Chevrolet fleetside 1500 öljynpainemittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Ponu84, 6.9.2020.

  1. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Viime päivinä alkanut oireileemaan niin että kylmänä on paineet siellä 20-40kpa välissä,moottorin lämmetessä tuonne 70 tienoille ja siitä yli paineet menee tappionsa mittaristossa ja laskee pikkasen jos antaa kunnolla jenkua, liekkö anturissa vika vai mittaristossa? Ja siis 4,3 Ä v6
     
  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Voi olla kumpi tahansa, mutta veikkaan anturia...niitä on erilaisia vuosimallista ja varustuksesta riippuen, joissakin on valolle/bensapumpulle ja mittarille erilliset purkit.
    Mittarin anturi on 88 - 89 erillään lohkon kyljessä öljynputsarin yläpuolella ja öp-valon ja bensapumpun öp-katkasija samassa v-jakajan vieressä ylhäällä.

    Uudemmissa 90 -> öp-valo, öp-mittari ja bensapumpun öp-katkaisija ovat samassa katkaisijassa siellä jakajan vieressä ylhäällä...lisäksi anturin pituus vaihtelee sen mukaan onko mittari vai valo vai kumpikin.

    Tuolta on hyvä vakoilla, löytyy kuvien kanssa anturit ja muut.

    https://ecatalog.smpcorp.com/STD/#/vehicles

    Ps. Kannattaa mitata ne paineet erillisellä mittarilla jos epäilyttää, mutta näiden mittarit ovat minusta enempi sellaisia että näyttävät lähinnä onko painetta vai ei, lukemiin en luottaisi sokeasti.
     

Kerro tästä muillekin!