Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Panze

    Panze 3rd gear

    Moottorikopan yläpuolella.
    Kopan joutuu ottamaan irti.
     
  2. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Mistähän päin kojetauluu tää nyt puuttuu?

    [​IMG]

    Vaihdekeppii heilutelles se tipahti mut voi tietty olla irronnu aiemminki...
    Onks siin sähköses parkkilukos joku tollanen, se tuli kerran väännettyy kaupan pihal irti ja taitaa olla edellee...

    Joutusin tänään sit käveleen viimeiset puoltoist kilsaa kotio ku subu hyyty, tällä kertaa mittari näytti vast neljännestankkii. Pitänee kaivaa tankin päälys esiiin. :poff:
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos nafta ja bensa subuissa sama vilkunviiksi/cruise tsydeemi?Jokohan mä täällä kertaalleen kyselin että mistäs kaikista paikoista tota cruicen äkillistä toimimattomuutta kannattaa lähteä tsekkaamaan?
     
  4. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Vikakoodit? Poljinkytkin?

    Sain vinkin laittaa läpinäkyvän letkun paluuletkuun et näkis imeekö jostain ilmaa mut kumpaas noista numeroista?

    [​IMG]
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Paa kakkoseen
     
  6. kuutio

    kuutio Gearhead

    hyyyi :soosoo:
     
  7. Ombo

    Ombo 1st gear

    Ei välttämättä.
     
  8. rkr

    rkr Gearhead

    Subussa GVWR = 7200 paunaa eli noin 3270 kg joka ei riitä. Eskolaatikko vain 7000 lbs. Olen silti nähnyt myynti ilmoituksia joissa noita on ilmoitettu kuorkiksi rekisteröityinä. Vaarana on että autovero menee maksuun kun kikkailee.
     
  9. persus

    persus 3rd gear



    se vaihteiston siirtäjän vaijeri taitaa olla tollasella kiinni ..sille on joku hahlo siinä!
     
  10. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    minkäslainen homma olisi asentaa "level kit" pikappiin? eli pari tuumaa ylöspäin, taakse pulikat ja pidemmät u-pultit, eteen ilmeisesti palikat iskarin jatkoks?
     
  11. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Et vissiin ikinä vahingossakaan oo Raimo kokeillu tota hakua? :eek:
    Tästä asiasta on jauhettu about 50 kertaa viimesen kolmen vuoden aikana....

    Hommahan on just sellanen mitä ite jo pähkäilit: taakse palikat akselin ja jousen väliin+pidemmät u-pultit. Da. Etupää menee vääntösauvoja tiukkaamalla, pidemmät iskarit tai sitten sun "siirtopalikkas" (jestas mitä virityksiä), aurauksen yms muiden säätö tarvittaessa.
     
  12. capri30S

    capri30S 1st gear

    Olisko tietoa käykö bensa-tuplatankkisen tankinvaihtokatkaisija dieseliin? Kaiken järjen mukaan pitäis olla samanlainen, mutta kun noi lähteet mistä löysin niin tarjoavat moista vaan bensaan ja 86 asti, ja tää olis diesel ja 87..

    En tiedä olisko se rikki, kun se tuntuu jotenkin lerpulta käteen eikä ainakaan polttoainemittari värähdäkään vaikka katkaisijaa painaa..? Kai senkin pitäis vaihtaa näyttämään valitun tankin täyttöastetta, eikö?
     
  13. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no en vielä aineskaan löytänyt vastaavasta juttua. eli takapää noin ja etupäähän paketissa olisi iskareihin "jatkopalat" kun vakioissa ei riitä pituus kuulemma.
     
  14. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Ei näkyny paluuletkus ilmaa mut pakko se on kai tankki ottaa alas. Täydemmäl tankil kyl toimii.
    Ekan kerran meno siis hyyty ku mittari oli punasen ylärajal
    ja nyt toisel kerralla aavistuksen alle neljännestankin.
    Ekal kerral tankkasin sit täyteen ja meni vaa 140litraa et mittari oli oikees. Lisäks pientä vastaava kuin bensavehkees ois syttykatkoksii niin iha pintakaasul ajettaes on havaittavissa et ilmaltaha tuo vaikuttais.
    Walbro toimii siirtopumppuna ja fsd on siirretty.
     
  15. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Hommasin uuden egr-solenoidin niin tuli vaan mieleen että eikös ole mitään merkitystä kumpaan päähän laittaa voimanoton ja kummasta venttiilille? Ei nääs ole mitenkään merkitty..Ajattelin pitää tässä vehkeessä kaikki mitä siihen on tehtaalta laitettu.. :wink:
     
  16. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Mullakin kävi tuossa talvella niin, että kun tankki vajeni johonkin noin neljännekseen koko romu hyytyi. Siirtopumppu nakutti tyytyväisenä ja kokeilin t-hanaa ja pisaraakaan ei tullut. Eikä myöskään suodattimen ilmaruuvista. Kokeilin hetken mielijohteesta pistää paineilmaa siirtopumpulta tankkiin päin ja avot, taas rupes polttoaine kulkemaan ja samalla hävisi pitkään vaivannut nykiminen.

    Pari viikkoa sitten viimein maltoin pudottaa tankin ja kyllä, sontaa oli riittävästi...
     
  17. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mikäs kierre tuossa TLA:ssa/etuakseliputkessa oikeen on? Pikasesti illalla mittasin 32.8mm kierteen ulkohalkaisijaksi, kun jööti oli kourassa, mutta nousu jäi tietenkin varmistamatta.. :oops:
    R 1" (32.249mm)olis melko lähellä, mutta kierteen muoto vaikutti metriseltä. Olisko mahdollista että olisivat käyttäneet 33x2.0mm kierrettä?

    Ajatuksena tietenkin siirtyä muuhun kytkentätapaan, kun tuo takkuaa... :argue:

    EDITTINÄ: Kierre on M33x2.0mm. Nappasin palikan uudelleen käteen ja mittasin tarkemmin.

    Eikö näitä mun kysymyksiä kukaan muka ymmärrä? Häh.
     
  18. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Kiitos kommentista.Sama homma,eli olen nähnyt niitä ilmoituksia ja sen takia ajattelin kysyä asiasta,kun en ole juurikaan perehtynyt noiden rekisteröinti hommiin. Kyllä mullakin kävi mielessä että mahtaako olla kikkailua vai onko jollain paikkaluvulla esim.saatu painoja ylös.
    No,aivan sama en ainakaan ns.vajaapainoista hanki.
     
  19. rkr

    rkr Gearhead

    Joo, vaimo olisi halunnut eskolaatikon mutta tuo kantavuus tappoi homman. Huhu kertoo että Avalancheja olisi jäänyt kiinni normaali katsastuksessa tuosta ja kuorkki muutettu pakuksi autoveromätkyn kera. Subbe tai Yukon XL 2500K alustalla vaan hakuseen niin ei tarvi murehtia asiaa.
     
  20. T.N.T

    T.N.T 1st gear

    Löytyykös joltain ovitarran kuvaa tai tietoa mistä niitä sais. Oma -83 tarvis semmosen jotta sais leimattua mk-a:ks.
     

Kerro tästä muillekin!