Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Toinen paska merkki on Venäjällä turattu Michelin,molempien akselien kumeista kului 30 sentin matkalta kulutuspintaa johonkin ja puisti kuin piru kerjäläistä
     
  2. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Itteeni kiinnostaa myös rengastus mutta kitkat ennemmin, onko suosituksia? Etupäässä maastossa ajelen. Onko mutikat vaihtoehto ja onko kokemusta kuinka ne jäällä pitää? Länsirannikolla kun tuppaa useemmin olemaan jäätä kun lunta
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En ottais mitään nappulakumeja talviajoon.
     
    palontie tykkää tästä.
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mutikoilla pystyy ennakoiden autoa ajamaan, mutta tieliikenne ei ole aina pelkkää ennakointia... Saattaa tulla tarve muuttaa suuntaa tai pysähtyä nopeasti ilman omaa haluakin ja se ei onnistu mutakumeilla liukkaalla pinnalla.
     
  5. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Joo se on helppoa ennakoida mutikoilla talvikelillä kun joku eläin juoksee eteen tai kanssa-autoilija ajaa vahingossa eteen.
     
    onoff road ja Catrik tykkäävät tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulle tuotti jo jäiset liikenneympyrät tuskaa mutta ehkä olen paska kuski
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  7. wilburi

    wilburi Gearhead

    Mistä äkkiä sais subbeen uuden etupyörän laakerin apparin puolelle ??? Nelikko -97
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Rockauto
     
  9. wilburi

    wilburi Gearhead

    Suomestako ei saa
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei ainakaan hirveesti nopeemmin.. Jos löytyy nopein rahtimahis rokista ja tilaat tänään, niin kyllä kepeästi tuleee täksi viikoksi
     
  11. 0132

    0132 Gearhead

    Jos on mahdollisuus hakea joltain kotimaan jenkkiosakauppiaalta paikanpäältä niin kannattaa nyt ensiks kysyä jos on tosissaan kiire. Mut jos joutuu tilaamaan niin todennäköisesti yhtä nopeesti ja halvemmalla saa rokkiautosta.
     
    Karpov tykkää tästä.
  12. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Jos pienet renkaat riittää niin Duratrac nastoitettuna vois olla vaihtoehto https://turn5.scene7.com/is/image/Turn5/T531297?$prodpg640x480$

    35" koossa ei jostain paskavammaisesta syystä kukaan myy näitä Euroopassa.
     
  13. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Vaikka nokialaisia ei saanu suositella niin itte olen 2 talvea ajanu hakkapeliitta lt2:lla ja nyt tulee tahoen alle myös semmoset.
    muilla merkeillä ei ole tarpeeksi isoja kokoja nastarenkaiksi......

    ja olen kyllä ollu tyytyväinen..
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  14. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Kojopower.
     
    kapa73 tykkää tästä.
  15. wilburi

    wilburi Gearhead

    Soitettu ny ei ollu ku 8 pulttiseen
     
  16. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Hö.
     
    wilburi tykkää tästä.
  17. Catrik

    Catrik 3rd gear

    US Parts, Jenkkiosat.com, Jari Mäki, A1 Autoväri, South West Trade.
     
    palontie tykkää tästä.
  18. riv73

    riv73 3rd gear

    US Center "Rautakumpu" (Loimaalla) , SWT (Pirkkala, Hämeenlinna ja Vantaa)
     
  19. wilburi

    wilburi Gearhead

    Menipäs mukavaks navan etsintä kun Kojon kans eilen luurissa juttelin ni kävi ilmi että mulla on vanhemman subben olka-akselit kun mulla on erilliset abs anturit ja tuon ikäsessä pitäis olla intekroituna napaan ne :confused:
    Pitäis rueta soittelee siis putkia läpitte keltä sellanen löytys (olikohan 94 maissa toi systeemi 6 pulttisessa)
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Rockauto.com
     

Kerro tästä muillekin!