chevy 2 -64 kuutosesta muutos kasille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja manun, 27.8.2016.

  1. manun

    manun Gearhead

    Tuli tuommonen pihaan ilman konetta ja ollu kuutosella.itellä olis 327 jouten niin ajattelin istuttaa sen tuohon.näyttäs nuo korvakot mitkä paikallaan ohjaavan moottorin enempi toiseen reunaan?koneessa paikallaan olevat taas ihan erilaiset.jos rakennan korvakot itse niin kai minä teen ne niin että kone on tasan keskellä?kuvia olisin laittanut mutta en ainakaan tästä puhelimesta saa laitettua..
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Jos ei sinulla ole viel tarvittavia 5 pulttisia etunapoja, niin täältä löytys sellaset täydelliset olka-akselit jarruineen 80€ o4oo-977497
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Saattaa olla tarkoituksellisesti moottori "sivussa" esim. ohjauslaitteiden vaatiman tilan vuoksi. Vanha kakkonen vaatii ihan oman öljypohjan, imuputken sekä lohkon takaosaan tulevan öljytikun/putken.
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Oikeat "Chevyhessut" voisi kertoa, käykö tuohonkin autoon ns. etupalkin vaihto, niinkuin joihinkin mopareihin. Siis kuutosen palkki vaihdetaan kasipalkkiin.

    Jossei se käy, niin tarviit ainakin tarkat mitat, mihin koneen kiinnikket tulee. Kaikissa autoissa kun moottorin kampiakseli ei välttämättä ole ihan keskellä. Esim. dodgevanin moottori on n. 2"oikealla.

    Tämä on ehkä taas poikkeus tai hypistelyä, mutta hyvä ottaa huomioon, ettei sitten vaihteistoa sovitellessa ole pulttien paikat hukassa.
     
  5. Commodåren

    Commodåren 2nd gear

  6. altzu

    altzu 1st gear

    kannattaa vaan tilata korvat ja öljypöhja ja pic up suoraan.. niin ei tarvi takuta .. ja on tarkotuksella toises reunas toi kone.. ite tilasin valmiit korvat ja öljypohjan ja siihen sopivan pick up:in ja koneen asennus oli helppoo ku mikä ja oli takasumppunen öljypohja.. ja chevy II ei oo mitään vaidettavaa kasin palkkia..
     
  7. manun

    manun Gearhead

    Mistä tilailit ja mitä makso?navat löytyy jo.
     
  8. manun

    manun Gearhead

    Suomesta en ainakaan löytäny koneenkorvakoita.paska kun ei oo laatikkoakaan vielä niin pystynkö tekemään korvakoita?on mulla tuo 3vaihteinen manuaali mutta automaatti 350 tulossa.asettusko nuo samalle kohalle jos käyttäsin manuaalina mallina?
     
  9. Kalu

    Kalu Double Gearhead

  10. manun

    manun Gearhead

    Kiitti kalu pikaisesta vastauksesta!
     
  11. altzu

    altzu 1st gear

  12. manun

    manun Gearhead

    Ei ollu tradellakaan.uspartsilta ja southwestiltä kysyin jo.
     
  13. altzu

    altzu 1st gear

    kylhän trade parts tilaa noi cpp:ltä .. ? mulle ainaki tilas..
     
  14. manun

    manun Gearhead

    Soitin tänään niin joku sälli siellä vaan tuumaas että ei ole.en kyllä kysyny tilaatko mutta luulis että jos on yhtään myyntimiehen vikaa niin tarjoaa sellaista vaihtoehtoa.voinhan soittaa sinne uudestaan.oliko kalliit ja menikö kauan kun sait osat?
     
  15. altzu

    altzu 1st gear

    no noihan mainostaa et niinku jälleen myyjiä.. eli soita tai lähetä sähköpostia osa no kanssa ja pyydä tarjousta.. ? en muista mitä makso ku tuli muitaki tavaroita samas.. olisko ollu 2-4 vikkoo ku tuli .. silloin ainaki palvelu oli hyvää.. mut ku toisella kerraalla kysyin vaihdelaatikon palkkia th400 käy myös th2004r mikä mun tapaukses oli kysees.. niin sit jotenki tökkäs.. ??
     

Kerro tästä muillekin!