Chevy 4.3 MPFI lohko / kannet, n.2005 vuodelta, mistä ostaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja JunnuR, 22.7.2016.

  1. JunnuR

    JunnuR 1st gear

    Moro!



    Oon uusi foorumilla. Eli anteeksi jos tyhmää kysyn.

    Autoharrasta olen, mutten ihan siitä piiristä mitä tämä foorumi koskee.

    Mersuja ropattua iät ja ajat. Älkää kivittäkö vääräuskoista :)



    37 vuotias koneinsinööri Siilinjärveltä. Mersut, moottoripyörät ja veneet lähellä sydäntä...

    Siinäpä lyhyt esittely.



    Miksikö kirjoitan tänne?

    No viimeaikoina nuo vene hommat on alkaneet kiinnostaa, sanoisinko oikeastaan sattuman kautta.

    Oman elämäni Sulo Vilen kun oon. Eli pakko ostaa, jos halvalla saa.



    Ostin tuossa joku aika sitten SeaRay 195 Sportin. Koneena MerCruiser 4.3 MPI. Tuohan pohjautuu Chevyn koneeseen, joka on marinoitu. Vortec v6, 4.3 litraa ja koneen valmistusvuosi taitaa olla 2005. Kyseistä konetta taitaa olla käytetty mm. Astrossa, Sonomassa, Blazerissa... No S10:ssä. Niin kutsuttu "long Block".



    Sulo Vilen ostaa mitä halvalla saa. Niin tein minäkin.

    Kyseisessä veneessä on "pakkasvaurio", eli kannet ja lohko halki.

    Kysymys kuuluukin. Mistä löytyy uusi lohko ja kannet kohtuu hintaan?

    Oisko vinkkkiä.



    Veneen tuntimittarissa on vaan 15.8 tuntia. Kaikki sisuskalut siis uudenveroista. Eli pitäis löytää kohtuu hintaan lohko ja kannet, kuten edellä mainittu. Oisko kenelläkään antaa vinkkiä, mistä löytyy?

    Tosiaan nuo sisuskalut on hyvässä kunnossa, siksi niillä vois "uuden" lohkon kalustaa.



    Jos ei löydy kohtuulliseen hintaan, kokeilen itse hitsata kannen routavauriot umpeen ja samoin lohkosta.

    Saa nähdä miten käy.



    Vinkkejä vailla, siis :D
     

Kerro tästä muillekin!