Chevy Caprice 91-94 käyttöautoksi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 8.9.2004.

  1. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    juu piripintaan täytyy tankata jotta saa niin hyvän tuloksen kun vaan voi saada :wink:

    juu mittari virhettä on mullakin .mutta ei paljon

    mulla on gps kartturi tossa ..hoitaa puhumisen jos vaimo möksöttäää :odroll:

    jos mulla auton mittari näyttää tasan 100.sta gps näyttää nopeudeksi 94 :(
    huomattu on et jos ajelen mittarin mukaan kaikki porhaltaa ohi.. ni onnex mulla on ollut tapana ajella aina 10km yli sallitun et todellisuudessa oonkin ajanut vaan vähä yli sallitun..

    on muuten oiva peli tollanen koneellinen kartturi :lol: :rotfl:

    vaikka eihän se :pinup: seuraa korvaa.....
     
  2. -riku-

    -riku- 1st gear

    Tässä taannoin hommasin ko. pelin ja täytyy sanoa että oli melkoinen yllätys kuinka erilainen auto on ajaa edellisiin GM: fullsizereihin verrattuna. Alustahan näissä on kaiketi sama kuin ennenkin?
    Muuten vehkeessä on kyllä laittoa riittänyt; bensapumppu ja rele, syyläri, yks sähkölasi jne.. no eihän se uusi enää olekkaan.
     
  3. Luigi

    Luigi Gearhead

    Jokos alkaa Rikulla muuten olemaan sämpylä kuosissa,mä kuuntelen tarjouksia edelleen.Eikä se mikään viikon homma ole siihen mankkaan päästä käsiksi,vartti on lähempänä totuutta.
     
  4. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    mä olen kyllä ollut aivan tajuttoman tyytyväinen tuohon sämpylääni... siinä ei ole ollut vian vikaa.. kulku on loistavaa ja mun tarpeisiini tarpeeksi ripeää...
    talven pakkasissakaan ei ole ollut mitään ongelmaa..
    parasta kyytiä mitä olen omistamissani autoissa saanut ja vielä luotettavinta.. mittarissa on tällä hetkellä 216 tkm, tuota pidetään eikä helpolla vaihdeta :D

    jos ei sitten tule vaihdettua LT1.llä olevaan samanlaiseen capraissiin tai buicciin.

    loistava reki :poff:
     
  5. -riku-

    -riku- 1st gear


    Syyläri on vielä paikkuussa, pitäis saada tänään pois. Sun auto on varmasti parhaimmasta päästä mitä tällä hetkellä tarjolla on, joten vähän ihmettelen miksei ole vielä kelvannut kenellekkään. Ainoa huono puoli siinä on että ei oikein pääse heti "harrastamaan" :) Tällä mun vehkeellä on saanut harrastaa heti alusta asti. Jospa nyt tänään saisi sen liikenteeseen.

    Jos joku tuota Luigin autoa haaveilee niin kannattaa käydä katsomassa, on varmasti hintansa väärti vehje.
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tyytyväinen oon omaani ollut. Bensapumppu siitä meni, mutta muuten on toiminut kuin pikajunan vessa. Noi on muuten niitä harvoja autoja, joista jenkitkin ovat itse sitä mieltä että ne on hyviä pelejä...
     
  7. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    juu samaa mieltä olen minäkin ..onhan noita jenkeissä takseina hirvittävästi..

    pakko olla laatu peli :rotfl:
     
  8. Luigi

    Luigi Gearhead

    Pitäisiköhän porukalla laittaa sämpylöiden hinnat kohdalleen,tulee viestejä että "mailaa tiukka hinta",sitten kun asiallisesti vastaat niin tulee"joo,unohda".Yhdelle vastasin että jep,ilmaiseksi et mistään näitä saa.On tää nykypäivän kaupankäynti perseestä,netissä tingataan vakka autoa ei ole nähtykään kuin kuvissa,hermo menee.(tähän toi tuliukko hympsötys)Tai sitten tulee joku uuden ostaja magneetti kädessä.Letukan kanssa ei sitä propleemaa ole,myin T-birdin -63,jätkä paukutti magneetilla ympäriämpäri ja puhua pulputti kuinka vaikeeta on saada museokilpiin kun ei oo orgis,katsastettu landau malli herkuilla ja 4300e pyynti,hohhoijaa.No,aikansa kutakin,oliko se pässi miltä päätä leikattiin,hyvää teki kun sai vähän tuntoja purkaa,ei tuo vaimokaan määräänsä enempää kestä.
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jaa-a. Oman kävin hakemassa ihan kaupasta ja koeajoin sen pari kertaa. En viittinyt ees tinkiä, kun moista laitetta halusin mutta myyjä pudotti hintaa viidellä sadalla kuitenkin sillä ehdolla että myydään auto siinä kunnossa kun se on nyt. :eek: No mitäs minä sitä vastaan taistelemaan kun olisin sen joka tapauksessa ostanut, eikä mitään vikaakaan löydetty.
     
  10. Jza

    Jza Double Gearhead

    Ja poliisiautoina. Tosin liekö voortin Crown Victoriat ja letukan Luminat jo kaapanneet vallan sillä saralla?
     
  11. Luigi

    Luigi Gearhead

    Niinhän se yleensä on käytetyn vanhemman kanssa että siinä kunnossa kun on ja ei rutista jälkikäteen.Tuo sämpylä kun tuli mulle,tuntui niin hyvältä että ois saannut hajota vaikka samontein nii ei olis veetuttanut yhtään.Aikasemmin kun myit autoa niin keltanen lehti oli paikka mihin laitoit ja puhelimessa loput,ei ollut välttämättä kännykkää.Silloin ostaja tuli katsomaan autoa.Hyvähän se on että näkee etukäteen mistä puhutaan mutta turhia ukkoja pyörii enemmän.
     
  12. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sama täällä. Ja mä laskin sen varaan että kun auton kuitenkin sai kohtuu halvalla, niin vaikka kone+laatikko olisivat levinneet firma pihaan, niin hinauksen olisin pyytänyt kotipihaan firman piikkiin mutta toi tekniikka on kuitekin halpaa ja noita palikoita on suomi(kin) täynnä.

    Se hyvä (tai huono) puoli noissa on että niitä on painettu tehtaasta miljoonia ja miljoonia, niin osia löytyy ja ne ei maksa mitään (kunhan ei mistään metroautosta erehdy kysymään). Kansanauto mallia US siis...
     
  13. -riku-

    -riku- 1st gear

    Kävin kesällä USAssa sekä Kanadassa. Taksissa ja poliisissa en nähnyt enää yhtään tämän mallin Capricea. New Yorkissa kaikki taksit ja pollarit oli Crown Vicejä, Torontossa kanta oli sekelaisempaa; Impaloita, Buickeja, Crown Vicejä ja hienompia Lincolneja. Clevelandissa ja Washingtonissa taasen Crown Vic. New Yorkin kohdalla (ja varmaan muuallakin) tuntuis jotenkin että nuo isommat autokaupat poliisin ja taksin kohdalla saattais olla jotenkin säänneltyjä? Onhan kuitenkin kyse kymmenistätuhansista autoista.
    Pari viikkoa kestäneellä reissulla näin 91-95 Capriceja alta kymmenen kappaletta! Suurin osa taitaa olla paalissa..
     
  14. Luigi

    Luigi Gearhead

    Sämpylä

    Huomenta vaan,laitatko Riku puhnron yv:nä,olen sohlannut sen jonnekkin.
     
  15. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    no jos noita -91 - 95 paalataan rajusti niin nuohan ovat kohta keräilyharvinaisuuksia.. ehkä jo 20v päästä..

    täytyykin pitää hyvää huolta omasta capriisista..

    eikä noita suomessa nyt niin kamalasti ole, loppujen lopuksi ainaskin tätä stw mallia näkee aikas harvoin.. sedania enemmänkin :D
     
  16. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Mulla oli vielä vuosi sitten -94 sedani tolla L99 koneella, eli 4,3V8. Oli todella hyvä peli ajella. Ainoa tyyppivika mikä mun kohdalle sattu oli konepellin aukaisumekanismin jumittaminen, joka johtui vaijerin venymisestä, vissiin... Laatikosta paloi solenoidi, en muista nyt mikä niistä, mutta vika löytyi ohjain boxista joka vaihdettiin. Se siis poltti uudenkin solkan... Muuten ei ollut mitään vikaa sinä aikana kun auto minulla oli.
     
  17. -riku-

    -riku- 1st gear

    Olikohan kukaan palstalaisista joka osti sen Vaasassa myynnissä olleen mustan?
     
  18. Luigi

    Luigi Gearhead

    Täällä olis kanssa musta tyrkyllä :D
     
  19. Jza

    Jza Double Gearhead


    Mistähän mahtaisi johtua? Capricea ei ole tehty enää kymmeneen vuoteen, mutta Crown Victorian saa kaupasta kun käy hakemassa.

    Ei niitä 15 vuotta vanhoja takseja/miliisipirssejä täällä suomessakaan hirveästi näe jokapäiväisessä liikenteessä.
     
  20. -riku-

    -riku- 1st gear

    Juu, siis tarkoitinkin liikenteessä olevia autoja. Noi taxit ja liisit on niitä 90-luvun vehkeitä edelleen. Eli ensin oli Capricet ja sitten nää Crown Vicit. Mutta ei kumpiakaan näy enää siviilikäytössä.
     

Kerro tästä muillekin!