Chevrolet Caprice kulutus..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Raggari^, 23.3.2007.

  1. kylähullu

    kylähullu 3rd gear


    Meillä oli emännän käytössä tuollainen saratoga 3.0+aut. Kaupunki käyttössä bensaa meni 11-13.9, riippu kumpiko meistä ajo, maantiellä pääs jopa 8.6l/100km. Pikkasen yhtä korilla kuskia ahisti kun mainitsin tuon kulutuksen, oli tyyppi ajanut saman reitin, ja saanut kulutukseksi 8.9l/100km(tojota 1.6ivm-05/-06)
    On kuulememman tojota menossa vaihtoon, kun vie niin paljon bensaa(autoa on käytetty huollossa, eikä mitään vikaa ole löytynyt).
    Ennen saratogaa emännällä oli käyttö autona -90 caprice stw, sen kulutus oli 10-12.4l/100km(matka/kaupunki). Auto oli huollettu säännöllisesti ja kaikki saastehimmelit oli paikallaan ja ne toimikin vielä. Tässä oli meidän kokemuksia kummastakin vaihto ehdosta.

    Mutta ostat minkä tahansa auton, niin kaikki se vie minkä tankkiin laitat.
    Se on sitten eri asia tykkääkö aja zingping kipolla vai vähän isommalla autolla.
     
  2. Raggari^

    Raggari^ 1st gear

    Niin..Oishan sellanen Jenkkirassi aika pornokas meno peli, ja tälläsen rasvis fiftarin tyyliinkin sopis caprice paremmin ku nissanin tinakipot :D
     
  3. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Tuossa on muuten hyvä pointti... Ite kon ostin käyttistä nii ajattelin ensin just 5.7DX piilofarkkua, vaan kun se söi sen pari-kolme (tai neljäkin) litraa enemmän kuin se minkä valitsin, vaan dieseverossa on n. 350 euron ero.

    Eli periaatteessa ei olis juuri sen kalliimaks tullu sitä, mun tapauksessa pontiacia pitää.
     
  4. HT

    HT Gearhead

    Up up.

    84 sedani, 350 cid n. 250 hp.
    2,73 välitys + TH700 R4.

    400 km maantiecruisinki. 70 % 100 km/h rajoitusta ja loput 80 km/h rajoitusta. Koko ajan GPS:n mukaan 5 km/h ylinopeutta. Kulutus 11,8 l/100 km/h. Tankkas samassa paikassa lähtiessä ja tullessa piripintaan.
     
  5. impala67

    impala67 Double Gearhead

    3 litranen v6 riittää saratogalle mainiosti, siinä on nimittäin n.150hp ja auto painaa 500 kg vähemmän kuin caprice. väittäisin että vakio 305caprice jää vakio 3.0 saratogalle, mutta ero ei ole suuri.

    tottakai saa vertailla vaikka traktoria ja mopoautoa, jos jompaa kumpaa mielii hankkia. vertaile pois vain, käy toki koeajelemassa kumpikin ennen päätöstä. molemmat ovat amerikkaa, toinen kompaktimpi toinen tilavampi. koita löytää mahd. hyvä yksilö niin säästää pitkässä juoksussa.
     
  6. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mites tän kanssa kävi? Raggar on kysellyt näitä vuonna 2007, sen jälkeen on paljon virrannut vettä Loimijoessa. Hommasko Raggar Capriksen vai Saratogan? Mitä tästä opittiin?
     
  7. HT

    HT Gearhead

    Nyt ajeltu pari tankkia kaupunkiajoa. 19,2 hörppäs. Normaalisti ajelin, ei millään pisaralla pidemmälle periaatteella. Ja tietenkin säännöllisin väliajoin WOT kiihdytyksiä. 8)
     
  8. Holley

    Holley Gearhead

    330 hv "crate"-moottori, TH350 ilman lukkoturbiinia, 2,41 perä ja Rochester: 16,5 litraa näyttää olevan nyt, noin 17 talvella. Hiukan ehkä maantiepainotteista ajoa. Ohi mennään jos on tarve, eikä valoihin jäädä säätämään radiokanavia. Niin, siis '79 sedan (keulakin huonompi aerodynamikkalta kuin '80+ ja auton paino 1740 kg)
     

Kerro tästä muillekin!