Chevy Fleetside -87 etujarru jumissa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Fuselage, 21.5.2018.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eli potilaana -87 fleetside hydroboostilla.
    Mistä oli etusatula jumissa, mäntä ei liikkunut pienellä sorkkaraudalla kuin millin pari sisäänpäin.
    Uusi satula tilalle. Jarru ei tahminut ja vapautti kun sitä ilmasi.
    Nestettä tuli ilmanipasta hyvin ulos. Nokka kohti konttroia 1km päästä v*** käry taas etujarrusta.
    En usko että uusi satula olisi heti jumissa.
    Missä vika, letku/putki tukkeessa, ettei paine pääse pois?
    Onko järjestelmässä joku venttiili mikä voi jumia?
    Palat ja muut meni ihan nätisti paikoilleen, eikä asennettaessa olleen mitenkään kenossa tai jumissa.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Toisaalla vastasinkin.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mäkin komppaan tähän jarruletkua
     
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Letku oli omassanikin tukossa. Aiheutti ajoittain laahausta sekä höyhenjarrutuksessa puoltamista. 7 bar paineilma ei mennyt irtonaisesta letkusta läpi.
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Samaan kallistuin itsekin. Letku on tukossa ylätukivarren kannattimen kohdasta. Letku on ruvennut jo turpoamaan sieltä välistä ulos. Kannatin on vielä niin paksua rautaa, ettei sitä saa väännettyä väljemmäksi.
     

Kerro tästä muillekin!