Chevrolet Trans Sportin ohjauskulmat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Aleksandra, 18.1.2017.

  1. Aleksandra

    Aleksandra 3rd gear

    Hei, olen käynyt monessa autoalan liikkeessä näyttämässä tuon Trans Sportin ohjauskulmia, kun syö renkaita sisäpuolelta (parit uudet renkaat jo ostanut ja vielä joutuu ostamaan :().

    Aurauskulmat on kuulemma hyvin, mutta camber-kulma heittää. Olen sen verran useasti käynyt noissa autoalan ammattilaisilla, että jotkut väittää ettei se vaikuta mihinkään ja jotkut väittää, että vaikuttaa. Hauskuus piilee siinä, että kukaan ei osaa niitä säätää, joten osaako joku täällä kertoa miten niitä säädetään, jotta voisin mennä jollekin ammattilaiselle sen neuvomaan? :)

    Kiitos etukäteen vastauksista!
     
  2. Teddyboilate

    Teddyboilate 1st gear

    camberin säätöpultit ovat iskunvaimentimen alapäässä.. vatupassilla ja työntömitalla leikkien pitäisi saada kuntoon? Laitetaan nyt tämmönen suuren salapoliisietsinnän tuloksena saatu googlen haun tulos vielä: https://sdssautomotive.wordpress.com/alignment/
    Sieltä löytyy "camber angle adjustment". Ei kai voi paljoa tuommonen säätöohje heittää automalleista riippuen..? Sano niille autoalan ammattilaisille että kattovat vaikka youtubesta DIY-videon jotta oppivat uutta:poff::rotfl:
     
    joneone tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!