Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mullakin on ton tyyppiset lukot, 8,5" perässä oli Spartan ja kun vaihdoin 10,5" perän niin sinne laitoin Torq Lockerin ja vanha Spartani meni etuperään.

    Torq on lähes kokonaan huomaamaton normi katuajossa, tosin karkeat maastorenkaan varmaan jonku verran pehmentää toimintaa.

    Spartan paukahteli joskus käännöksissä, valmistajan mukaan normaalia mutta kyllähän se säikäytti aina.

    Kumpikin reippaasti halvempi ku Detroit Locker, mut jos Detroitista haluaa maksaa nii ite laittaisin katuautoon torsen tyyppisen Detroit Truetracin.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei oo ostopalsta mut huikkaan tännnekin: 92 bensapikapin laturille ois tarve, 6 uraisella hihnapyörällä. Toki jos vaan pyörän vaihdolla käy se toinen malli
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tästä kommentista oikein paistaa kommentoijan täydellinen tietämättömyys asiasta jota kommentoi:poff: .
     
  4. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Kiitos!Mutta silti olisi kiva olla pääjohtaja sihteerityttöjen istuessa polvella!:p
     
    jarona tykkää tästä.
  5. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    [​IMG]


    Onko nuo "fusible link" johdonpätkät pakollisia noissa hehkutulppien johdoissa?

    Meinasin uusia nuo hehkujen johdot perus 2.5mm3 johdolla ja ajatuksissa laittaa vaikka 8pesäinen sulakerasia hehkureleen jälkeen ja rasialta vetää uudet johdot hehkuille.
    Ja ihan eri reittiä etteivät sula enäö tulevaisuudessa.
    Samalla pitää startin herätekarvakin vetää erireittiä.

    Vänkärinpuolelta kaksi sulanut pakosarjaa vasten poikki ja kivasti sulattanut johtosarjan suojana olevan kurttuputkenkin kun hehkujen johdot olleet oikosessa.

    Löytyikö osasyy haljenneelle lohkolle kun samalta puolelta on ollut useampi hehku pimeänä, ja ties kuinka kauan...
     
  6. jarona

    jarona Gearhead

    Erilliset sulakkeet korvaavat alkuperäisen.
    Itekin jatkoin johtoja ja vedin ne koneen etupuolelta hehkuille ja startille.
     
  7. Stang 72

    Stang 72 3rd gear

    Uutta Duramaxia tulossa..
    GM releases many more details about the upcoming Chevy Silverado 1500 3.0L Duramax I6 turbo diesel.
    The light duty turbo diesel is rated at a class-leading 277 horsepower and 460 lb-ft of torque. GM says 95% of maximum torque arrives at 1,250 rpm. The maximum 460 lb-ft is available between 1,500 – 3,000 rpm. The engine is mated to a 10-speed automatic transmission as the only choice.
    The diesel will be available in Chevy Silverado 1500 and GMC Sierra 1500 trucks at the same price as the 6.2-liter V8 / 10-speed powertrain combination. In the Silverado, in means the diesel costs $2,495 over a 5.3-liter V8 or $3,890 over a 2.7-liter gas turbo-four.
    In the Chevy, the engine will be available in LT, RST, LTZ, and High Country trim levels. The 3.0-liter Duramax-powered trucks are rated at 9,700 lbs of maximum towing in 2WD or 9,400 lbs towing in 4×4 configuration.

    https://www.tfltruck.com/2019/06/th...-art-but-will-people-buy-it-in-great-numbers/
     
    fudge85 tykkää tästä.
  8. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Osaisivatko nyt ottaa Suomeen myyntiin ko ei ole enään Niin "hirviän" iso kone tojota kansalle ? ? :p:p
     
    1purehell, Jussi289, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Pitäskös se tehä tommonen swappi Squareen. Jumalauta sitä pettymysten määrää ku menet ensin kertomaan jollekki asiasta ymmärtävälle että joo, siinä on turboahdettu suora kutonen ja 10 vaihteinen laatikko. Ja sitte se onki 3 litranen automaatti.
     
    fudge85 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  10. keke1478

    keke1478 3rd gear

    Heips kaikki tietäjät! Jos vaihtas turbon niin pitääkö vaihtaa tiivisteet vai onko uudelleenkäytettävissä? 6.5 Suburban
     
  11. jarona

    jarona Gearhead

    Ei välttämättä.
    Laita pakoputkitahnaa kaveriksi.
     
    keke1478 tykkää tästä.
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Noi kun sutasee hienolla viilalla suoraksi niin ei tarvii tiivistettä lainkaan. Tiivisteen vaihtoa ei enää tarvii tehdä kun sitä ei ole:odwink: . Noki tukkii ne olemattomat vuodot melko pian.
     
    keke1478, fudge85, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. jake81

    jake81 Gearhead

    Muistelisin että omassakaan ei ollut mitään tiivistettä turbon ja sarjan välissä.
     
    keke1478 tykkää tästä.
  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tai sitte 2.7 litrainen bensanelonen. :confused:
     
  15. i-p

    i-p 2nd gear

    Tulipa käytyä hakemassa lista konttorilta juhannus puhteeksi. Tarviis alkaa tilaamaan yläpallot, etuiskarit ja pari u-pulttia. Lienee rockauto? Jos jollain on jääny hyllyn täytteeksi pyörimään kyseisiä osia ja haluaa realisoida ne käteiseksi niin huutaa nopeaan hep. Ennen kun ehdin sanakirjan kanssa rockauton sivuille.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Rokista juu jossei kukaan asevelihintaan myy
     
  17. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Jos et halua sanakirjaa käyttää,ni konekorjaamo marjakankaalta löytyy aikapaljosti tavaraa.
     
    palontie tykkää tästä.
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Olikos sulla niitä projektistartteja?Oiskos delco remyä joukossa?Mulla ois yksi ja vois ostaa toisen jos vaikka sais tehtyä yhden toimivan varastartiksi.Niin Mulla on jälleen subbe,musta jossa työvalot katolla jos satut joskus kylillä vastaan.
     
  19. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Jos D44 tai 10 bolt akseli niin muistahan tilata ne pallot missä on rasvanippa sivussa. Yleisempää mallia, jossa nippa on pohjassa, ei pysty rasvaamaan ilman että purkaa koko pyörännavan ja vetoakselin irti.

    Eli tämmönen https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=203292&cc=1300598

    Ja sitten muistat vielä asentaa sen niin päin että nippaan pääsee käsiksi :)
     
  20. i-p

    i-p 2nd gear

    Eikös tuo oo alapallo? Ne pultti kiinnitteiset yläpallot olis vaihdeltava.

    En varmaksi muista minkä kuntosia delcoremyjä oli, täytyy vilkaista. Muistelisin että kaks korjattua on ja yks osiin purettu. Mitä tuossa talvella purin niin hiilet oli loppu tai hiilien tinaukset sulanu irti. Ootko purkanu sitä omaasi että mitä sinne tarviis?

    Oot mahtanu ajaakkin vastaan, vaan oon pitäny kädet puhtaana maastoutunu tojotaan niin kukaan ei tunnista. Suburissa on piikki kumitkin vielä alla
     

Kerro tästä muillekin!