Chevy Caprice 91-94 käyttöautoksi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 8.9.2004.

  1. hara64

    hara64 1st gear

    SWT:llä hämeenlinnassa on/oli purussa sämpylä caprice.
    kysyppä jos olis vielä jotain jäljellä
     
  2. sevrolet

    sevrolet 1st gear

    Näky SWT:llä olevan roadmaster.
    Kaivattu osa olis kyl ollu jäljel, mut kun on erillaine.
    Muuten ei sisustan osia enää juurikaan ollu.
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

    :odroll:
    oli sitten "vanhaa tietoa" niitten nettisivuilla.


    laitetaan nyt tännekin osto ilmo hyvällä pidolla ja vähillä kilometreillä olevasta sämpylästä.

    konkurssiin ei olis tarkotus mennä hankintahinnassa.

    jos sellanen on joutilaana niin ota yhteyttä,tiedä vaikka päästään kaupoille.


    Hara
    0400-872787
     
  4. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    Yritän muistaa laittaa ne lisäkuvat tänään...
     
  5. hara64

    hara64 1st gear

    kato perskules, se tummansininen onkin sun carpiisi :D

    mikäs siihen kuskin puolen peiliin on tullu kun on näköjään vaihdettu "tarvike" malliin :eek:
     
  6. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    MOLEMMILLA puolilla! Luulen, että ne on GM:n alkuperäiset Export-peilit, kylkiä vasten kääntyvät ja toimivat sähkösäädöin. Mutta eihän ne niin hienot ole...
     
  7. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Lieköhän vielä kulungissa yksi viininpunainen ´91 tai ´92 joka oli uutena Lahdessa Sähköjoule-firman pomon auto. Pääsin kerran kyytiin, ja oli hulppeaa menoa.
     
  8. peak

    peak 1st gear

    Mikä on infl res valo joka on ratin vasemmalla puolella ja on oranssi. Milloin kuuluu palaa
     
  9. hara64

    hara64 1st gear


    taitaa olla turvatyynyn valo ja syttyy hetkex palamaan kun auto käynnistetään
     
  10. Teddyboy_

    Teddyboy_ 1st gear

    Pitää vilkkua muutaman sekunnin ajan laittaessa virrat päälle
     
  11. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    tiemestarissa tuo valo vain palo muutaman sekunnin.
    ei vilkkunu.
     
  12. Teddyboy_

    Teddyboy_ 1st gear

    Mulla lukee capricen ohjekirjassa että pitää vilkkua, näköjään hieman eri filosofia noissa autoissa
     
  13. Latva jr

    Latva jr Gearhead

    Pitäs varmaan jotain keksiä kun sämpylä on kokoajan ihan järkyttävässä huurussa.
    Tiedän kyllä että konttiin kondensoituu tajuttomasti vettä, mutta ei se ainakaan ennen ole näin paljoa haitannut.

    Ajomäärä on hieman vähentynyt, mutta vaunu ei kuitenkaan seiso kun muutaman päivän kerrallaan.

    Tilanne sateella on aivan käsittämätön, ilmastointi päällä ja puhallin täysillä pysyy tuulilasi melkein huuruttomana.

    Puhaltimen aukosta on kenno imuroitu/paineilmalla puhallettu, tiivisteet ei vuoda, ikkunat ei vuoda, kosteaa ei näy matoilla tai muuallakaan.
    Ideat loppuu. Kohta on pakkaset päällä ja ei paljoa naurata jos joutuu lasit skrabaamaan myös sisäpuolelta ajoon lähdettäessä.

    Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Miten olette ratkaisseet?
     
  14. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    Ei mulla ainakaan sedani huurru kun ilmastointi on toimintakykyinen...
     
  15. ss70

    ss70 1st gear

    Lämppärin kennonhan ei tarvitse kuin tippasta niin sieltä se imee samantien lasin huurteeseen. Tämän kyllä tarkkanenäinen haistaa makeana/imelänä tuoksuna. Ja pidemmän päälle tulee lasin sisäpintaan "kalvo". Siis jos muuten nuo perusedellytykset lasin puhtaanapysymiseen olemassa.
     
  16. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Minun entinen ilmestyi nettiautoon. LT1-pannulla.
    http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/4640777
     
  17. Teddyboy_

    Teddyboy_ 1st gear

    Nyt alko se tappelu kaprisen kanssa, mitenkäs tälläses '91 5.0l pannussa menee sytytysjärjestys? meneekö se samalla tavalla ku tässä kuvassa
    http://www.justanswer.com/uploads/ebroc ... 181137.png

    vaihtelin jakajan kannen ja pyörijän ja sen jälkeen ei lähteny enää käyntiin joten oisko tulpan johdot sitte väärin? kokeilin ton ohjeen mukaan ja myös siirtää johdot yhellä eteenpäin ja yhellä taaksepäin...ei tajua enää
     
  18. kippis

    kippis Gearhead

  19. Dunlop

    Dunlop Gearhead

    En jaksanu lukea koko ketjua läpi, kysymys kuuluu olisko kellään purussa stw sämpylään? mielellään harmaalla sisustalla... jotain pisteosan tarvetta ois -91 capriceen.

    Ja sytkän säätö, lampulla tarkaksi. Kuinka toimitaan, onko jotain erikoisuuksia(305 ruisku)?
     
  20. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    Onko kenelläkään ollut tarvetta päästä käsiksi siihen puhaltimen suuttimia ohjaavaan "alipainevaraajaan"? Sehän on näissä sämpylöissä siellä kojetaulun sisuksissa, ilmeisesti lämppärin kennon kohdalla, sen päällä jotenkin... Näin ymmärsin yhdeltä englanninkieliseltä nettisivulta. Laatikkomalleissa se on se pallukka siellä konehuoneessa.
    Eli sehän alipainevaraaja tekee sitä, että se pitää puhalluksen oikeissa suuttimissa kun moottorin alipaine laskee kiihdyttäessä. Minulla on nyt sellainen ongelma että kiihdyttäessä ilmaa alkaa tulemaan niistä kojetaulun vent -asennon suuttimista, kun asento on säädetty esim. huurteenpoistolle. Tämä johtuu siitä että se alipainevaraaja, tai siihen tuleva alipaine letku vuotaa. Samalla myös tietysti vaikuttaa bensankulutukseen ja päästöarvoihin (edellisen katsastuksen päästölapussa oli lambda koholla, mutta sain silti läpi katsastuksesta).

    Eli mitä kannattaa purkaa kojetaulusta, ettei tule tehtyä turhaa työtä? Saako sen kojetaulun päällysosan kuinka helposti irti vai joutuuko purkamaan muutakin?
     

Kerro tästä muillekin!