Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Eteenpäin pelaa normaalisti tai sehän tuossa askissa on ollut aina että kakkoselle vaihtaa vasta 2500 rpm jälkeen, öljypinta oli tikun sileän alueen puolivälissä lämpöisenä ja lämpötilalla ei tunnu olevan vaikutusta. Jos vartinkin on sammuksissa niin ei pakkia heti löydy. Muutaman kilsan ajon jälkeen kun laittaa heti pakille niin löytyy parin sekunnin jälkeen mutta pikku nykäisyn kera sekin, tyhjäkäynnilläkin.
    Onko sen servon männän o-renkaan mittoja/kovuutta kellään tiedossa?
     
    Muokattu: 9.5.2018
  2. Roju

    Roju 3rd gear

    Vaihdoin tohon -93 6,5td pick-uppiin öp-anturin kun siirtopumppu ei toiminu. Nyt toimii pumppu, mutta ”öljynpaineet” meni ton anturin (standard) mukaan lämpimänä ihan nolliin.. Voiko noissa antureissa olla tollasia eroja..? Vanhalla anturilla paineet oli hyvät..
     
  3. jake81

    jake81 Gearhead

    Standard crap. Osta acdelcon anturi ennenkun konetta alat purkamaan.
     
  4. petska

    petska Gearhead

    Mistä lähtis hakemaan vikaa shevy ei sammunut avaimesta sammui vasta kun irroitin sammutin solenoidin johdot.

    Auto on 6.5 td pikappi vuosimallia 95
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei taida olla kun siinä ei ole O-rengasta.
     
  6. tst

    tst Gearhead

    Varmaan se on sitten kanttinen rengas. Pitää tilata koko sarja jos mäntäkin on halki. Lienee tuo: ACDELCO24200418
    [​IMG]
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pakkipervo on sen "kuvun" joka on kuudella pultilla kiinni, alla.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ja jos kolosen pakassa on alumäntä niin se voi olla halki silleen että pakki luistaa mutta kolonen pitää. Sitä ei voi vaihtaa muuten kuin toosa pois ja osiksi.
     
  9. tst

    tst Gearhead

    [​IMG]
    Tuo näyttää tutummalta. Eiköhän rokkiautossa ole ollenkaan kun ei meinaa löytyä.
    Se ero tuossa peruskorjatussa askissa oli vanhaan verrattuna että vaati pikkasen kaasua tasaisella asfaltillakin että lähti pakilla liikkeelle ja nythän se nyppää aikalailla jos kierroksia antaa mutta en ole huomannut että luistaisi.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ebayssa on hyvin noita lodjun osia. Amazonissa myös mutta ne paskat kuitenkaan niitä lähetä. Pari kertaa on ollut out of stock vaikka näyttänyt että tavaraa on. Laiskottanut varmaan Suomeen lähetys.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mä katoin että ois eri numerot. Pakosti tuo mun löytämä on 350mppisen. M-1906 ja united merkkinen.
     
  12. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    Mulla näyttää samat?
     
  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Chevyä takasin liikenteeseen. Tutkin Trafin sähkösiä tietoja, niin vaihtoehtonen rengaskoko 235/85/16 on hävinnyt tiedoista. Mistäs löytää että C20 on alluperin ollut myös noi renkaat 215/85/16 lisäksi?
    Paperista rekkaria en löydä mistään...
    Alkuperäsessä omistajakäsikirjassa on vain merkitty tällein.
    https://drive.google.com/file/d/1mAK7qk2m15uhwEvOjbvhJYZ6hbexmWkI/view?usp=sharing
     
  14. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eikö rengas saa olla ton verta leveempi ilman merkintääkin?
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vittu oon pölö. Toi mun icmmähän on kaasarista :poff:
     
    tukkijulli ja caprice305 tykkäävät tästä.
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ostin 285/75/16 kesärenkaat... leveys mitään, mutta halkasija taitaa kasvaa liikaa N1 pakussa, jos vertaa tohon 215/85/16.... prkle..
    Onkos toi VIN oleva 4 merkki, eli E load range? Eli mille omistajankäsikirja näyttää Load Range E 235/85/16 renkaat????
     
    Muokattu: 15.5.2018
  17. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    En tiedä autoa, mutta kaipa sinne nyt 33" renkaat saa leimattua ja tuo 285/75-16 jää juuri alle...32.8"...katsoo vaan ettei tule kaarien ulkopuolelle.

    https://www.miata.net/garage/tirecalc.html

    Nopeusmittari tietty vaatii uudelleen kalibroinnin tai se vain pitää muistaa paljonko se heittää.
     
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kaarien puolesta mahtuu hyvin, ei tule ulos. Nopeusmittari taas ei ole toiminut yli 20 vuoteen, kun on vaihdettu T5 laatikko 700 tilalle. Olisi vähän ajettu Chevy, vain 110t km mittarissa. :D
     
  19. petska

    petska Gearhead

    Vaihdoin kokeeksi virtalukonpohjan syystä että oli nappi startti. Nyt syttyy avaimesta kokeilin eeri lukkopatruunallakin mut ei sammu avaimesta. Olisko jossain sähkökavio ja onko siellä jossain relettä mikä vois jäädä vetäneeksi.

    Sellainen huomio tuli tehtyä että kun sammuttaa niin että ottaa sammutimelta johdon pois niin polttoaineensiirtopumppu lopettaa tykyttämisen jonkun sekunnin päästä pumppu on releytetty ja näkyy heräte olevan vedetty kuskin jalkatilasta jostain liittimestä.
     
  20. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Virtalukon sähkökamat on rattiputkessa kiinni kojetaulun alla.
     

Kerro tästä muillekin!