Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. MTN

    MTN 1st gear

  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Minkäslaisia muutostöitä ja kustannuksia olisi tiedossa jos ostaisi Ruotsista esim -01 bensa suburbanin?
     
  3. Ama83

    Ama83 1st gear

    Takapuhallin jää päälle, onko kokemuksia moisesta?
     
  4. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    paljonkos muilla tuo kulutus? omassani kun nuo renkaat vähän huijaa mittaristoa, niin ei pysty km-määrää tarkasti selvittämään. pitää hankkia vissii gps, tms.
     
  5. ssi

    ssi 2nd gear

    Pariakymppiä tuo mulla hörsii. Lyhkästä ajoa kylällä tulee miltei kokonaan.
    Tullu tuossa seurailua ku palikoita vaihellu.. vois tieten tuon mittarivirheen kattoa mut ei taija kauheeta heittää.

    Oishan se kivä näillä kiisselihinnoilla et söis ees vitosen vähemmän :-?

    noo näillä mennään. :poff:
     
  6. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

  7. kunnes

    kunnes 2nd gear

    mistä sais muovi/hiilari puskureita ton painavan peltisen tilalle sportsideen? haluis keventää sitä.
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla kun vaihtu duuni ja ajan päivällä subulla kaikki työajot, niin kilsoja tulee abaut 1000km viikossa ja sekalaista ajoakin on paljon mukana niin keskikulutus on hiukan alle 15ltr
     
  9. MTN

    MTN 1st gear

    Matka: 11-13L/100km ja kaupunki: 16-20L/100km. Viimeiset 5 tankillista mittaillu kulutusta navin matkamittarin mukaan. Ja kilometrejä tulee n. 1500-2000km viikossa. Joskus päässyt matkassa jopa n. 10L/100km mutta sillon oli kyllä varmaan krapula tai muuten vaan pelotti ajaa.... :D
     
  10. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Ite oon miettiny että vois olla snadisti isommat kummit niin sais maantiellä puotettua kierroksia vaikka onkin ylivaihteellinen laatikko niin about 85 vauhdissa kiekkoja muutaman satasen vähempikin vois olla. Välitysten vaihto turhan iso homma saavutettavaan hyötyyn nähden, varsinkin kun alkaa oleen noi talvikiekot melkolailla viimeisen talven auton alla nähneet. Harmi kun on nastat, muuten ois hyvät laituriin pehmikkeiks, jos ois se laituri ;)
     
  11. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    mulla taas manuaalissa alkaa melkein vaihtaa välityksiä noitten isojen pallojen takia, ei meinaa oikein osua vaihteet suomen kaupunki/taajama ajoon.
     
  12. bettgee

    bettgee 1st gear

  13. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tuli itekkin hankittua tuommonen neliveto fleetside -90:nen,ja noista öljyistä sen verran että ohjekirja sanoo periin normaalin 80-90 öljyn ja jakolootaan dexronit,eikö siis ole anti-slipin tarvista noissa perissä? Ei siis ole lukkoperä?
     
  14. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Rengaskoko ja välitys? Mulla menee satasta ajaessa motarilla sellanen 14-15l/100km 33" renkailla, välitys 4.10. Velipojan auto vie 35" ja 3.7 perillä sellasen 18-20l... :eek:. Autot on kaikilta muutoksiltaan täysin identtiset.

    Ite oon joskus päässy maantiellä ajellessa n. 85 km/h johonkin 12l paikkeille, tosin mittaustapa ei ollu täysin varma. Jokatapauksessa lähempänä 10 kuin 15l sataselle.

    Rupee kyllä toi kulutus itseäkin kiinnostamaan enemmän, nykyään tulee noita kilometrejä jo senverta paljon ja olishan se mukavaa jos niiistä kilometrikorvauksista vähän jäiskin jotain (välijäähdytin ja Holsetti-rahaa 8) )
     
  15. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    välityksistä ei tietoa, renkaat ovatten 315-75-16. mittari huijaa niin, että navigaattorin mukaan 80km/h, auton mittari n. 76-77km/h. ja (navigaattorin mukaan) 80 vauhdissa jenkaa n. 1500rpm. tuntuu vaan jotenkin vaan hörppäävän ku ajellu talven 740 td volvolla, kulutus n. 7l/100km. ja rami vei sen 11-13l/100km...
     
  16. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Ei ole noista vanhemmista tietoo mutta omassa subbarissa lukko on eaton, käkikellosta tai kynsilukosta kuullu puhuttavan. Ei vaadi lisäaineita. RPO-koodeista pitää löytyy G80 ni sit sellanen pitäis löytyy. No hiekkatiellä polkemalla selvinnee kans aika äkkii onko lukkoa.
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tuli testattua oma hylsy 0-100Km/h. 11.5 sekkaa keskiarvo, tyhjäkäynniltä kaasu pohjaan niin varmaan sekka tai toinen meni ennenkuin rupes ahtamaan :oops: .
    Kun nostin ahdot jarrua vastaan niin jäi sutimaan paikalleen :rotfl: .
     
  18. ssi

    ssi 2nd gear

    Tekeekös tuo peränvälitys juurikin tuon kulutuksen eron??
    Mullaki on toi 3.7 perä häätyy alkaa harkitteen jos vaihtas..
    Joskus pääsin 16l/100km mut sitten laukeski kone :poff:
     
  19. kojo

    kojo Gearhead

    Sitten jos joku moiseen operaatioon ryhtyy niin mulla on edelleen jouten toi kokonainen levyjarrullinen taka-akseli, full floater, lukolla, 4,11 vällärillä ja 10,5 tuumanen versio.
    Se kun ei ikinä kerinny subbeen alle..
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kojo,rekisteröitkö ite ton silveradon Suomeen?Mitä muutoksia pitää tehdä että saa suomessa kilpiin?
     

Kerro tästä muillekin!