Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Scania V8

    Scania V8 1st gear

    Ei kai nyt aivan mahdoton homma,Itelläni seisoo yksi tuollanen kuorkki k1500 pick-up pihassa ja vielä 6 pulttisilla navoilla..
     
  2. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Voi olla aikavaikeaa saada kokonaispainoa nostettua jälkikäteen.... Tarvitsisit siihen maahantuojan eli metroauton todistuksen mutta ilmeisesti he eivät niitä kirjoita... 1500 sarjaiset 6bolt yksilöt jotka ovat kuorkkeja,ovat sellaiseksi jo uutena todennäköisesti metroauton toimesta määritelty...
     
  3. tst

    tst 3rd gear

    Niin se määritteleminen oli kuulemma sitä että oviin teetettiin uudet tarrat 8)
     
  4. Nova400

    Nova400 Gearhead

    Mulla on 255/85R16-renkaat 91 K1500 WorkTruckissa ja hyvin mahtuvat olemaan. Noiden halkaisija on aika tarkkaan 33". Käsittääkseni ei ole korotettu, ainakaan millään palikoilla tai muilla vippaskonsteilla. Jouset vaikuttavat vakioilta ja etutukivarret ovat ihan järkevissä kulmissa. Kömpelö se on, liekö rajoitettu renkaiden takia kääntyvyyttä? Eipä ole tullut tarkistettua.
     
  5. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Todennäköisesti juurikin näin....
     
  6. Ama83

    Ama83 1st gear

    [​IMG]

    Laitoin Urbaniin toiset lisäpitkät, molemmissa 100W polttimot. Alkaa pikkuhiljaa näkemään :)
    Kilven telineen ylemmät reijät ovat muuten juuri sopivat lisävalo asennukseen :)
     
  7. teme01

    teme01 3rd gear

    sattuisko löytymään kuvaa kys. autosta :)
     
  8. Nova400

    Nova400 Gearhead

    [​IMG]

    Tuossa yks kuva, just kylvystä nousseena, "suon raikkaana".
     
  9. teme01

    teme01 3rd gear

    no sinnehhän ne näyttää mahtuvan, kiitos kuvasta
     
  10. border013

    border013 1st gear

    k1500 silveraato 350 tbi -90 hävittää kipinän 5-10 starttauksen jälkeen. Akun kun käyttää irti niin taas syttyy normaalisti. Ajossa ei mitään oireita eikä rykimistä ja kun saa käyntiin ni voi ajaa vaikka lappiin ja takas. Onko kellään kokemusta tällasesta vittumaisesta viasta tai vinkkiä mitä pitäs alkaa uusimaan?? Starttaus alkaa pitenemään joka kerran jälkeen kunnes ei syty enää ollenkaan...
     
  11. persus

    persus 3rd gear


    onks tossa puolalla mitään etuvastusta?itel plymarista meni se joskus ni ei pysyny käynnissä ku starttauksen ajan
     
  12. border013

    border013 1st gear

    Kiitos vinkistä, täytyypä tutkailla. Jakaja tässä on se hei-malli missä on ulkopuolinen puola. Sakaralevy jakajan sisällä on kyllä aika ruosteen ruskea. Jakajalla ikää ehkä 2 vuotta. (kiinalainen?) Ja tosiaan kun päättää on lähtemättä käyntiin niin ei edes lupaa startatessa.

    Joskus kun korollasta oli menny puolasta konkka (etuvastus?) niin ei tosiaan lähteny käymään ku vetämällä mutta sen jälkeen kävi suht normaalisti.
     
  13. Mudracer

    Mudracer Gearhead

    Ton jakajan perusongelma on se että sieltä halkee osia, varsinkin se sakaralevy! Sen jälkeen se ei sitä kipinää saa pikkukierroksilla aikaan. Sitten kun osat erkanee kokonaan niin kipinä loppuu kokonaan.
     
  14. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Nyt kun täällä etelässä on taas mukavan kosteata ja lämpötila siinä pakkasen molemmin puolin niin Letukan sivupeilit on taas vaihteeksi sellasessa syväjäässä ettei mitn järkee! Eilen taas jälleen kerran kyseinen ongelma rupes taas jo vituttamaan, yritä nyt sitten isoa kärryä peruutella kun mitään ei nää. Raappaamisen jälkeen se on sitten huurassa ja näkyvyys edelleenkin huono. Aattelin että joku varmaan on joskus saman ongelman kanssa ollut tekemisissä, onko halpaa&helppoa ratkaisua löytynyt? Saiskohan jostain irtonaisia tarvikelämmitysvastuksia, muistelisin että joskus about 10 vuotta sitten olisin sellasia nähny..? Nopeella googlettamisella en löytäny, jotkut virittelee pikkupolttimoita palamaan peilin taakse, mutta sitä ei nyt ensisijaisesti haeta...

    Vai pitäiskö tilata vaan uudemman peilit tohon, jostain vuosimallista alkaen tais olla lämmitettävät peilit vai muistanko väärin?
     
  15. mikniemi

    mikniemi 3rd gear

    Saiskohan tuommoisista rakennettua jotain :odroll:
    http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... 14975001ce
    http://www.tacomaworld.com/forum/2nd-ge ... rrors.html

    Joku PTC olisi tietysti hyvä, niin säätyisi lämpötilan mukaan,
    http://probyte.fi/oscom/product_info.php?products_id=58
    liekkö tuommoisessa teho oikein piisaa, mutta voihan niitä laittaa useamman.

    Tai voihan sinne tuommoisenkin liimata.
    http://www.partco.biz/verkkokauppa/inde ... _2098_2099
     
  16. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    onko kellään mitään hajua taikka tietoa semmosesta asiasta kuin, että onko mitään eroa käytännössä muovi- ja alumiini(vai valurautaa?)sylintereillä?

    ja kyse on manuaali gmc:n kytkimen sylkyistä (pää-/työsylinteri). kun toiset väittää, että nuo muoviset ei kestä mitään... meinasin vaan tilauttaa koko kytkimen sylinteriletkuhässäkän, niin mietin eroja. ja hinnassa ei juuri ole eroa.
     
  17. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Tommoset?

    +60e rahdit

    Suburban katsastettu tänään. :rotfl:
    Ainoo moite et vetarin kumi tihkuu. Eihän siinä mennny ku joku kolme kuukaut et sain laitettuu putken, hitsattuu etupalkkii, ohjausiskari, naftaletkuu ja jarruputkee. :poff:
     
  18. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Itellä ainakin mahtu ihan hyvin pois tulemaan kun sen kans aikani tappelin :mad: Järki onneksi voitti ja uusi tilalle :rotfl:
     
  19. palontie

    palontie Gearhead

    Niin katselin noin pikaisesti että sellaiset 60/50 tsäännsit vois olla vaihtaa ilman isompia purkuja. Ensiviikolla uusi tulee rock-autosta mutta taas ollut aivan normaalin oloinen/kuuloinen joten en tiedä vaihdanko vielä.
     
  20. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Se puhaltimen siivikko on aika paljon pienempi kuin se irrotettava "kansi" niin tulee mukavasti pois tilastaan. Kannattaa vaihtaa ettei käy niin ku mulla että -20 hallaa ja sit sippaa :mad:
     

Kerro tästä muillekin!