Chevrolet Sportside

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Zidbo, 6.2.2005.

  1. Julleeeee

    Julleeeee 1st gear

    Mahtaisko joku tietää C1500 sportside ja C1500 Fleetside paino eron ja onko noilla mitään muuta eroa kuin lava ?(olettaen että vertailtavat autot on samalla koneella,lootalla ja takavetosia)

    Tuolla aijemmin mainitiin että sportside painaa 1770kg
    Yritin fleetsiden painoa ettiä mutta en oikeen löytäny.
     
  2. RedFormula

    RedFormula 1st gear

    -89 lyhytlavainen fleetside 350cid, 1790kg paino otteessa.
     
  3. Luisu

    Luisu 2nd gear

    Taitaa olla monella eri tuo paino otteessa. Oma painaa otteen mukaa 1785kg kun taa tallikaverilla 1800kg. Molemmat on sportsideja.
     
  4. Julleeeee

    Julleeeee 1st gear

    Tuon takia en varmaan mitään järkevää löytänytkää netin syövereistä. Käytännössä varmaan melko sama tai ero on ainakin mitätön. Mietittiin vaan noita fleetin ja sportin eroja ja paino oli lavan mallin lisäks ainut mitä keksittiin.

    Luisullahan onkin melko muikea projekti!!
     
  5. kunnes

    kunnes 2nd gear

    Mikäs onkun auton käynistää kylmänä aina joskus lämpimänä niin kierrokset pysyy tosi kauan jossai 1000-1100rpm joskus auton sammuttaa ja käynistää niin ne onne normaalit 700rpm?
     
  6. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    ^ Ole siis tyytyväinen että TBI toimii kuten pitää.
     
  7. kunnes

    kunnes 2nd gear

    onko noin? aika kummallista.
     
  8. kunnes

    kunnes 2nd gear

    miten se voi satunnaisesti pelittää? vuotaako joku jostai vai mikä siinä on? iac rikki?
     
  9. kunnes

    kunnes 2nd gear

  10. kunnes

    kunnes 2nd gear

    miten ton iac:in voi puhistaa parhaiten ja helpoiten stepparissa? http://www.handen.us/caprice/iac.gif vituttaa noi kierrokset oikeesti nii paljo?

    paljo uus iac maksaa muuten?
     
  11. fe390

    fe390 Gearhead

    Minulla auttoi korkeaan tyhjäkäyntiin TPS:n vaihtaminen.
     
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kylmänä kuuluukin käydä 1000 - 1100 i/min kunnes siirtyy Closed Loop:n.

    Alipaine vuoto, jokin letkuliitos, todennäköisesti se TBI:n ja imusarjan tiiviste. Kulutus tavaraa, hyvä vaihtaa vaikka kerran vuodessa.

    IAC ja kanavan puhdistus kaasarinpuhdistus aineella tms., Brake Clenar ei suositella...

    IAC perussäätö lyhyesti:

    -Kone normi lämpimäksi
    -Sammuta, virrat edelleen päällä.
    -Yhdista A ja B ALDL testipistokkeelta ja odota 30s virrat päällä -> IAC ajaa kokonaan kiinni itsensä.
    -irrota IAC piuha ja ota hyppypiuha pois ALDL pistokkeesta, käynnistä auto, pitäs käydä 550 - 600 i/min.
    -Sammuta, virrat pois.
    -Yhdistä IAC piuha
    -Pitäs käydä normaalisti.
     
  13. kunnes

    kunnes 2nd gear

    paljos tollanen tps maksaa?
     
  14. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Kokeiles eka sellasta toimintaa että yhdistät noi kysymykseksi samaan MUOKKAA -toiminnolla ettei jokasta ajatusta tartte laittaa omaksi viestiksi.
     
  15. kunnes

    kunnes 2nd gear

    Tein tän mukaan tän jutun mutta se autto vain yhteen käynistys kertaan ja sillonki kierrokset jäi 100rpm mutta huomas et parantu! sitten uus käynnistys kierrokset 1700rpm ja siita laski 1500rpm huutaku hullu.

    eli onko iac paskana vai mikäs?

    edit oisko mun pitany tehä tää enen tota operaatioo? AKUN TOINEN LIITIN HETKEKSI PALAUTTAAKSESI (resetoidaksesi) AUTON TIETOKONEEN ASETUKSET ! nyt se muistelee vanhoi ja nostaa kierrokset heti toisel starttauksel?
     
  16. fe390

    fe390 Gearhead

    Mulla oli just noin kuin yllä. IAC:resetoiminen auttoi kerran, sitten korkeat kierrokset palasivat. Uusi IAC ei autanut, mutta TPS tepsi.

    Hintaa en muista, mutta ei se mahdottomia tainnut maksaa.
     
  17. kunnes

    kunnes 2nd gear

    mikäs mulla on vialla kun, flekti pyörii heti kun auton käynnistää? ja aikas kovaakin no joo kierroksetki on kovat.

    ja mikäs piuhan pätkä toi on?

    http://aijaa.com/0085810034269

    http://aijaa.com/0064210034270

    eikös lämpötila anturi olu oikeella pakosarjan lähellä jos kattoo edestä päin konetta? ja termarin vieressä mikä anturi?
     
  18. G20

    G20 Gearhead

    Se on kohtuu normaalia että vesipumpun päässä hihnavetoinen viskotuuletin pyörii koneen mukana kokoajan. Tietty jos kylmällä koneella visko yhtä puuta niin se on viallinen, pitäisi ottaa kunnolla kiinni vasta lämpimänä.

    Lämpömittarin anturi löytyy vasemmasta kannesta näkyykin olevan kirkas uuden näköinen tossa kuvassa.

    Termostaatin vieressä on ruiskun lämpötunnistin joka kannattaa vanhemmiten vaihtaa jos vielä yli 20 vee autossa alkuperäinen. Ei oo kallis hilu vaihtamalla varmistaa että on kunnossa.
     
  19. kunnes

    kunnes 2nd gear

    Joo no ne kummatki onki vaihettu. Ei tolla ees kehtaa/viitti ajaa menee kone paskaks noitten kierrosten takia ku joutuu jarrulla mennä :( pitää varmaa se tps venttiili vaihtaa kun saa rahaa.
     
  20. fe390

    fe390 Gearhead

    Jos raaskit ajaa Vantaan puolelle, niin voidaan kokeilla mun pickupin TPS:llä onko vika siinä.
     

Kerro tästä muillekin!