Chevrolet Trans Sport

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jukkanum, 25.10.2006.

  1. Raikkas

    Raikkas 1st gear

    Moro!
    Kerroitko jo aiemmin montako sivua koko paketti lieneekään?
    Minkä tahon tekemä / julkaisema?
    Ja mihin vuosimalleihin?
    No jos tarjoan tähän sen 40€ niin jatkuuko keskustelu? :)
    Terv R
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    3 kirjaa, kai se tehtaan kirjasarjaa on, merkkikorjaamoille (siis Factory Manual), vuosimallia en nyt ulkoa kotisohvalta muista, eikös se tuolla aikaisemmin ollut, tuossahan se, niinkuin vastaukset melkein kaikkiin sun kysymyksiin, kahdessa lauseessa:
    Jatkuu keskustelu, kyllä ne noudettuna saat 40:llä.. Jos toimitetaan MH/Posti niin sitten menee jo hankalammaksi....
     
  3. rampo63

    rampo63 3rd gear

    no mä en varmaan koko koppaa tartte ,,,mut jos etusiivet on ehjät ja konepelti/takapaksin kansi+laatikko niin miten olis ?
     
  4. PAPH

    PAPH Gearhead

    Ei oikein laatikon iroitus inspiroi... Rahalla toki siitäkin selviäisi mutta mieluiten koko roska kerralla.
     
  5. TransAmSport

    TransAmSport 3rd gear

    Tuli sitten vaihdettua pyörän napa.Lähettivät Rokista Duran sijasta Premium-merkkisen navan.Hyvin meni paikalleen mutta abs-ja sutimisenesto valot palaa.Ensin meni pari viikkoa ihan ok,sitten alkoi satunnaisesti palamaan ja taas parikin viikkoa ettei mitään.Nyt palaa koko ajan.Onko liittimessä vika vai missä?Joku muukin taisi täällä tilata Rock-autosta navan?Onko ilmennyt mitään oireita?

    Ja toinen mikä on vialla on että parkkitutka on pois pelistä.Vilkuttaa vaan punaista valoa "joulukuusessa" kun pakittaa... Tietäiskös joku tästä viasta mitään?

    Tänks
     
  6. YellowGarage

    YellowGarage 1st gear

    Minä ainakin tilasin Dorman navat Rockautosta. Ovat toimineet kuten pitääkin, ei ongelmia varoitusvalojen kanssa. (koputtaa puuta). ;)
     
  7. ccmm

    ccmm 1st gear

    Onko tuossa 3.4 moottorissa isoa eroa vuosimallin -97 ja -02 välillä? Eli onnistuuko moottorin vaihto kohtuuella vanhemmasta uudempaan?
     
  8. ccmm

    ccmm 1st gear

    Edelliseen liittyen onko eroja jarruosissa tai pyörän navoissa? Joissakin varaosakaupoissa eri osanumerot eri vuosimalleissa ja osassa samat osat käy 97-05.. Miten lie?
     
  9. rampo63

    rampo63 3rd gear

    Mites nostajien vaihto,,,selviääkö pelkällä välikannen purkamisella ?
     
  10. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Nostajat saa vaihdettua irrottamalla sen alemman imusarjan. Kuitenkin varsin usein syynä naputtaviin nostajiin on kuitenkin orastava nokkalaakerivika, eli kristallipallossa siintelee nokkalaakerin kiinnileikkaaminen ja siitä johtuva nokka-akselin katkeaminen...
    Alkuperäisenä syynähän koko ongelmalle on pakkasnesteen pääsy öljyn sekaan vuotavan imusarjan-, kannen- tai jakokopan tiivisteen välistä ja ko. vian viivästynyt korjaaminen...

    Terv. nimim. 2 katkennutta 3,4:n nokka-akselia suvussa viimeisen vuoden aikana :mad:
     
  11. rampo63

    rampo63 3rd gear

    No juu mä oon ne tiivisteet jo kaks kertaa vaihtanukkii ja 250 tkm menty,,,et toivon mukaan ei oo viivästyny liikaa,,,toisen kerran vaihdoin tyhmyytäni pelkät imarin tiivisteet,melko pian vuodon havaittuani.Ja heti perään parin kolmen vuoden päästä sit uudestaan ku meni kansipahvi.Sehän se ny viel puuttus et nokka katkee,,,ku oon just entisöiny autoo vimmalla insinöörin kehotuksesta.
     
  12. wilburi

    wilburi Gearhead

    Mulla alkaa kans tiivareiden vaihto kun meinaa mennä nesteet sekaisin onnex minimaalisesti mutta tiivarit sun muut jo tilattu ja työ suunniteltu kansipahvin vaihtoa myöten mutta kiristys momentit puuttuu mistähän ne sais tietoon
     
  13. rampo63

    rampo63 3rd gear

    Moro onko sulla kokemusta tuon nokan laakerihommasta,,,kuinka tapahtuu vai pitääkö tiputtaa koko mosa lattialle.
     
  14. wilburi

    wilburi Gearhead

    Perskeles nyt on kannentiivisteet yms tiivarit vaihdettu vaan oppipoika riisu johtosarjan niin innokkaasti että en löydä mistä tulee puolapakalle 3 liitin kun 2 tulee pääjohtonipusta
    Auttakee emäntä jo kohta ukkoo vaihtamassa ku ei autoo saa kuntoon
     
  15. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Nokkalaakerien vaihto on koneistamon hommia, eli motti lattialle ja osiks. sit lohko koneistamoon. Ja siinä vaiheessa, kun laakeri on jo pyötähtäny lohkossa, kyseessä on periaatteessa kasa romurautaa...
     
  16. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    2-napainen liitin? Sytkämodulille (ts. puolien "jalkaan"), kuskin puoleiseen päähän, tulee sellanen toisiinsa kierretty parikaapeli lohkon helmassa, takapuolella olevasta kampiakselin asentotunnistimesta.
     
  17. wilburi

    wilburi Gearhead

    Kuskin puolelle siihen puolienjalkaan ,siihen kohti missä 2 liitinpaikkaa vierekkäin ni se taempi
     
  18. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    No just se. Löytynee, kun kurottelet taaemman pakosarjan ja vaihdelaatikon välistä lohkon helman suuntaan:D Mustaakseni keltanen ja lila johto ja kulkee joka tapauksessa ihan omana nippunaan...
     
  19. wilburi

    wilburi Gearhead

    Jees tarvii huomenna mennä tallille ronkkimaan se liitin paikalleen . Kiitos tiedosta
     
  20. rampo63

    rampo63 3rd gear

    No näin se kyllä juurikin on Dänks anyway.
     

Kerro tästä muillekin!