Chevy Caprice 91-94 käyttöautoksi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 8.9.2004.

  1. mjo

    mjo 1st gear

    Miten ihmeessä Letukalla muka menee alle 10L/100km, mulla on kyllä siinä 12-15L sataselle, 91 sedanilla.
    Mulla taitaa olla reikä tankissa, jos te muut ajatte noin pienillä kulutuksilla :-?
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead


    Eiköhän se riipu vähän siitä polkimen asennostakin. Itellä on tosiaan vienyt maantiellä mittarin mukaan vähän yli 600 kilsaa ja 61 litraa. Viimeinen mittaus vähän häiriintyi, kun bensapumppu antautui.. :mad:

    Kaupungissa menee sitten semmoinen 15-20. Työmatkaa pari kilsaa ja aamulla tulee käytettyä autoa välillä vähän turhankin pitkään, niin ihme ettei enempiä ole uponnut.
     
  3. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Heh :rotfl: Molemmat em. rottelot löytyvät pihasta ja vielä samanvuotisetkin. Onneks mä ajan yleensä tuolla letukalla, jos vaikka tulee kinaa siitä että kuka tunkee ensin portista sisään :D
     
  5. mceläin

    mceläin 1st gear

    noista letukoista en tiedä vievätkö minkä verran satasella mut buiskin tiemestari 300hv 350 LT1 moottorilla kulutukset on suurpiirtein seuraavat: kesä maantie n. 9l/100 km, kaupunki 11-12l, talvella 14l kaupunki ja maantie 11l . loistava kesä ja talviauto 27 raatia pakkasta ja lohkolämppärin pistorasiasta oli menny sulake niin ei muutaku tulta männän alle ja menoks. ja sopii naisten autoks hyvin, kyseinen tiikkiarkku kun on vaimoni kuljin.



    P:S tiedän kyl chevyjen olevan identtisellä tekniikalla, kunhan buick ukkona irvistelen.
     
  6. JavelinAMX-71

    JavelinAMX-71 1st gear

    Aika syvälle zörvelotin kylkeen uppois tuo hondokin, vaikka on snadisti kevyempi. Buickista tietysti pompsahtais vaan pois...
     
  7. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    jos hondassa olis ollut ihminen ratin takana.. olis se paniikissa lähtenyt karkuun :D

    kyllä massa jyrää :rotfl:
     
  8. SG480

    SG480 1st gear

    Mulla on tuo SS Impala ollut nyt käytössä ekan talven ja muuten hyvä peli mutta jostain syystä se on ihan helevatan kylmä. Onneks on Webasto.

    Mites muut LT1 miehet tarkenee? Kuumin termostaatti mitä me tohon koneeseen on löydetty on vaan 82 C?
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mä tarkenen ihan hyvin, motti tosin on hyllyssä vielä. Ens viikolla en ehkä ihan niin hyvin, kun tarvii mennä pohjoseen :rotfl:
     
  10. SG480

    SG480 1st gear

    Täytyypä sitten ottaa yhteys paikallisiin poppamiehiin ja pyytää kunnon pakkaset teille!
     
  11. -riku-

    -riku- 1st gear

    Onkos Luigi sun Caprice kylmä. Tuo mun rottelo ei ainakaan mikään uuni ole. Auttaiskohan termarin vaihto0 ihan oikeasti. Ainut kerta kun lämpömittari nousi puoleenväliin oli kun syyläri oli melkein kuiva :)
     
  12. Luigi

    Luigi Gearhead

    Ei mikään sauna ole,jos paikallaan käyttää että saa pirtin lämpyseksi niin sitten pärjää,ajossa ei ole tarvinnut lämpöjä pienentää.
     
  13. mjo

    mjo 1st gear

    Kyllähän se polkimen asento siihen vaikuttaa, mutta vaikka ajaa cruiseri päällä tasan 100km/h niin ei alle kympin pääse vaikka olis myötätuuli. :lol:
     
  14. gal3902d

    gal3902d 1st gear

    Ainakin AcDelcon varaosakatalookista löytyy 195 F eli 90 C termari.
    Ja pitäis olla ihan peruskauraa.
    http://www.acdelco.com/ ja sieltä parts catalog.

    PS. Montakohan noita 94-96 Impaloita mahtaa olla suomessa ?
    Sellanen kiinnostaisia kovin, mutta kun ei ole tarjolla :cry:
    Olen harkinnut tuontia amerikoista, joko SS Impala tai 9C1 Caprice.
    Onko kukaan tuonut 9C1 Capricea ?
     
  15. Jza

    Jza Double Gearhead


    Jaa? Mulla ei lämpömittari kyllä nouse yli varttirajan, mutta aika lämmintä sieltä puskee. Semmoisen 15 kilsan ajamisen jälkeen alkaa kuskin kaasutennari sulamaan ja takapenkkiosasto rutisemaan lämpöjä pienemmälle vaikka mikä pakkanen olisi...
     
  16. SG480

    SG480 1st gear

    Onko se LT1? Kaverin 305 '91 on myös kuuma kuin sauna.
     
  17. Luigi

    Luigi Gearhead

    Tulee niin vähän ajettua,saattaa 2 viikkoa seistä.Sitten kun lähdet niin jokapaikka hohkaa kylmää ja tuntuu ettei lämpene kirveelläkään.Kyllä varmaan ois toinen meininki jos jokapäivä hurauttaisi.No,jos Paula ja Janne Treella saisi sämpylään kilometrejä aikaiseksi niin siitähän se tykkäisi!
    Nimmerkki moppe.
     
  18. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    mulla mittari tapittaa siinä ensimmäisen vartin kohdalla siis lämpömittari, puoleenväliin ei ole ikinä noussut edes vaunua vedettäessä..lämpöö tulee kun kädellä koettaa ja ihan kuumaa on.
    kestää lämmetä loppujen lopuksi aikas kauan.. lämpöö harvemmin tarvii vähentää, mutta mä oonkin tällänen vilukolli :D
    kun tuo farmin tilavuus lämpenee otan yleensä vaan puhallusta pienemmälle.

    kulutusta täällä kehän ruuhkissa ja pakkasissa olen päässyt 12 - 15l/100km

    aikas herkästi saa menemään yli 12l ..pari rivakkaampaa lähtöö ja ohituksia.. tässä nurkka-ajossa, tietty tuo pakkanen ja ruuhkissa seisominen vielä lisää sitä :mad:

    kesällä oon päässyt maantiellä vähän päälle 10l/ satkulla ja saa ajaa ihan nopeusrajoitusten mukaan ja vielä kovempaakin..

    taloudellinen peli loppujen lopuksi ja varman tuntuinen auto..

    suosittelen jos joku tuollasta sämpylää aikoo hankkia :D
     
  19. DeS

    DeS Gearhead

    Sama juttu että lämpömittari jäpittää ekan vartin kohdalla, ainoa tilanne kun nousee yli on perkeleellisellä pakkasella hetki ennen termarin ensimmäistä aukeamista, sittenhän lämmöt romahtaakin todella alas.
    Eikä tuo oma vessakaan mikään sauna ole, tosin farmarissahan on lasipinta-alaa kuin pohjanmaalaisessa tomaattikasvattamossa. Mutta mun mielestä tuo lämppärin suunnittelu on mennyt jotenkin pieleen, jos puhaltaa lasille tai jalkoihin ei lämmintä tunnu tulevan mutta päin näköä puhalluksella sitten tuleekin jo sen verran että tarkenee
     
  20. SG480

    SG480 1st gear

    Hurreissa on useita myynnissä. Ei kun kaupoille.

    http://www.blocket.se/li?q=impala+ss&ca=1_5_s&c=0&w=3
     

Kerro tästä muillekin!