Chevrolet Trans Sport

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jukkanum, 25.10.2006.

  1. Rick

    Rick Gearhead

    Olisi käytettyjä osia tarjolla Transporttiin. Auto on tumman vihreä ja kaikkea löytyy. Penkki satsi on 2+3+2 ja penkit on vaalean ruskeat sävyltään. Tästä edullisesti omiin kulkineisiin päivitystä.
    puh 0400-172580
     
  2. toony69

    toony69 1st gear

    En jaksa enää googletella, mikäs jako on vuoden 99 trans sportissa?
     
  3. jouni82

    jouni82 1st gear

  4. jouni82

    jouni82 1st gear

    Ja jakohan on 5x115
     
  5. jouni82

    jouni82 1st gear

    Pistetääs tiukka foorumi tarjous noista 18" vanteista mihin linkki tuossa ylempänä! 300€!! On halvat!!! Soittaa voi 045 2729398

    300€!! Halvat 18" ja vielä renkaat päällä!
     
  6. Scitso

    Scitso 1st gear

    Mites porukalla näis toimii vaihdejarrutus. Meneekö kulutus nollille vain yli 90kmh vauhdissa kun turbiini lukko on kiinni. Muilla vaihteilla kulutus jää 1-2L/100km paikkeille omassa.
     
  7. jouni82

    jouni82 1st gear

    Muistaakseni meni nollille pienemmässäkin nopeudessa, kun tiputti D:ltä 3 vaihteelle...
     
  8. Scitso

    Scitso 1st gear

    Juu näin toimii mullakin, mut moottorin/laatikon ohjaus ei tee sitä automaattisesti. Mietin vaan ku ei oo aikasemmin näitä turbiinil olevia automaatteja ollu et pitäskö sen toimia. onhan toi nyt 2 vuotta ollu mulla ja laatikko kuitenkin toimii ok.
     
  9. jouni82

    jouni82 1st gear

    Olikos näissä joku systeemi et loota heittää vapaalle, kun kaasua ei paineta... Vai muistanko väärin.. Viisaammat voi valasta. Ainakin Itellä mitä näistä kokemusta (etuveto ja nyt nelikko) niin rullailee tosi mukavasti liikenteen seassa ja melkeen aina saa jarrutella ettei mee toiste päälle. :)
     
  10. PAPH

    PAPH Gearhead

    Mikäs olisi diagnoosi tälläiseen... Käynnistyksen jälkeen auto lämpenee normaalisti, lämppäristä alkaa tulla lämminta. Kun lämmöt on noussut normaaliksi lämppäri vetää kylmäksi ja koneen lämmöt alkaa nousta. Kone käy todella kuumana (ei vielä keitä) jonkun aikaa ja läppärissä ei kierrä vesi. Koneen lämmöt tippuu ja lämppärissä alkaa kiertää vesi. Tämä jälkeen lämmöt pysyvät kurissa seuraavaan kylmäkäynnistykseen.

    Jostain tulee ilmeisesti ilmaa järjestelmään, kannen- tai imukannentiiviste? Onko muita vaihtoehtoja?
     
  11. turbosgarage

    turbosgarage 1st gear

    Käykö transuun takajouset jostain muusta kamppeesta?
    On aika suolaiset hinnat uusilla jousilla :S.
    Ja omassa 2wd:ssä suurimmalla vaihteella ajaessa tuntuu välillä
    pientä "nypytystä"? Tarvitseeko huolestua?
    Kiitosta vastauksista
     
  12. Scitso

    Scitso 1st gear

    Kalleus on suhteellista, eikös nuo takajouset ole 200-250e pari HD osana.

     
  13. Scitso

    Scitso 1st gear

    Kyllähän tuo kuulostaa että järjestelmässä on ilmaa, eli koneessa on nestettä kunnes termostaatti avautuu ja sitten tulee ilmalukko syyläristä ja kierto heikkenee.
     
  14. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    samat oireet kuin oli eukon luminassa,vaihoin yläkerran tiivarit ja oireet hävisi.
     
  15. Juhoster

    Juhoster 1st gear

    Auttaisko joku tumpeloa?

    Rockautosta kattomassa transsporttiin iskareita, ACDELCO Part # 504119 tuo lienee oikea takaiskari pari ilmasäätöiseen perään, mutta mikä on oikea etuiskari, ei ottanut silmiini oikein mitää, huononäkö vai mikä?

    No sitten toinen kysymys, eli onko iskareita tarve vaihtaakaan taakse, köytin leimalla ja hylky tuli liian heikosta iskunvaimennuksesta takana... vasemman vaimennusluku 8 ja oikealla 5. Siis lähes ilman vaimennusta koko perä. Olisiko testipitänyt tehdä kone käyden jotta kompura on pelissä vai onko sillä merkitystä? Tokihan perä on pehmeä, muttei se ajossa kyllä lullaa...
     
  16. ludwig

    ludwig 3rd gear

    kompressori pistää sen verran painetta, että auto on suorassa lastin kanssa.
    eli valot ei sojota taivaalle.
    ei auta vaimennukseen, pitää siis vaihtaa vaimentimet.

    L
     
  17. Scitso

    Scitso 1st gear

    Onkos tuohon olemassa jotain ohjelmia ja kaapelia, jolla pääsee käsiks automaattilaatikon vikakoodeihin. Jos joku tietää kohtuuhintaisen vikalukijan niin sekin kävis.
     
  18. TransAmSport

    TransAmSport 3rd gear

    http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... Suspension

    Tuollahan niitä etuiskareita löytyy nimellä Strut.Ja kannattaa samalla ostaa Strut/Coil Spring/Mount Assembly eli koko paketti.Ei tarvii jousipuristimien kanssa alkaa leikkimään...
     
  19. Juhoster

    Juhoster 1st gear

    Kiitos tiedosta, täytynee ensikerralla ottaa tuolta kun nyt tietää mistä etsii... Ei ollut rockauton asiakaspalvelu oikein palvelu päällä, s-postiin tuli vastaus, että käytä sivuston haku-ominaisuutta!

    No nyt on kuitenkin uudet iskarit joka nurkassa ja kuskilla PA, kun suomesta ostin osat ja vieraalla teetätin. Itse hitsasin puoli neliötä peltiä helmoihin ja pyöräkoteloihin ja leimakin tuli.
     
  20. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    on siihen vaikka mitä,kohtuu hinnasta en tiiä kun tuntuu 400 olevan kauhea raha,ja yleensäkin kun tätä kysytty ja kun vastaa niin 20 kirjoittaa .mihin sitä tarvii kun paperiliittimellä näkee vika koodit.mulla on laite jolla näkee vaikka lootan solkun erikseen,jos oot p-karjalassa päin laitetaan töpseli kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!