Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Gearhead

    Ledmiehet muistakaa edelleen talvi
     
  2. kuutio

    kuutio 3rd gear

    Olipas mukava poiketa tänään Kojopowerilla vaihdattamassa tuo kats (turhaan) hylätty yläpallo. Mukavasti hoitui mukavia turisten. Kyllä kannattaa käyttää amerikkalaisia ymmärtäviä pajoja, ei tuu turhaa ihmettelyä ja iso osa kulutusosista suoraa hyllystä.
     
    palontie, caprice305, wilburi ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Gearhead

    Joutuukohan ilmaushommiin jos pickuppiin vaihtaa jarrunestesäiliön?
     
  4. Sierra

    Sierra Gearhead

    Ei joudu.
     
    Jussi289 ja Karpov tykkäävät tästä.
  5. palontie

    palontie Gearhead

    mites toi xsenoni toimii umpioissa joissa on polttimon edesssä sellainen kupu?
     
  6. Karpov

    Karpov Gearhead

    Ei häikäse vastaantulijaa tai tien yläpuolisia opastekylttejä niin pahasti.
     
  7. Karpov

    Karpov Gearhead

    Oikean puolen seisontajarru pomppas leimalla, ei mitään eloa. Käyttöjarru ok.


    Kengät hyvän näköset, jouset suht tuoreet paitsi alimmainen, vaijeri tuoreen näköinen ja vetää linkun ihan "laakeripesään" asti kiinni eli siinä ei voi olla väljää? Kenkien säätö nyt niin että just saa rummun paikalleen. Silti pyörii tyhjää vaan käkkäri päällä.


    Mikä avuksi?


    E: tossa linkusta kuva seisontajarru päällä
    [​IMG]
     
  8. Sierra

    Sierra Gearhead

    ... kiristä oikeanpuolen vaijeria sen päässä olevasta säädöstä eli tankin kupeessa olevasta yhdyspalikasta?
     
  9. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Johan tuo vipu pohjas akselin kuorta vasten.
    Painuuko männät sisään kunnolla? Paljonko rummulla on jo sisähalkaisijaa?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  10. Karpov

    Karpov Gearhead

    En mitannut, mutta pari kk sitten viimeks testasin käkkärin kun piti sillon jo viedä leimalle. Oli tanakka eikä käsin rengas paikallaan pyörinyt. Aiemmat leimat menty myös ilman mitään ongelmia.


    Siksi tää yllättävä 0... Aattelin että ois nesteellä kyllästetyt kengät tai jousia/vaijeri katki
     
  11. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Oisko se kenkien välinen käsijarrutanko voinu lipsahtaa ylös/alas?
     
    Muokattu: 20.9.2019
    Jussi289 tykkää tästä.
  12. Sierra

    Sierra Gearhead

    Juu, ajatus karkaili semmoiseen missä vaijerien nenässä"kelluva" kalikka joka jakaa voiman molemmille rummuille, niissä herkempi puoli vetää eka löysät pois.
     
    Muokattu: 20.9.2019
  13. Karpov

    Karpov Gearhead

    Se oli paikallaan ja sitä sääsin just pidemmäksi.

    Ainoa, että se peltilärpäke mikä sitä rullaa lukittee oli irti rullasta mutta se tappi ehjä ja sellane se räjäytyskuvassakin oli.

    Toki sekään ei selitä tätä kun sen nyt tosiaan ruuvasin pidemmäksi mutta ei apua.


    Voiko jouset antaa rumpua vasten periksi? Vaijerin nyt ainakin voi poissulkea?


    Just senverran seisontajarru vaikuttaa, että rumpua ei saa se päällä irti. Muuten pyörii rumpu käsin seisontajarru päällä kuin tyhjää
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Tää tulis mieleen. Tai sit just vuodessa tärissy sen verran, että kulunu nyt liian lyhäksi. Se litattu jousi pitää olla siinä toisessa päässä, muuten se kuluu.
     
  15. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Ei se säätötanko, vaan se ylempi lattarauta. Se käyttää kenkiä käsijarrulla.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Gearhead

    [​IMG]

    Mikä osa?
     
  17. caprice305

    caprice305 Gearhead

    Taitaa olla eri jarruista kyse, eli säätö alhaalla, ja ylhäällä se latta.....
     
  18. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Ei kai toi kuva mistään Chevyn jarrusta ole?
    Tossa lähempi oikeeta, mut ei toikaan ihan just. "strut"
    [​IMG]
     
    palontie ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  19. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Jossain törmänny vastaavaan viritykseen mutten muista missä..:eek:
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Kyl toi oli vanhemmissa Chevyissäkin vielä tolla vaijerilla tehty automaattikehintä joissain malleissa. Karpovin pikkarissa se on tangolla ja vähän erilaisella vivustolla.
     

Kerro tästä muillekin!