Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Paljos od:lla kiertää kone 100kmh pikapit yleensä v6/v8?
     
  2. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Karpov tykkää tästä.
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ei ole saanut muita, vain C1500 454 Super Sport 1990 - 93.

    1991 - 1993 C1500 SS454 teho on 255 HP, se on jo uudemmalla GenV isolohkolla.

    SS454:n sai tilattua myös tehtaan oman virityssarjan 91->, joka sisälsi BBC 502 - 330HP koneen, mutta se ei oikein kelpaa vertailukoneeksi tapauksessasi.

    Se moottori on kyllä tehtaan oma ja juuri SS454 C1500 malliin hyväksymä moottori.

    Hyvin kyseenalaista yrittää käyttää sitä ellei kyseessä ole juuri SS454 auto johon olet sitä laittamassa, siihen se käytännössä pitäisi onnistua, mutta sittenkin se on juuri se 502/330, eikä joku muu kone.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Koitin nyt rautakangella mottia väännellä runkoa vasten ja vaikka sun mistä. On vaan saatanan jämäkkä eikä liiku juuri yhtään tuon kangenkaan avulla.

    Voisko kumit olla lysyssä ja motti makoilee melkeinpä rautojen päällä?
     
  5. pantera

    pantera Double Gearhead

    altapäin näkee jos ne on väsähtäny. Jos ei oo ikuna vaihettu niin varmasti on
     
  6. Camembert

    Camembert 1st gear

    2300 r/min. 350+Muncie ja 3.08 perä.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mites muilla. Jos ositan puhalluksen jaloille ja lasille, niin puolesta välistä kylmään päin puhaltaa jaloille lämmintä ja lasille kylmempää. Jos laitan kylmälle niin sitten tulee alhaaltakin kylmää, mutta tuulilasi kylmenee nopeammin.


    Einyt sinänsä vika mutta hifistelylle pitkälle matkalle tulee vähän jakomielinen olo kun kuumaa jaloille kylmää muuten.
     
  8. rb

    rb Double Gearhead

    ^ Nooo....

    Pysyypähän sun pää vähän viileämpänä....
     
    Karpov, wilburi, tsipi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. sinda

    sinda 1st gear

    Moro mulla semmonen vika chevy van 6.5td 2000. että ei oikein tahdo kulkea/kiihtyy. kickdown pohjassa jää hetken miettii ennenku vaihtaa pienemmän ja ku vaihtaa niin jää vähäniiku junnaa siihen vauhtiin mikä päällä ja ei kiihdy muutenkaan vaikka ei poljinta laitakkaan aivan pohjaan. sitten moottorin merkkivalopalaa ja kuten myös abs... aluksi varmaan täytyy kyllä vikakoodit lukea jossain :D mutta jos jollain tietoa mikä aikavarmasti mennyt niin uusitaan.

    kone käy nätisti ja lähtee kylmänä sekä lämpösenä käyntii laagista. katti näyttäs olevan paikoillaan vielä, onko näissä mennyt ne pahastikin tukkoon, jos se siitä?
     
  10. kojo

    kojo Gearhead

    Vois olla vaikka hukkaportin solenoidi jaskana, älä laita dormania, vaan acdelco (hyllyssä). ja sit tietty softalla saa lisää paukkua kunhan kone on muuten kunnossa.
     
    jake81 tykkää tästä.
  11. sinda

    sinda 1st gear

    Onko tietoa missä on 00' vanin runkonumero alkuperäinen paikka. Papereissa lukee kyllä että meistetty apparinpuolen eturenkaan taakse mutta ei löydy ja siitäkin hylsy konttorilta. Voiko vaan meistää uuden sinne?
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Voi meistää.
     
  13. sinda

    sinda 1st gear

    Käykö ihan motonetin meistisarja siihen?
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sellasella punasessa kotelossa olevalla ite meistin, motonetin halvin.

    Vähän on pienet numerot mutta hyvin kun rälläkällä kiillottaa ja voimalla lyö niin kyllä se passaa. Inssi sano mulle että olisin voinut asemalta sarjaa lainata mutta ei varmaan joka paikassa onnaa...

    Se on tärkeintä että kirkas kohta mihin lyöd, muuten hukkuu muhjuun ja pintaruosteeseen ne pikkumeistit.
     
  15. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Ainakin ennen aikaan niitten runkonumeron meistosten piti olla yli 7 mm korkeita.
    Eli tarkalle konttorille sellaset pienet piperrykset ei käy.
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Kyllä niiden pitäisi edelleen olla isolla meistillä naputeltuja.
    Isoa meistisarjaa tosin saa sitäkin ainakin Biltemasta edullisesti.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oho. Mulla ei ongelmaa ollut.

    Inssi vaan löi sitten eteen ja loppuun aseman meistillä leimat.
     
  18. lofjussi

    lofjussi 3rd gear

    Siisteimmän saa paineilma toimisella tai sähkötoimisella "kynällä" Ensiksi tulostaa runkonumeron paperille tai tarralle, sitten paineilmatoimisella kynällä kirjoittaa tarrasta läpi. Saa sen kokoisia ja tyylisiä kirjaimia kun haluaa...
    Tullee muuten ihan factory lookki : )
     
  19. toyota...

    toyota... Gearhead

    polttoaine vuoto on vielä etsimättä. Aina haisee löpö ajelun jälkeen. Mistä nää yleensä rupee vuotaan? Uskoisin että syöttöpumpun tai suodattimen letkusta vuotas. Tai voihan sie kai vuotaa mikä vaan? Tarvii varmaan imusarja irrottaa et näkee syöttöpumpun?
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    oisko se suodatinkotelon pohjassa oleva o rengas kypsynyt jo?
     
    palontie tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!