Chevy A-korisen pääjarrusylinteri 83-88

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 21.5.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaihdoin korjaussarjan (uusi tehostajan puoleinen mäntä tiivisteineen ja ulomman männän tiivisteet)mutta ongelma jatkuu eli poljin painuu hiljallen pohjaan.
    Mikä "takaiskuventtiili" tms. on taaemman säiliöjalan sisässä koska tuntuu päästävän nestettä takaisin säiliöön eikä pidä painetta jarruille?
    Ilmaa siellä ei ole koska pääsylkky ilmattiin ensin ja sitten kaikki fillarien päät. Noin litran juoksutin läpi.
    Onkos kellään tullut vastaan samanlaista?
    Ei US Partsikaan tunne kys. "venttiiliä"??!!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onkos sylinterin seinämät ehjät.
    Kuulostais vähän että vuotaa kumin ja
    sylinterin välistä. Jos seinämät ovat syöpyneet niin ei korjaussarja auta - ainakaan ilman sylinterin hoonausta. Eikä aina hoonattunakaan...
     
  3. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    Oli vähän samanlaisia ongelmia, ja taitaa olla sylinteri hoonauksen tarpeessa. Mitkäs pajat noita hoonaisi? Autokorjaamot vai koneistamot?
     
  4. fisu

    fisu Gearhead

    autokorjaamot.
     
  5. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Uskokaa tai älkää,mutta karting-kauppiailla on sopivat hoonit.Jaatinen malminkartanossa Helsingissä ja Pirkola Vihdissä,sekä Palonen Vihtijärvellä.Niin ja Vilander Kankaanpäässä.
     

Kerro tästä muillekin!