puslat eteen/taakse,subframe connectorit,levyt joka nurkkaan,lehtijouset o taottu suoremmiksi ja lisätty lisä jousi molemmin puolin,madallettu perää 1" ja hydraboost jarrutehostin,firm feel,in stage 3 ohjaus tehostin,mut ei mitään rice 17" vanteita
     
  8. jukka63

    jukka63 1st gear

    mä olin iloisesti yllättänyt kun ostin reilu vuosi sitten 71 r/t ghargerin.täähän on ihan ajettava auto jopa mutkasella tiellä.totuus selvis sitten,kun juttelin ex. omistajan kanssa.ei mitään alkuperästä.perinteiset konit tietysti,paksuimmat sauvat edessä,takana hd jouset ja paljon muovipuslaa.se on ihan aikuisten oikeesti hyvä ajettava silloin.nyt vaan tuli pilattua ne hyvät ajo ominaisuudet.pidon puutteen takia katusliksit alla koko ajan.
     
  9. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    itte ei oo vielä ajo ominaisuuksia päässy testaamaan (alkuviikosta sain kasaan ja leimattua)vääntä varret on 1,03" ja renkaina BF.goodrich Macadam,it talven aikana tulee vielä Keislerin 5 lovinen korvaamaan A-833,sen ja Firm Feel,in ylätukivarret eteen
     
  10. Erska

    Erska Gearhead

    Siviilin kuvaama otos elokuvan teosta nimeltään The Dukes of Hazzard.

    Ja näistä äänistä,Hienoin Charger mielestäni 69 vm ja hienoin Challenger 70vm.

    Mielestäni kummatkin kunnosta riippuen yhtä hienoja.

    Kuinka paljon muuten näillä on painoeroa 440cid koneilla? Entäpäs pituus/leveys eroa?
     
  11. El RayNo

    El RayNo 1st gear

    Molemmat mallit tyylikkäitä..

    Itsellä ollut aikoinaan -70 Challenger.. ehkä joskus vielä uudestaan.

    Nyt työnalla Coupe Sting Ray.. sb + tremec.

    Nyt joukolla katsomaan"Dukes of Hazzard"-leffaa, Charger saa kyytiä. 8)
     
  12. Erska

    Erska Gearhead

    Josta taas topic löytyy täältä :wink: .
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Pakollinen topikin nosto suosta, jos vaikka jollain olisi jotain uutta kommentoitavaa. :wink:
     
  14. pas2

    pas2 Gearhead

    Challenger 1970 on hienoin noista.
     
  15. Make.S

    Make.S Gearhead

    molempi parempi, ehkä tällä hetkellä challe alle, rajulla motilla.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos nostosta Bompe1. Tuli luettua koko ketju ja pakko nostaa oma sivulta 5 sivulle 8. Samaa mieltä edelleen. Tosin nyt taas perheettömänä sopis pienempi E-body Hemillä ofkoos. Aikaa ja terveys mennyt. Nykyään entinen raggarimottipää ajan herrasmiehen urheiluautolla sen vaatimalla arvokkuudella. Loppusuora ja maali lähenee niin kuin C-Jykä hirtehisesti ilmaisee meille vanhoille pieruille.
    Ja kas kummaa! Ollaan MadMiken kanssa otettu yhteen tällä(kin) palstalla. Noihin aikoihin hermostuin Poskisolistille ja haastoin sen jenkintappajan viivalle. Mun muija ois ajanu. Se meni puihin, yllätys yllätys. Tarjoan Miika rauhanpiippua sulle. Tämä ei ole haaste kehään vaan viivalle. Joku skaba tänä kesänä vaikka gtii päivät Alastarolla. Mun Jaguar XJ-S cupee vastaan sun mikä tahansa.vaikka sun Vette. Pitäskö aloittaa oma topic vai riittääkö tämä? Sano aika ja paikka niin tulen. Yksi lähtö. Toinen voittaa, toinen häviää. Mä osaan nieällä häviönkin, tosin sua vastaa se ois aikas noloa. Miten on? Näkis edes kerran sut radalla mitä kukaan ei ole nähnyt. Kyseessä maine ja kunnia ja sit loppuu paskapuheet.
     
  17. charger1974

    charger1974 1st gear

    Mun mielestä cherger on hienompi jus sen takia että se on räyhän näköinen
     
  18. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    70 challe on maailman KAUNEIN auto mielestäni!
    71 ihan ok,,,,charger tasoa

    68-70 CHARGER,,,vähän ehkä enemmän sellanen paha poika auto,, :lol:
     
  19. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    71-challe siksi että se on harvinaisempi täällä kuin 70-mallinen. :poff:
     
  20. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kyllä ehdottomasti '68 Charger on hienoin. 8) '69 & '70 heti kakkosena ja kolmosena. Mielipiteeseen on saattanut vaikuttaa rebel58:n '68 jota itsekin pääsin ajamaan tämän keskustelun aloitus aikoihin 2005... 8)
     

Kerro tästä muillekin!