Cherokeen virta avain

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Elämää nähnyt Jouko, 22.7.2007.

  1. Onko normaalia että Jeep Cherokeen -92 virta avain lähtee virtalukosta irti, vaikka moottori on käynnissä?

    Muistelen vaan jossain edellisessä Capricessa olleen tuollainen tilanne että avain lähti irti, vaikka moottori kävi ja katsastus mies ei siitä tykännyt.
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei ole sen normaalimpaa kuin muissakaan jenkeissä, jos/kun lähtee, uusi avain tai pesä (ja avaimet)!!!!

    Lukkopesiä nettikaupassa (varmista vuosimalli, 91-> yksiavainjärjestelmä ja avain sopii virtalukkoon molemmin päin, vanhemmissa eri avain oviin ja avain menee lukkoon vain oikeinpäin.....)!!!!
     
  3. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Mulla tuo korjautui uuden avaimen tekemisellä.
     
  4. Kiitoksia vastauksista hyvät herrat. Cherokeeta minulla ei vielä ole, mutta olen niitä käynyt katselemassa ja koeajamassa. Yhden Cherokeen myyjä sanoi vaan että avaimen irtoaminen on luonnollinen asia ja kuuluu asiaan. En alkanut asiasta väittelemään, kun en asiasta varma ollut.
     

Kerro tästä muillekin!