Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. MTN

    MTN 1st gear

    Oletko koittanut googlettaa? Luulis löytyvän...
     
  2. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Ei oo mun kyllä tarvinnu vielä yhteenkään Marteliuksen downpipeen lommoja hakata, tarkka se on että mahtuu mutta kyllä se sinne menee. Tai ainakin mulla on menny, 4 tai 5 oon niitä laittanu...
     
  3. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no sittehän mä muistan väärin, voi olla jokin muu automerkkikin kyseessä. ja parin päivän sisällä se selviää, että kuinka mahtuu.
     
  4. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Mä ainakin joutusin vähän kolhiin...
    [​IMG]
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    80-120Km/h 8.3 sekkaa keskiarvo :oops: .
     
  6. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Tars laittaa pariin 6.2D - 6.5TD koneeseen öljynpainevalo ja niille anturit.

    Mikä on ko. koneiden minimiöljynpaine, ts. missä paineessa valo kannattaisi laittaa syttymään? Ja mistä antureita kannattaa etsiskellä?

    Nyt on kahdesta koneesta mennyt alakerran laakerit, kun on loppunut öljynpaineet eikä ole hoksattu katsoa mittaria. :-?
     
  7. kunnes

    kunnes 2nd gear


    eipä oikein joku muovinen ois kova sana sais painoo alkaa tiputtelee.
     
  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tuli huomattua kuin kivaa on irrottaa öljynsuodatinta kun edellinen on vetäny kuivalla tiivisteellä+pannalla kiinni.. :mad: ..Mutta asiaan,tekeekö joku,mahdollisesti "kotiseppä"noihin semmosia yksinkertasia kaaria hytin taakse,eli ei niitä pitkittäissuuntaan lähteviä ollenkaan? Tarkotus ei olis tehdä mitään joulukuusta vaan yksinkertasempaa jämäkkää linjaa. Ajan takaa sitä että hinnoissa olis edes joku järki (lue:ei custom truck hintoja).
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos kellään tietoa jos tuo Ruotsista suben joka on siellä rekkaroitu h-autoksi,niin onkos mahdoton tai mahdottoman kallista saada täällä rekisteröityä kuorkiksi?Kyse olisi jotain 2000-2002mallinen benziini subbe.
     
  10. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Höh, pitää kiristellä masterin jousta. :poff: Nyt ei oo ahtoja ku ihan maksimissaan 0.7bar.
    Näillä vehkeil järkevämpi kiihdytysväli taitais olla 60-100km/h, tosin siihen tulee yks vaihto... 8.2 ja 8.3 sekkaa näytti pari yritystä.
     
  11. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Ilman kolhimista meni putki ja tilaa on reilusti sen ympärillä. Rupes turbon suhinatkin kuulumaan selvemmin, vielä pitää hakea 2m suoraa putkea ja vaihtaa dp;n ja pystyputken väliin 3" putki. Ja kulutus/rengaskeskusteluun liittyen vertasin omiin renkaisiin irtonaisia 33x12,5x15 hankook dynapro mt renkaita. Kuvion leveys sama, rengas pyörempiä kyljistä, korkeudessa jonkin verran eroa. Kuvaakin on tulossa
     
  12. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Sitten kun kiireiltänne kerkiätte niin voisitteko kertoa että minkä takia maasturin pitäis olla nopea? Eikös näissä ole sitä asennetta ja fiilistä ihan eri sektorilla.. Jos haluu päästä lujaa niin ottaa naulakosta toiset avaimet... :rotfl:.. Vaan ihan tosissaan,ei kai näillä niin kiire ole.
     
  13. raimo3500

    raimo3500 2nd gear


    jotakuinki samalla asialinjalla, mutta... :odroll:
     
  14. elmer

    elmer 3rd gear

    Onko tänään mitään toimintaa lahdes :)
     
  15. kuutio

    kuutio Gearhead

    No ei kai ainakaan tosta riisselihöyrykoneesta kukaan tosissaan mitn asfaltin rullaajaa oo tekemässäkään

    mutta se kun on tehtaan jäljiltä niin tukkonen ja matalaviritteinen, että kohtuu pienillä modauksilla saa kevyempää kulkua ja käytännössä kyllä teho-painosuhteen parantumisen huomaa ihan kulutuksessakin

    ja hauskimmillaanhan tämmönen rakvaattori on pikkusen piristettynä ja nelikkona pahalla kelillä liikennevalolähdöissä...
     
  16. rkr

    rkr Gearhead

    En osaa tämän päivän tilanteesta enää sanoa mutta 08 meni siinä pari tonnia kun jenkki version laitatti kilpiin. Soita jollekkin firmalle joka tekee noita rekisteröinti muutoksia niin saat varmempia vastauksia. Aikanaan ainakin ruotsin hintataso tappoi tuontiajatukset sieltäpäin, jenkeistä saat paljon halvemmalla.
     
  17. Sturmer

    Sturmer 2nd gear

    1989 C1500 jousitus korotus (2") olis tarkotus toteuttaa. Kenelläkään mitään vikkiä mistä sais sarjan tai miten tuon oikeen toteuttais?

    Pitkän etsinnän jälkeen löyty Rough Country sarja 230N
     
  18. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    näin juurikin, polttoainekulut tunnetusti diisseleissä laskee hieman lievän tehon lisäyksen johdosta. ja onhan näissäkin niitä perusvikoja, mitkä hieman paremmilla osilla parantaa auton kestävyyttä.
     
  19. juha_74

    juha_74 1st gear


    Mistä ajattelit tilata? Korotussuunnitelmat on itselläkin Suburban K20 Silveradoon mielessä
     
  20. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    No niin enää takakartaanin muutos tohon jakiksen etulähtöön niin pääsee testaamaan kiihtyvyyttä kahden koneen woimalla :mad: .
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!