Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. smgt

    smgt 3rd gear

    suomalainen on nuuka. ja haluu säätää vaikka se maksas kuinka paljo.
    kaikkihan ostaa ensin halvan ja sitte vasta hyvän...

    muistan kun itelle tuli cumminssi kuume ja kattelin koslia mitkä oli 7-9tonnia.
    niistä kirjoteltiin seuraavaksi foorumeille. noh ostin itelle reippaan 11t€ kotelon missä oli tyyppi vikoja korjattu pois ja oli muutenki hyvä yksilö. sillä on saanu lasettaa jo monta vuotta tyytyväisenä :)
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla meni samaan hintaan -96 ja ekalle kyselijälle,ja koppa oli huonomassa hapessa,konetta kumminkin hiukka kutiteltu,ja osia mukaan.
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla on tuossa tiedossa jo valmiiksi -94 ja helvetin hyvin pidetty ja viritelty,ja mulla etuostooikeus tai oli siinä välissä yksi huonommin autosta huolta pitävä,mutta möhkö on juuri nosturilla ja korjataan pois ne huoltoa kaipaavat paikat.
     
  4. JP-350

    JP-350 Gearhead


    No juuri näinhän se menee. Sä olit fiksumpi etkä kuulunu noihin "säästäjiin"...
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei se sun autos pahan hintainen ollut.
     
  6. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ja itseasiassa ostinhan mäkin 5500 egellä ja remppasin kolmellatonnilla+omat työtunnit joita oli aika vitusti. Ja noi osat oli vielä jenkeistä tilatut eli mahdollisimman halvat,ja kojolta erittäin edulliset koneen osat. kyllä siihen silti palo fyffee.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sulla kyllä oli helvetisti remppaa:D
     
  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Runkoo ei tarvinnu rempata.
     
  9. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Oli näköjää puolet männistäkin halki. Mikähä lie nekin halkaissu...
     
    overdiveri tykkää tästä.
  10. overdiveri

    overdiveri 1st gear

    Eikös ne oo kulutusosia? :D
     
  11. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Eikö nää koko vehkeet oo yhtä kulutus osaa...
     
  12. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

  13. teemu.laaksonen

    teemu.laaksonen 1st gear

  14. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    On myös lohko halki 4 pukin ulomman pultin kohdasta. Saa varmaa unohtaa tämän moottorin korjauksen...
     
  15. jake81

    jake81 Gearhead

    Mulla etsinnät menossa jos löytyis käytetty optimizeri jenkeistä.
     
  16. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Ilmotteleppa jos löytyy useempi kappale niin harkitaan kimppatilausta.
     
    jake81 tykkää tästä.
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Paljonkohan motin rahti suomeen kustantaa?
     
  18. jake81

    jake81 Gearhead

    Vajaa 300e muistaakseni, siihen toki tullit ja alvit päälle.
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sainpas tungettua nuo uudemmissa turboissa vakiona käytetyt suoraan eteenpäin lähtevät öljyjäähyn putket -89 kuuskakkoseenkin. Pikkasen tuo kotimainen lohkolämppäri, tikun putki ja ne nelikon turbiinikoppaan menevät lisätuet teetti puuhaa. Syylärin eteen tuli nyt ilmasta-mallinen öljyjäähy. On niitä näissä vanhoissakin käytetty, kun ruuvinpaikat on valmiina ja alahuulessa kolo putkille. Tämän alkuperäiset syylärin päätyyn menevät kurvaa pakosarjan takaa ulos ja kiertää melkein sisälokaria hipoen eteen, on jotenkin hölmöä ravistella niitä letkuja puolen metrin päässä koneen keskilinjasta, kun siellä pieni tärinä on jo sentin liikettä.
    Mutta jos joku miettii, käykö niin käy. Ilman lohkolämppäriä ei olis edes tarvinnu muotoilla putkia, mutta turbiinikopan vasen tukitanko pitää jännittää pois tieltä sivuun putken pujottelun aikana. En tiedä onko tavallista, mutta tossa toisessa -96 mallissa ei niitä tukitankoja enää ole, eikä näyttäs olleenkaan. Koneen kannake, missä ne on toisesta päästä kiinni, on jo vähän erilainen.
    [​IMG]
     
  20. jake81

    jake81 Gearhead

Kerro tästä muillekin!