Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ainakin kattoa että kierto on toteutettu kuten mulla kohta :D

    Kai umpipahvi aina paras, jossei sekään sitten aiheuta jussin kuvaamaa viskotuhoa.


    Kuumempi termari voi toimia, monessa perus vehkeessä tuntuu että lämpeeminen hidastunut entisestään kun kesätää saavuttaa se korkeampi aukasulämpötila. Niin hullulta kun se kuulostaakin.
     
  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Noiden sähköropelien virittely on vähän sama asia kun yrittäisi keksiä pyörän udelleen...

    Mikä oli muuten 4-kulmaisen pyörän seuraava kehitysversio ?

    No 3-kulmanen tietty, siinä oli yksi tömähdys vähemmän / kierros :rotfl:
     
    Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Enempi aattelisin nopeella lämmöllä ja sähköflektillä polttoaineen säästöä kun pata lämpiää nopeammin varsinkin kaupunkiajossa.
     
  4. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Mieluummin laittaisin sen satasen siihen uuteen viskoon kuin sähköleluihin ja ajaisin sen jälkeen huolettomia kilometrejä ilman lämpöongelmia kesällä, mutta jokainen laittaa rahansa mihin tahtoo.
     
    Impala76, G20, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Elokuussa kaveri huomas että mulla takaveto fleetsidessä pahvi edelleen syylärin edessä, mutta ei tuo kesä niin helteinen ole ollut ja talvea kohti jo mennään niin vauhdilla etten ole viittinyt pahvia enää poistaa. :)
     
    Karpov tykkää tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tuli nyt laitettua vesipumppuun tuo lämppärinkennon kierto. Nopeemmin tulee nyt lämmintä hyttiin kun aiemmin missä tää letku meni syyläriin.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eikö se pikkumotti pikku hyttiin kehitä kunnolla orginaalina lämpöä?
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En oo ollu kyllä tyytyväinen. Vielä tuo visko sotkee.

    Vielä kun jenkkilässä lueskelin ja moni ei sielläkään tota hd jäähdytysoptiota käytä (tälläisenä se siellä luki) niin miksi minä Suomessa?


    Onhan tossa kutosessa vettäkin vaan joku 10-12l.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jep,takalämppärillä varustetussa subussa muistaakseni yli 20ltr.Ja ei mulla kylmällä kyllä never ever flekti pyörinyt,joten miksi sellaista toimivaa purkaa pois asentaaksesi sen sitten keväällä takas:rolleyes:
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tossa 454 padassa se joskus kylmänä oli päällä ja vitutti ahdistusta lisää.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niin onhan se kiva että iso kutonen lämpee hitaammin kuin volkkarin diesel.


    E: kaikkea mäkin oon tehnyt paitsi palellut talvella omassa autossa. Paitsi kun oli omega mikä sitten arrivederci lähtikin jollekin lämminveriselle.
     
  12. rb

    rb Double Gearhead

    ^ Mä veikkaan että sun kutvonen lämpee vielä loistavasti 5,9 Cumminsiin verrattuna.

    Vaikka siitä löisi keulan täyteen pahvia, niin parinkympin pakkasissa sitä ei meinaa saada lämpimäksi ollenkaan.
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ruuttakoneissa tarttis vissiin olla kesät talvet samanlainen termari kun tietsikka haistelee sitä lämpöä.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ai ne on niin surkeita. Miten lie muut uudet isot dieselit?
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Heikosti tulee syylärin hanasta nestettä ulos saatana. Kyllä se virtaa mutta vaan joku 3 litraa.
     
  16. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mulla toi 6.7 kummitus lämpenee aika hyvin ollakseen tonnin rautaklimppi. 6.5 taas on aivan onneton . Termarinki oon vaihtannu muutamaan otteeseen.
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mä vaihdoin aikanaan kuukakkoseen vissiin 4 termaria, ennenku löyty talvella lämmin. Ei niiden aukeemisessa isompia eroja ollu, mutta sulkutarkkuus taitaa heitellä aikas paljon. Ja hyvin pieni ohivuoto pakkasella riittää jäähyttämään konetta liikaa.
     
  18. jarona

    jarona Gearhead

    6,2:sessa 1/2" kierre ja 19mm letku, just tänään tuli paketti biltemasta,
    josta kara ja kahdelle mutkalle esitaivutettu letkunpätkä jolla saan
    ohitettua laturin.
    Tuli laitettua vanin alipainepumppu keulaan niin ei mahdu letku
    laturin alta mitenkään.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sama 1/2 tais olla tossakin, putkiliikkeestä hain. 16mm oli lämppärin letku, 19mm kait se imisarjan taakse tuleva. Tämä siis bensa v6.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Avasin muttereita nelisen milliä flektin kiinnikkeestä. Ne pirut kiristy takasin kiinni kun konetta käytin.

    Ilman muttereita tuntuu hurjalta kokeilla vaikka toisalta taas siltä että ei se siltikään irtoa.
     

Kerro tästä muillekin!