Chevrolet LO5 350 V8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coupedeville, 2.3.2014.

  1. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Rupesihan se toimimaan. :D

    Voiko sytkäkartta olla noin pielessä: perusennakko kahteenkymppiin ja rupesi vetoja löytymään. Ei nakuta tai mitään. Ainut vaan että tyhjäkäynti on hivenen korkea. Heti kävi mielessä nokan ajoitus mutta kai nyt nuo merkit osaa kohdalleen laittaa ja jos ois hampaalla pielessä niin ei se varmaan kakkosella rengasta vingauttaisi?

    Lastulle ei oo vielä tehty mitään. Vasta kerkesin keulan kasaamaan että oikeesti pääs koeajolle.
    läppärungon tullasin eilen, eli alkuviikosta ois täällä.

    Tilasin samaan aikaan TBIchipsiltä 18psi jousen ja siitä ei kuulunut mitään. Onko joku tilannut sieltä, eli tuleeko tuommonen mitätön jousi jossain kirjekuoressa sen enempää itsestään ilmoittelematta?
     
  2. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Puristusmittaus näytti 11 bar (Mielestäni pitäs olla 10:1 puristuksella korkeempi. Tuon Stroker 493 vastaava oli 13-14 bar ja siinä kireempi nokka ja 10,2:1 Vai oliko se enempi..? ei muista.)

    Toimii ihan liian hyvin 20 asteen perusennakolla (plus sitten se ecun lisäys)
    Pitäshän sen edes kuumana tökkiä startatessa??

    Vittu. Onko se nokka kuitenkin hampaalla pielessä?
     
  3. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Jatkan tätä yksinpuhelua ja vastaan itselleni.
    Voihan tästä olla jotain hyötyä myöhemmin jollekulle toiselle.

    Tulipa käytettyä koneen etuosa auki ja tarkastettua jako.
    -Käytin apuna vanhaa jakopäätä nähdäkseni mahdolliset uuden virheet
    -Käytin viivoitinta, laseria ja paljasta silmää jaon tarkistukseen.
    -Kuvasin kaiken. taas.

    Kaikki oli kunnossa. Taas.

    Mitään mittaamiani epäkohtia en pysty selittämään muulla kuin sillä epromilla?

    Kaikki kunnossa ja lastua sisään.

    Kokeilkaa joku muukin joskus saman asian kanssa painiva että rupeeko toimimaan noin roisilla ennakolla.

    Ilmeisesti tässä tapauksessa poljetaan ennakkoa nakutustunnistinta "vasten" jolloin auto toimii mutta tuskin on ihan optimi.
    Maksimit pitäs olla kuitenkin nyt aika isot.
     

Kerro tästä muillekin!