Chevelle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Dragon^Pr, 26.5.2004.

  1. Dragon^Pr

    Dragon^Pr 1st gear

    Hei, kertokaapas Chevellen omistajat autoistanne!

    Minulla itellä Chevrolet Chevelle Malibu Classic -74, Vaaleen vihreä väritykseltään ja tekniikkana oldsin 350+350.
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mä teen pohjia omaani. 4d ja vuodelta 1974. Katto, etulokari, takaluukku takalokari valmiina. Ovet, konepelti ja takalokarit vielä tekemättä. Tulee kesäks ajoon, jos ei tapahdu läpimurtoja Rambler-rintamalla. Lopullisen värin päätän kun on pohjamaali ja base päällä, luonnollisesti.
     
  3. LeadZeppelin

    LeadZeppelin Gearhead

    Löytyisiköhän kummaltakaan herralta 116" akselivälisen rungon mittoja. Autohan on 74 chevelle stw mutta runkohan on varmaan kaikissa sama.
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Toi eka on tyttö.
    Mut mitä mittoja sä haluat? Mä voin kyllä mitata, kun kerrot mitä mittoja. :smile:
     
  5. LeadZeppelin

    LeadZeppelin Gearhead

    Leidille anteeksipyyntö.chevelle on toisella paikkakunnalla jote muuten mittaisin itse ajattelin jos jollain olisi body diagram jossai kirjassa. Pitäisi valmistella tulevaa koria mahdollisimman pitkälle.Jos rungon leveyden sais niin sekin auttaa suunnittelussa Kiitos.
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulla varmaan olis jossain suhttarkat mitat tolle rungolle, piirtelin joskus kädillä tota.
    Piti tehdä semmonen rasitustesti.

    Todennäköisesti mitat on jossain kameliaskin kannessa tai puhelinlaskun kirjekuoressa, eli mittaamalla uudestaan pääsee varmana nopiammin. :smile:
     
  7. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    multa löytyy chevelle malibu -65 4d.
    just saatiin ajoon viikko sitten, koneena
    327 porattu 331. sisäänajoa tässä on suoriteltu...
     
  8. Dragon^Pr

    Dragon^Pr 1st gear

    löytyyhän noita sentään muutama.. Suomessa on 165 rekisteröityä Chevelle Malibua ja 13 niistä on vuosimallia -74 :smile:
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

  10. Dragon^Pr

    Dragon^Pr 1st gear

    kyllä..
     
  11. MrChevelle

    MrChevelle 1st gear

    Chevelle Malibu 2d HT Coupe -71 350+350+lukollinen aavikkoperä
     
  12. Dragon^Pr

    Dragon^Pr 1st gear

    jee, löytyy lisää autoja :grin:
     
  13. padepski

    padepski 1st gear

    Neuvokaa tietämätöntä...mitä tarkottaa aavikkoperä :???:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: padepski 2004-06-03 21:19 ]</font>
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    pitkä perä välitys = aavikko perä

    loogista !?
     
  15. chevelle65

    chevelle65 1st gear

    Harva perävälitys.
     
  16. herrakani

    herrakani 1st gear

    Harva on pieni luku, esim 2.14 ja tiheä suurempi luku, esim 4.85.
     
  17. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Ittellä tollanen 74` Chevelle el camino, 350+350-10b
    Pari kuvaa:paalupaikka.com, online kuvagalleria, haku: camino2 tai camino3

    Jonninverran laiteltu ja lisää laitellaan. Näillä näkymin tulenee syksyllä myyntiin...
     
  18. herrakani

    herrakani 1st gear

    Oisko kellään kuvaa tosta takalokasuojan takareunasta ja siitä takakyljestä? Mun pitäis tehdä semmonen, ja kun en oikeen tiijä miten sen pitäis mennä..

    Molemmat takalokarit tehty kitistä, ajattelin tehdä peltiset tilalle.
     
  19. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Ootko kokeillu esim. googlella löytää kuvaa?
     
  20. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    joo Chevrolet CHEVELLE El Camino -72 x2

    http://www.elcamino72.tk sieltä pitäs löytää jotai jos jotakuta kiinnostaa.....sellasta.
     

Kerro tästä muillekin!