Chevy G-Vanien katto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja timppa, 24.2.2013.

  1. timppa

    timppa Gearhead

    Miten katto on kiinni (Tai siis se 7cm kehä josta on keskiosa sahattu pois)? Ainakin tippakourussa näkyy pistehitsit mutta onko muualta. Välillä vain takaraivoon hiipii ajatus että ruuvaisi katolta tuon "Busterin"/"Sarviksen" irti ja ettis jostain purkuun menevän normikattosen. Samalla ehjäilisi tuulilasin ja takaluukun yläreunat...

    Vai meneekö helpommaksi ettiä ehjäkorinen matalakatto ja vaihella sisustat ja mahdollisesti muu tekniikka...
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    pistehitsillä kourunpohjalta. oon tehny tollasen peltikaton vaihdon,ei oo paha homma jos kalut pysyy hanskassa. uuden katon otin lentävällä purkuautosta siten että seinääkin tuli reilusti mukaan ja katto selälleen ja laikalla alapuolelta ohueksi että pistehitsit irtos. pois otettavan risan peltikaton otin niin että hakkasin sen massan taltalla sieltä kourun pohjalta ja pisteporalla siististi auki. sinne tulee sitte myös 5 poikittaistukea kun laitat korotetun tilalle peltikaton. kuviakin tosta hommasta on,jossain...
     
  3. brain error

    brain error 2nd gear

    Juurikin noin kuten edellä mainittiin ja jos hommaan innostut täältä löytyis sulle ehjä ja hyvä kattopelti.
     

Kerro tästä muillekin!