Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. suburman-62

    suburman-62 3rd gear

    rumpujen irrotus takaakselista

    moi,vielä noista rumpujen irrotuksesta on tullu tonne jarrut ja alusta puolelle muutamia vinkkejä:jätän omaan arvoonsa tuollaiset renkaan pultit löysälle ja piha tielle ajeleen mut ehdotus et vetarin pultti irti ja rumpu varren kera pois niin tuleeko perä öljyt ulos (just vaihdettu!)vai miten te arvoisat samanlaisella amerikanherkulla ajavat (ja itse huoltavat/korjaavat)sen tekisitte?yst vast odott, t.jaska


    ja auto on -95 subbe 2500 4/4 8-pultt jarruhihnat on n.85mm leveet!
     
  2. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    jos kyseessä 14-bolt FF akseli niin ei se rumpu kyllä vetarin pultteja aukomalla lähde...ne 8kpl 12mm? Pultteja pitää vetarin paikallaan,ei muuta. Pikku 14-pulttisessa akselissa tollanen konsti vois ehkä toimiakkin, en nyt kyllä suoraan muista millanen rakenne siinä on, senverta harvoin niitä näkee. Annat lämpöä siihen rummun ja navan väliin, ja 2kg moskalla herkistelet sitä rumpua vähän jokapuolelta. Pitäis kyllä irrota. Jos on kulunut rumpuun kaulus niin säädät jarrukenkiä kauemmaksi niistä säätöaukoista..
     
  3. controlli

    controlli 1st gear

    mistä mahtaa johtua,että meikäläisen subbaria saa ohjata suorallakin tiellä jatkuvasti. ylätukivarren kiinnityskohdat ainakin kolistaa kuskin puolella, renkaat vanteet on ok ja aurauskulmat. 2500 4x4 vm94
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oiskos simpukassa väljää?
     
  5. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    onkos näissä manuaaleissa kuinka herkkä vitos vaihde? eli kuinka paljon kestää kärrin vetämisiä ja matalilla kierroksilla ajosta...
     
  6. controlli

    controlli 1st gear

    minkälainen toimepide/miten tehdään simpukan kiristys
     
  7. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    mahtuuko näissä pyörimään vakiona 315-75-16 renkaat? omassani vain on moiset ja mietiskelin, et onko mahdollisesti korotettu... kun ei ota mihinkään kiinni, paitsi tietty jos ajaa tarpeeks vinkkeliin :odroll:
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    onkos väliä mihin asentoon tuon walbron asentaa?
     
  10. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Ja ettei unohtuisi keneltäkään niin Syksyn miitti lähestyypi pikku hiljaa. Saattaa topikissa olla uutta ja tuoretta osanottaajaa että hekin saavat tiedon moisesta tapahtumasta :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Tarkempaa tietoa löytyypi tuolta:http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?p=2092654#2092654

    Ja myös "lärvikirjasta" löytyy tuolta:http://www.facebook.com/event.php?eid=193359157378852
     
  11. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Pystyyn se meni nätiste, ei tarvinnu porata reikiin mihinkään. Jos uuden ostin niin eikös siellä ole asennusohje mukana?
     
  12. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Onko ketään ollu Kanen kans tekemisis jos sais päivitettyy tuon vaikka ekallekin sivulle?

    Uusille käyttäjille vois kans mainostaa fsd-foorumia kun siellä on kumminkin eri osiot niin olis vähän selkeämpi mitä tälläne pitkä ketju mistä ei löydä mitään.
    Porukalla vaa kyselemään sinne "tyhmiä" niin saadaan siitä kunnolla toimiva.

    Sinne pitää siis rekisteröityä ennen kuin näkee eri osiot, mm. moottori, kori, voimansiirto, sähkö ja päiväkirjat

    http://fsd.foorumit.fi/
     
  13. controlli

    controlli 1st gear

    kiitos palontie nimimerkille, täytyy katella illalla hommaa
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

     
  15. kuutio

    kuutio Gearhead

    8) 8) 8) 8) lopultakin oma kilpuri saatu nippuun ja leimattu liikenteeseen...

    noin vuosi vierähti telakalla... tuntuu kyllä sitäkin hienommalta päästä taas AUTOLLA ajeleen 8) 8) 8) 8) 8)
     
  16. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Hienoa :rotfl: Tuntuuko se ny pitkästä aikaa paremmalta ku :pinup: :poff:
     
  17. kuutio

    kuutio Gearhead

    hmmm...... jaaa tota jos valitteen joutus niin... :poff:
     
  18. kuutio

    kuutio Gearhead

    ja kyllä Tohtorin reseptin mukanen hughesin paljon orkkista alempaa kiinni nappaava turbaani muuttaa koko ajotunnelman..... 8) 8)

    nyt siis kempsu puhutaan autosta... :rotfl:
     
  19. mikniemi

    mikniemi 3rd gear

    ja jos sattuu oleen kakspyöräisiä harrastusvälineitä, niin siihen käy myös sama öljy. 8)
    2 kesää jo MX:ää pannarissa käyttänyt. :D
     
  20. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Pystyykö takaperän pinionin stefan vaihtamaan perään purkamatta :eek:? En sen enempää oo oo vielä tutkinu, katoin vaan että vuotaa siihen malliin että vaihtoon menee... Olisko kellään jääny ylimääräiseksi uutta vai pitääkö tilata?

    Kyseessä siis 14-bolt FF...
     

Kerro tästä muillekin!