Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä vaan jostain vitun syystä oli tv kaapelin säätö ja rattipylvään ja laatikon välinen tanko säädettävä uusiksi.

    Ja autolle en muuta tehnyt kun takanurkkien puslat uusin.
     
  2. jake81

    jake81 Gearhead

    Hehkun lämpöantureita olis kans ac delco 10154649 40e/kpl ja johonkin laatikkoon joku modulator valve ac delco 8679943 vaikka 10e/kpl??
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Missähän kanissa se vaijeri mahtaa olla? Se ku noin alkujaan on kuitenkin vaan koneessa ja lootassa kii. Kuortahan hytin nostelu saattaa kiskoa, jos se jotenkin on tarttunu hyttään.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En sitten sen ihmeemmin jäänyt miettimään, huomasin vaan kun vaihdot oli tosi oudot ja pykälikön siirtyminen aiheutti vaan kaaviossa sotkua.
     
  5. peku123

    peku123 Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    Kevät on täällä :cool:
     
    Muokattu: 11.4.2018
    palontie, Niskalaukaus ja jarona tykkäävät tästä.
  6. jarona

    jarona Gearhead

    Otimpa -96 subusta tankin pois letkujen ja putkien vaihdon takia,
    ompa pahassa ruosteessa putkilähdöt anturilta, eivät vielä vuotaneet mutta
    taidampa taitella kupariputkesta uudet ja juottaa foscolla läpiviennit.
    Se että polttoainemittari on näyttänyt ties kuinkakauan aikaa tyhjää
    selvis myös, joku oli tarkoituksella laittanut sinne tankkiin siihen
    sisämuovikaukaloon sylinterinmuotoisen magneetin joka
    oli sitten tartuttanut kohovarren tankin pohjaan. Voi vittu.
    Sitä se huuhaatiede teettää..
     
    wilburi, palontie, moottorinlohko ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. speedy

    speedy Double Gearhead

    Kevät tuli ja kuiva asvaltti pistää miettimään, kuinka saatanan ankeaa on ajaa isolla maamoottoritiisselillä :D
     
    palontie, Karpov ja Niskalaukaus tykkäävät tästä.
  8. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Vielä on yöpakkasilla tiet jäässä, pakko kerätä reilusti tehoilluusiota että selviää kesän yli. Noh jospa ne 4.11 välitykset vähän pelastais kun sais vaan laitettua.
     
  9. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Ei ne mitään auta ainakaan itellä :D
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ei tolla 6.2d tosiaan mitään hirmu lähtöjä tehdä. Jostain rampista kun lähtee kiihdyttämään täysillä ja nauttii kasin äänistä. Niin siellä on jo joku 0.9L Micra vilkuttelemassa valoja, että mee helvettiin tukkimasta tietä sen saastuttajan kanssa, että muutkin pääsee johonkin. :oops::(
     
    Rac3r_, Niskalaukaus, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tuosta huolimatta olen jo pitkään ollut lähes täysin tyytyväinen siihen. 99% ainakin, se 1% menee sit mietteelle, et pitäskö kuitenkin laittaa se turbo.
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mihin sitä hoppu valmiissa maailmassa.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  13. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Oli yläkerta purettuna tuosta 350 tbi:stä ja vertailin uusia imusarjan tiivisteitä vanhoihin. Vanhoissa tiivisteissä ei ollut reikiä imusarjan takimmaiselle vesikierrolle ollenkaan ja uusissa oli. Miks näin? Uusien tiivisteiden mukana tuli myös jotkut metallipalaset, liittyykö kenties egr-hommiin vai mihin? Jäi asentamatta kun ei löytyny järkevää paikkaa
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Takapäästä imusarjaa ei taida vettä liikkua koskaan mihinkään. Ne on vaan "symmetriset".
    Ne pellinpalat on tarkoitettu rajoittamaan imusarjan lämmityskanavan virtaamaa, jos sellanen on.
     
  15. Dicktaattori

    Dicktaattori 2nd gear

  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Uskon tietäväni tämän SS454:n, ollut ikänsä vaan Manhattanilla NY:ssa, siksi ajettu noin vähän, juttelin joskus omistajan kanssa Big Wheels:ssa.
    Konepelti oli maalattu uutena takuuseen ja Gibsoni rosteriputkisto laitettu, muuten tiettävästi säilynyt räpeltämiseltä ja virittelyltä.
    Auto on oikeasti aivan pahuksen hieno, vaikka siitä onkin jo monta vuotta kun olen nähnyt tämän...toivottavasti tuon ostaa joku sellanen, joka oikeasti tajuaa tuon arvon.
     
    Karpov tykkää tästä.
  17. peku123

    peku123 Gearhead

    palontie tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onneksi hinta on varmasti sellainen että menee hyvään kotiin eikä räpellykseen. Ja hintaahan tuollaisella yksilöllä voi jo pitääkin!
     
  19. JL-

    JL- 3rd gear

    Luulin että 4.3 motistakin olis satasen sentään saanut, että joku tarvis vaikka varaosia omaansa, mutta ei ilmeisesti kun ei hyvintoimiva suoraan ajosta myyntiin laitettu kone kelpaa kenellekään:D
     
  20. arska 77

    arska 77 1st gear

    Moi onko 95 urbanissa takaparkeille oma sulake parkit hukku muut toimii
     

Kerro tästä muillekin!