Chevrolet impala -59 valkoinen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Henza, 10.9.2003.

  1. Henza

    Henza 1st gear

    eli kyselisin et onko kyseinen auto viel hengissä ku faijal oli tollanen kait 73-84 tai jotain :grin: ni kiinnostus vaan heräs. oli v8 magazineski sillo joskus tol ajal millo oli faijalla. faijan nimi on Markku Palander
     
  2. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

    On tää se mikä oli Malisen Mikalla 80 luvun loppuvaiheilla?

    Onko rekkarista tietoa?
     
  3. Henza

    Henza 1st gear

    joops venaas kysäsen faijalt!
     
  4. Henza

    Henza 1st gear

    faija muistelis et se olis NL-550 se rekkari! mut täytyy ettii se v8 lehti jostain varastosta tänään ni kerron tarkemmin!
     
  5. Henza

    Henza 1st gear

    eiku nyt sain oikeen rekkarin eli JZE-25
     
  6. Henza

    Henza 1st gear

    eiku mitä mä sekoon.. no kuitenki noi kummatki eli NL-550 ja JZE-25 on ilmeisesti ollu samas autos.. mut jooh sori
     
  7. Henza

    Henza 1st gear

  8. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

    Joo, on se sama.
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Oli ainakin vuosi sitten hengissä (juuri tuo samainen yksilö oli silloin myynnissä projektina). Itellä vaan oli silloin(kin) liikaa muita harrasteautoja käsissä niin ei ollut rahaa ostaa sitä ja vieläkin v...ttaa.
    Oon sittemmin itekin kysellyt pari kertaa täällä forumeissa tietäiskö kukaan mitään tuon nykytilanteesta mut ei oo viimeaikoina selvinnyt sen enempää.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest


    jeps no kiva :smile: jos tulis nyt myyntiin ni itte en aikailis.. :smile: vaikka itte oon tuuning nuorisoa.. :grin:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Impalasta vielä...
    Auton on Suomeen tuonut naishenkilö muuttoautona Ruotsista 60-luvulla. Harvinaisen, alunperin 2-värisen auton
    (siipien juuressa listanpätkät) ostin ystävältäni Mika Maliselta keväällä 1987. Silloisen käsityksen mukaan -59 2D HT -autoja oli Suomessa alunperin ollut kolme kappaletta. Tämä yksilö oli viimeksi liikkunut Lahden Jaffa tv-mainoksessa n. vuonna 1980 (-työntämällä). Mika oli ostanut n. 10 vuotta seisseen auton ja tekniikaksi nostettiin kunnostettu 283/PG. Auto verhoiltiin tuck´n roll -tyyliin harmaalla vinyylillä ( vanhat 70-luvun jenkkilipputeeman teddyverhoilut olivat silloin vielä tallella! ). Auto katsastettin ja sillä ajeltiin - käyttökunnossapitoa olivat esim. Nissanin laturi, Moparin jäähdytin jne. Sisältä ja päältä kohtuusiisti auto oli varsin toimiva laite. Alusta oli 60-70-lukujen hitsausten jäljiltä kammottavan näköinen, mutta kohtuullisen ehjä. Vuonna 1988 auto siirtyi varkaustapauksen yhteydessä vakuutusyhtiölle ja jatkoi matkaa seuraavalle omistajalle.
     
  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä selvittelin tosta kanssa sen verran että se on viimeks katsastettu -96 ja ilmeisemmin siis nyt seissyt viitisen vuotta. Auto olis tosiaan mulla nyt tallissa jos olis ollut jotais mahdollisuuksia sen hankkimiseks silloin vuosi sitten mut kun tosiaan itellä oli just silloin liiankin monta muuta harrastevehjettä käsissä niin ei vaan voinut mitään.
    Eli viime kesän kunto oli silloisen myyjän mukaan "ajokuntoinen projekti" ja mukaan olis tulleet mm. tarvittavia peltikorjauksa varten korjauspalat yms.
    Olis tosiaan kiva tietää missä tuo nyt on eli ostiko sen joku ja onko se joku sitten kunnostamassa tota kaunotarta takaisin liikenteeseen.
     

Kerro tästä muillekin!