Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mahdollisuus, kunnon huuhtelu jälkeenpäin. Sanovat että ihan loppu syöpyneet kennot voi puhjeta, mutta se lienee sit hallittua rikkomista.... vertaisin kun katsuri pumppaa jarruputken paskaks. Mieluummin konttorilla kuin liikenteessä tositilanteessa.
     
    VilleTre tykkää tästä.
  2. i-p

    i-p 2nd gear

    Kivat lumet lykkäsi kainuuseen. Työkaveri soitti aamusta kun ajelin rekalla tuurin vaihdolle että oonko suburilla töissä, piti viimeset 300metriä hinata kaikki henkilöautolla töihin kulkevat hallille.
     
    palontie, jarona, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Laitoitko vielä toisiinsa kiinni, niinkuin "junan" :D
     
    jarona, wilburi ja onoff road tykkäävät tästä.
  4. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Jatkuvassa nelikossa on keskitasauspyörästö. Eli ei vaikuta kääntymiseen mitenkään.

    Vapautuukos noissa etupään voimansiirto kun ajetaan takavedolla? Eli siis pyöriikö etuperä aina mukana?
     
    Muokattu: 2.1.2019
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niin oli:mad:Kaksi kertaa piti toi kevyt pullakonttiiveco vetää lumesta irti.Ois voinut auraajat alkaa duuniin jo yöllä,kaupunki oli ihan tukossa.Ja helvetinmoinen lumityö ootti kotona
     
    caprice305 tykkää tästä.
  6. keke1478

    keke1478 3rd gear

    Mutta sähän oot mönkijämies;)
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei tota terassia mönkkärillä ajeta,ja siihen oli tuuli tuikunnut helvetinmoiset vallit.
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Itse meinas vetästä kaivinkoneella puolikkaan keulaan :D jäi mäkeen ja läpsyttelin hiekkaa kauhassa kohti ritarina, eihän se sit pysähtynytkään vaikka telat pysähty. Onneks oli pikku kone (10t) oli puskulevy, sillä ja kauhalla pysähty.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  9. i-p

    i-p 2nd gear

    Sen verran oli lumen paskaa että tuskin olis enää junana kulkenu hakkapeliitat alla.

    Äläpä mitään pääsin kotipihassa 10metriä lumilingolla kun techumseni lykkäs puolimetristä ketun häntää putkesta ja sammu eikä enään käymään. Kolasin sitten aamupäivän ja kiroilin, nyt ei tarvii enää yhtään lunta ennen kun saan uuden kaasarin ja toivottavasti sillä lingon kuntoon.
    Tuntuu olevan enemmän sääntö ku poikkeus että kun ihailet ikkunasta kolattua pihaa niin aura käy pursottamassa liittymän umpeen uudelleen.
     
  10. i-p

    i-p 2nd gear

    Mää ajan aina lingolla terassin
     
  11. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Saako ton softan toimiin toisessa läppärissä ihan vaan syöttämällä samat tiedot millä ekaa kertaa asensin?
    Nimimerkillä kaapeli kans ylimääräisenä..
     
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Saa.
     
  13. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Mistä löytyis kuvia tai kaavioita -89 vuoden pickupin tulipellin läpi menevistä liittimistä. Lähinnä että mitä johtoja niissä kulkee. Kuskin ja vänkärin puolella. Onkohan niissä paljonkin eroa vuosimallista riippuen? Moottoriswappia alan tekemään niin ois mukava etukäteen tietää. Englanniks ilmeisesti bulkhead connectoreita.
     
  14. Catrik

    Catrik 3rd gear

    forum.73-87chevytrucks.com/smforum/index.php?topic=30115.0

    Hassu osoite. Toimii kun laittaa osoiteriville.
     
    Rac3r_ tykkää tästä.
  15. Spore

    Spore 1st gear

    Saako tuota 6.5td 4L80E kickdownia ohjelmoitua tai muutoin sädettyä järkevämmäksi? Kyseessä - 94 subbari siis. Koneessa itsessään on voimaa sen verran, mitä tuosta järkevästi saa ulos. Tuo kickdown vaan rasittava, kun kiihdytyksessä koneen ollessa mukavimmalla vetoalueella, laatikko nakkaa pienempää vaihdetta päälle.
     
  16. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Inhottavasti noissa alkuperäsissä kuvissa aina jaettu se läpiviennin kuva aiheen mukaan. Missään kuvassa ei selitetä kaikkia yhdellä kertaa.
     
  17. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Juuri semmonen kuva ois kätevä. Kuva liittimestä jossa numeroitu pinnit ja selitykset mitä niissä kulkee. Joitain semmosia löytyy mutta ei juuri tuohon. Pitää varmaan purkaa johtosarjaa ja seurata mihin mikäkin menee.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kannattaskohan aloittaa putsamalla ne anturit lootan kyljestä?
     
  19. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Kiitos. Pitää etsii siis kaapeli ja laittaa tyrkylle.

    Tohon kickdown hommaan niin ainaki itel ,vm.95 loota piti lukkoo pidempään päällä kojon softalla jolloin vääntö pääsi oikeuksiinsa ja kulutus pieneni.
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Muistaakseni se ohjelmisto tarvii tunnukset että rupee pelittää.
     

Kerro tästä muillekin!