Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. budweiser

    budweiser Gearhead

    Oisko kellän tyrkyllä GMT400 etusisälokareita..-uusia tai hyviä käytettyjä..
    -molemmille puolille tarviis..
    0400-278 279
     
  2. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Seilaa silloin kun painat nappia, eli esim. Säädät puhalasta alas yhden painalluksen niin menee nuolet koko matkan ala-asentoon asti
     
  3. Concarne

    Concarne Gearhead

    Noin niiden kuuluukin toimia. Tai noin minulla ainakin toimii. Yhdellä painalluksella lähtee liikkeelle ja toisella painalluksella saa pysäytettyä haluttuun kohtaan.
     
    Mr Banner, Jussi289 ja Z(etor)71 tykkäävät tästä.
  4. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    Niin sen pitääkin. Kokeile, kun mieleisellä kohdalla, niin painat uudestaan, niin pysähtyy haluttuun kohtaan, kun siis on laite kunnossa.
     
  5. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    Concarne nopeempi...
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jep, suuntasäätö on tollanen. Eli painallus ja uudestaan kun on haluttu kohta. Lämpösäätö menee tökkimällä portaita ja pitkällä painalluksella lähtee juoksemaan, sekin pysää uudella painalluksella.
     
  7. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Ei kait sen sillain kuulu toimia. 10v. sitten oli viimeksi 2 vastaavaa C1500 niin molemmissa kyllä toimi painallus kerrallaan.
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Muistat väärin. Lämpösäätö toimii askel kerrallaan, suuntasäätö on liikkeelle ekalla ja pysäytys tokalla.
     
  9. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Ok, pitääpä toi tämän hetkinen tsekata
     
  10. Fikke

    Fikke 3rd gear

    Epäilen että mittaristossa häiriötä. Tankin mittariin näyttäisi jäävät virrat päälle ja kun vääntää virrat mittari heilahtaa melkein ympäri. Öljyn paine näyttää 1/4 osaa kun virraton ja kun laittaa virrat päälle tippuu nollaan. Onko vastaavia ongelmia.

    Auto on Express 1998.
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Taitaa tankkilaitteelta puuttua maa. Öp mittari vaikuttaa ihan normaalilta, ei ne näytä nollaa ilman sähköä, ne menee ihan satunnaiseen kohtaan.
     
    Fikke ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  12. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Viimesin GMC Jimmyster video:
     
  13. Keme

    Keme Gearhead

    Tähän tarvitsisi löytää kytkinpoljin tai koko poljinasetelma, koska laite pitäisi saada manualisoitua. Löytyisiköhän tätä kautta apuja aiheeseen?

    [​IMG]
     
  14. laituri

    laituri 1st gear

    Onko suosituksia mistä löytyisi uusi lavapressu Silveradoon vm.1993 (suorakylkinen k1500)?
     
  15. sibe70

    sibe70 Gearhead

    305 tbi toimii normaalisti mutta silloin tällöin kiihdytyksessä ihan kuin kuoli ja ampuu putkeen ja sit taas toimii normaalisti. Uudet tulpan johdot, pyörijä ja jakajan kansi. Mikähän tollasen hetkellisen sydämenlyönnin väliin jättämisen vois tehdä.
    Pojan auto ja en juuri ite sillä ole ajanut niin ei tarkempaa tietoo...
     
  16. Concarne

    Concarne Gearhead

    Sytkämoduli siinä jakajan juuressa tai pickup coil? Väljä jakaja?
     
  17. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Ok, pitää vaihtaa ne eka
     
  18. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Muutaman särkyneen magneetin olen tavannu sieltä sakaralevy-pickup coil osastolta. Sillon ilmeisesti kipinä alkaa katoilemaan ajoittain.
     
    Mr Banner tykkää tästä.
  19. RokRoland

    RokRoland 3rd gear

    30 vuotta TBI:tä ja ainoa menon estänyt sähkövika on tuo sytkämoduli. On myöskin ainoa varaosa jota pidän hansikaslokerossa.

    Yleensä oireilee alkuun kuumana ja toimii sitten jäähdytttään paremmin.

    Maadoitukset kävisin kyllä myös läpi.
     
  20. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Itseasiassa kävi niin että auto hyytyi kokonaan. Poika vaihto Sytkämodulin ja samalla pyörijä sekä kannen ja sytytyspuolan ja tulpan johdot. Samalla Ennakko säädettiin nolla asteeseen. Auto käy ja toimii mutta ajossa hieman isommalla nopeudella se nykii/röpeltää/paukkuu. Mistä etsiä vikaa ?
     

Kerro tästä muillekin!